Waymo-nun Həmsədri: Robotaksilərin Təhlükəsiz Genişləndirilməsi və 2026-cı İl Hədəfləri

27.10.2025 21:30 7 baxış sayı 4 dəq. oxuma TechCrunch
Waymo-nun Həmsədri: Robotaksilərin Təhlükəsiz Genişləndirilməsi və 2026-cı İl Hədəfləri

Waymo şirkətinin həmsədri Tekedra Mawakana TechCrunch Disrupt 2025 tədbirində çıxışı zamanı konkret mesaj verdi: “Bizim üçün miqyaslanma vacibdir.” Mawakana bu açıqlaması ilə şirkətin maliyyə vəsaitlərinin toplanması və xərclənməsi ilə yanaşı, nəticədə gəlirliliyə necə nail olacağı məsələsinə toxunurdu. O, xidmətin miqyasını artırmaqla yol hərəkəti təhlükəsizliyini yaxşılaşdırmanın mümkünlüyünə inandığını bildirdi. Şirkətin bu il kəskin genişlənmə tempini izləməsi də məhz bu niyyətlə əlaqəlidir.


Waymo 2026-cı ilə qədər D.C., Mayami, Denver, Dallas, Sietl və Naşvill kimi bir çox ABŞ şəhərlərində, eləcə də Londonda fəaliyyətə başlamağı planlaşdırır. Avtonom nəqliyyat vasitələri sahəsindəki bu sürətli inkişaf tempində şirkət Uber, Lyft və Avis kimi tanınmış firmalarla müxtəlif əməkdaşlıqlardan istifadə edir. Mawakana, 2026-cı ilin sonuna qədər hədəfin həftədə 1 milyon səfər təklif etmək olduğunu qeyd etdi. O, TechCrunch Nəqliyyat redaktoru Kirsten Korosec ilə müsahibəsində məhz bu cür böyük miqyaslara təhlükəsiz şəkildə çatmağın çətinliklərini ətraflı izah etdi.


Waymo rəhbəri iddia edir ki, şirkət hazırda adi insan sürücülərindən daha təhlükəsiz səviyyədə işləyir. Şirkətin bu yaxınlarda yayımladığı hesabatda deyilir ki, Waymo avtomobilləri insan sürücülərindən beş dəfə, piyadalarla bağlı isə on iki dəfə daha təhlükəsizdir. Lakin buna baxmayaraq, Waymo avtomobilləri bəzən anlaşılmaz qərarlar qəbul etməkdə ittiham olunur. Ən son hadisələrdən biri Corciya ştatının Atlanta şəhərində baş vermişdi: Waymo avtomobili dayanmış məktəb avtobusunun qarşısına çıxmışdı. Bu hadisə Nəqliyyat Vasitələrinin Təhlükəsizliyi üzrə Milli Administrasiyası (NHTSA) tərəfindən araşdırmaya səbəb oldu. Tekedra Mawakana, ad çəkməsə də, rəqibləri tənqid edərək onların avtonom texnologiyalarının həqiqətən təhlükəsiz olduğunu sübut etmək üçün kifayət qədər şəffaf olmadığını söylədi. Onun fikrincə, yolları təhlükəsiz etmək hüququ qazanmaq üçün şəffaflıq göstərmək mütləqdir.


Mawakana, texnologiyanın hələ də inkişaf etdiyini nəzərə alaraq, mükəmməlliyin qeyri-mümkün olduğunu vurğuladı, lakin hesab verdikcə şəffaf olmağın məsuliyyətdən azad etmədiyini söylədi. “Biz şirkət olaraq həmin günlər barədə narahatıq. Biz 'olub-olmayacağını' demirik, 'nə vaxt olacağını' deyirik və buna plan qururuq,” dedi. O, Waymo-nun “neçə hadisəyə icazə verilə bilər” kimi düşünmədiyini də əlavə etdi. Hadisələrin baş verəcəyini bilirik, çünki avtomobillərimiz yollarda insanlarla birlikdə hərəkət edir, təəssüf ki, yollarda insan sürüşü nəticəsində çoxlu ölüm və xəsarətlər baş verir. Nəhayət, ona robotaksi səbəbindən baş verə biləcək ölüm halının cəmiyyət tərəfindən qəbul edilib-edilməyəcəyi barədə sual verildikdə, Mawakana qətiyyətlə cavab verdi: “Mən düşünürəm ki, cəmiyyət bunu qəbul edəcək.”


S
Texnologiya müxbiri

ADA Universitetində kompüter elmləri üzrə təhsil almışam. Texnologiya xəbərlərini sadə dillə yazmağı bacarıram, çünki özüm də kod yazıram. Xüsusilə mo...

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: