Çin Avtomobil Sənayesində İnqilab Edir: Mexaniki Sükan Sistemi Ləğv Edilir, "Steer-by-Wire" Texnologiyası Qüvvəyə Minir

05.12.2025 16:51 4 baxış sayı 4 dəq. oxuma
Çin Avtomobil Sənayesində İnqilab Edir: Mexaniki Sükan Sistemi Ləğv Edilir, "Steer-by-Wire" Texnologiyası Qüvvəyə Minir

2026-cı il iyulun 1-dən qüvvəyə minəcək Çinin yeni milli standartı avtomobil sükan sistemlərində mexaniki əlaqə tələbini tamamilə aradan qaldıracaq. Bu tənzimləmə avtomobil sənayesi üçün böyük bir dönüş nöqtəsidir. Standart, tamamilə elektron "Steer-by-Wire" (Simsiz Sükan İdarəetməsi) texnologiyalarının kütləvi istehsalda geniş tətbiqinə imkan yaradır. Yeni qayda elektron və elektrik dəstəkli sükan sistemləri üçün ətraflı təhlükəsizlik və funksionallıq tələblərini müəyyən edir. Bu addım Çinin avtomobil texnologiyaları sahəsində dünya liderliyinə iddialı olduğunu göstərir və nəqliyyat vasitələrinin idarəetmə prinsiplərini kökündən dəyişməyə hazırlaşır.


Bu əhəmiyyətli qaydanın hazırlanmasında həm Nio, BAIC, Xpeng, BYD, Geely, Xiaomi və Huawei kimi böyük Çin avtomobil istehsalçıları və texnologiya şirkətləri, həm də Toyota və Mercedes-Benz kimi beynəlxalq birgə müəssisələr iştirak etdi. Yerli və xarici istehsalçıların geniş dairədə iştirak etməsi bu standartın müxtəlif növ nəqliyyat vasitələrinə və sükan arxitekturalarına tətbiq olunacağını aydın şəkildə nümayiş etdirir. Hazırda Infiniti Q50, IM L6, Nio ET9 və Tesla Cybertruck kimi bəzi modellər bazarda "Steer-by-Wire" texnologiyasından istifadə edir. Lakin Çin istehsalçısı olan Nio-nun ET9 modeli ölkədə mexaniki ehtiyat sistemi olmadan tam Steer-by-Wire texnologiyasından istifadə edən ilk kütləvi istehsal olunmuş model kimi xüsusi fərqlənir. Bu, elektron sükan sistemlərinin etibarlılığına artan inamın göstəricisidir.


Yeni standart həm ənənəvi, həm də tam elektron sükan sistemləri üçün təhlükəsizlik və funksionallıq meyarlarını təsdiqləyir. Qayda funksional təhlükəsizliyə xüsusi diqqət yetirir. O, Birləşmiş Millətlər Təşkilatının R79 düzəlişlərinə uyğunlaşır və elektron sükan sistemlərinin ISO 26262 təhlükəsizlik səviyyələrinə cavab verməsini tələb edir. Standart, sistemin artıqlığını (yedək funksiyasını) və müxtəlif nasazlıq ssenarilərində, o cümlədən elektrik təchizatı, idarəetmə ötürülməsi və enerji idarəetməsi xətaları zamanı gözlənilən işini dəqiq şəkildə müəyyənləşdirir. Tam elektron sükan sistemləri üçün batareyanın köhnəlməsi, işləmə problemləri və real vaxt rejimində enerji idarəetməsinin monitorinqi kimi həyəcan siqnalı tələbləri də müəyyən edilmişdir.


Bundan əlavə, istehsalçılardan elektron sükan sistemlərinin təhlükəsizliyini sübut edən sənədlər təqdim etmələri tələb olunur. Bu sənədlər diqqətlə nəzərdən keçirilməli və hətta təsadüfi yoxlama testlərinə məruz qalmalıdır. Mexaniki əlaqə tələbinin ləğvi və müşayiət edən funksional və təhlükəsizlik şərtlərinin tətbiqi, elektron sükan texnologiyalarına malik nəqliyyat vasitələrinin həm daxili, həm də idxal bazarlarında dizayn edilməsini, sınaqdan keçirilməsini və geniş tətbiqini dəstəkləyən güclü tənzimləmə əsasını yaradır. Bu addım Çinin avtomobil sənayesində rəqəmsal transformasiyanın başlanğıcı kimi qiymətləndirilir.

C
Motor idmanları müxbiri

Formula 1, avtomobil yarışları və motor idmanları üzrə yazıram. Bakıda Formula 1 yarışları keçirilməyə başlayandan bəri bu maraq daha da böyüyüb.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: