Peugeot Polygon Konsepti: Gələcək 208 Modelinin İnqilabi Sükan Texnologiyası

13.11.2025 02:11 10 baxış sayı 3 dəq. oxuma
Peugeot Polygon Konsepti: Gələcək 208 Modelinin İnqilabi Sükan Texnologiyası

Peugeot şirkəti, 2027-ci ildə bazara çıxarılması planlaşdırılan yeni 208 modeli üçün nəzərdə tutulan texnoloji infrastrukturu nümayiş etdirən "Peugeot Polygon Konsepti" ilə bir daha diqqət mərkəzinə gəldi. Bu futuristik dizaynın əsasını markanın simvolik i-Cockpit dizaynını növbəti səviyyəyə qaldıracaq "Hypersquare" adlı kvadrat sükan və "steer-by-wire" (elektron sükan idarəetməsi) sistemi təşkil edir. Fransız avtomobil istehsalçısı bu konseptlə gələcək avtomobillərin sürücü təcrübəsini necə dəyişdirəcəyinə dair öz baxışını ortaya qoyur.


Polygon Konsepti, Peugeot-un gələcək vizyonunu nümayiş etdirmə ənənəsini davam etdirir. Burada xüsusilə 2027-ci il üçün nəzərdə tutulan üçüncü nəsil 208-də və 2028-ci ildə təqdim ediləcək yeni 2008 modellərində görəcəyimiz texnologiyalar ön plana çıxarılır. Bu yeniliklərin başında rəqəmsal və toxunmaya həssas olan Hypersquare kvadrat sükanı durur. Hypersquare sükanının ən mühüm özəlliyi isə onun steer-by-wire texnologiyası ilə işləməsidir. Bu sistem sükan çarxı ilə təkərlər arasındakı ənənəvi mexaniki əlaqəni, yəni sükan kolonunu tamamilə aradan qaldırır. Bütün idarəetmə əmrləri artıq yalnız elektron yolla ötürülür. Peugeot qeyd edir ki, bu texnologiya illərdir aviasiya sənayesində təhlükəsiz şəkildə istifadə edilir, beləliklə potensial etibarlılıq narahatlıqlarını azaltmaq hədəflənir.


Yeni sistem xüsusilə aşağı sürətlərdə sürmə rahatlığını ciddi şəkildə artıracaq. Məsələn, standart sükan tam döngə etmək üçün təxminən üç dəfə fırlanır, lakin Hypersquare sükanında maksimum dönmə bucağı hər iki istiqamətdə cəmi 170 dərəcə ilə məhdudlaşdırılıb. Bu funksiya sürücülərə parklanma və ya U-dönüşləri kimi manevrləri əllərini sükanın üzərindən çəkmədən, daha az fiziki səy göstərərək və daha tez başa çatdırmağa imkan yaradır. Polygon konseptinin interyer dizaynı da texnoloji yeniliklərin təkcə sükanla məhdudlaşmadığını göstərir. Burada ənənəvi cihaz paneli və ya multimedia ekranı yoxdur. Əvəzində, bütün məlumatlar nəhəng, 24 sm enində və 74 sm hündürlüyündə (təxminən 31 düym) olan baş-yuxarı displey (head-up display) vasitəsilə birbaşa ön şüşəyə proyeksiyalanır. Bu minimalist yanaşma sürücünün diqqətini yalnız yola yönəltməsinə şərait yaradır.


C
Motor idmanları müxbiri

Formula 1, avtomobil yarışları və motor idmanları üzrə yazıram. Bakıda Formula 1 yarışları keçirilməyə başlayandan bəri bu maraq daha da böyüyüb.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: