Waymo rəhbəri: Rəqib robotaksi şirkətləri təhlükəsizliklərini sübut etmək üçün daha şəffaf olmalıdırlar

27.10.2025 20:30 8 baxış sayı 4 dəq. oxuma TechCrunch
Waymo rəhbəri: Rəqib robotaksi şirkətləri təhlükəsizliklərini sübut etmək üçün daha şəffaf olmalıdırlar

Waymo şirkətinin həmsədri (co-CEO) Takedra Mawakana hesab edir ki, digər muxtar nəqliyyat vasitələri üzərində işləyən şirkətlər öz texnologiyalarının təhlükəsizliyini sübut etmək üçün daha çox iş görməlidirlər. O, bu fikirləri "TechCrunch Disrupt 2025" tədbirində verdiyi müsahibə zamanı bildirib. Mawakana, həmin müsahibə zamanı yolları daha təhlükəsiz etməyə çalışan şirkətlərin siyahısında kimlərin olduğu soruşulduqda, sərt cavab verib: "Mən o siyahıda kimin olduğunu bilmirəm, çünki onlar bizə öz donanmalarında nə baş verdiyini demirlər." Onun fikrincə, sürücüləri sükan arxasından çıxarıb, nəqliyyat vasitələrini uzaqdan idarə edən hər bir şirkətin şəffaflıq məsuliyyəti var. Əgər onlar şəffaf deyillərsə, yolları təhlükəsiz etmək hüququnu qazanmaq üçün lazımi addımları atmırlar.


Əməliyyatların genişləndirilməsi ilə yanaşı təhlükəsizliyin ön planda saxlanılması müsahibənin əsas mövzularından biri olub. Mawakana bu mövzunu müzakirə edərkən, Waymo-nun bu yaxınlarda yayımladığı rəqəmlərə istinad edib. Şirkətin daxili hesablamalarına əsasən, Waymo-nun avtomobilləri insan sürücülərdən beş dəfə daha təhlükəsizdir və piyadalarla bağlı qəza riskində 12 dəfə daha yaxşı göstəricilərə malikdir. Mawakana konkret olaraq Tesla-nın adını çəkməkdən imtina etsə də, ABŞ-da robotaksi texnologiyası üzərində işlədiyini iddia edən şirkətlərin sayı kifayət qədər məhduddur. Onun əsas narahatlığı isə rəqiblərin bu cür müqayisəli təhlükəsizlik məlumatlarını ictimaiyyətə açıqlamamasından qaynaqlanır.


Təhlükəsizlik məlumatlarının tam açıqlanması məsələsi xüsusilə Tesla üçün diqqət mərkəzindədir. Tesla hər rüb nəqliyyat vasitələrinin təhlükəsizliyi hesabatlarını dərc edir. Lakin bu məlumatlar yalnız şirkətin "Autopilot" sürücü dəstəyi texnologiyasının istifadəsinə fokuslanır. Bu texnologiya əsasən qəza riskinin səthi küçələrə nisbətən daha az olduğu magistrallarda istifadə edilməlidir. Xatırladaq ki, şirkətin son hesabatında Autopilot istifadəsi ilə bağlı qəzalarda artım müşahidə olunub. Ən mühüm məqam isə odur ki, Tesla Ostindəki yeni robotaksi pilot proqramının təhlükəsizliyi haqqında hələ ki heç bir ictimai məlumat paylaşmayıb.


Robotaksi bazarındakı digər şirkətlərin çoxu ya yerləşdirmə mərhələsinin əvvəlindədir, ya da texnologiyalarını sınaqdan keçirməyə davam edirlər. Məsələn, Zoox bu yaxınlarda Nevadanın Las Veqas şəhərində xüsusi dizayn edilmiş muxtar nəqliyyat vasitələri ilə sərnişin gəzintiləri təklif etməyə başlayıb. May Mobility və Pony AI kimi şirkətlər isə hələ ABŞ-da kommersiya fəaliyyətinə başlamayıblar. Özügedən yük maşınları istehsalçısı olan Aurora şirkəti sürücüsüz yük daşımalarına hazırlıq məqsədilə təhlükəsizlik çərçivəsini əks etdirən hesabat yayımlayıb. Mawakana vurğuladı ki, əgər bir şirkət sürücünü nəqliyyat vasitəsindən kənarlaşdıraraq fəaliyyət göstərirsə və uzaqdan nəzarət edən heyətə güvənirsə, o zaman avtomobili yola çıxaran hər kəs baş verənlər haqqında tam hesabat verməlidir. Şəffaflıq muxtar nəqliyyat sənayesində inam yaratmaq üçün vacib şərtdir.

A
Kibertəhlükəsizlik analitiki

Kibertəhlükəsizlik mövzusunda yazıram. Bəzən mürəkkəb texniki məsələləri sadə dillə izah etmək çətin olur, amma bu da peşənin bir hissəsi.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: