
Toyota Celica Yenidən Qayıdır: Nissan GT-R-in Rəqibi

Avtomobil həvəskarlarını heyəcanlandıran Toyota layihəsi, əfsanəvi Toyota Celica yavaş-yavaş gerçəkləşir. İdman avtomobilləri aləminə qayıdan Celica haqqında texniki detallardan dizayn ipuçlarına qədər bir çox yeni məlumat ortaya çıxıb. “710D” kod adlı model yalnız nostalji deyil, həm də qabaqcıl mühəndisliyin məhsulu olan sürüş təcrübəsi təklif etməyi hədəfləyir.
Yeni GR Celica-nın dizaynı rəsmi olaraq açıqlanmasa da, əldə edilən məlumatlar əsasında ortaya çıxan ipuçları olduqca diqqət çəkicidir. Xüsusilə, A sütununun quruluşundakı dəyişiklik sürücü erqonomikasını yenidən müəyyən edəcək. Görünürlüyü artırmağa yönələn bu quruluş sayəsində ön şüşənin hər iki ucu daha yuvarlaqlaşdırılacaq və A sütunu geri çəkiləcək. Bu sayədə sürücünün əyriliklərdə görmə xəttini maneəsizləşdirmədən daha kəskin və təhlükəsiz sürüş imkanı təklif ediləcək.
“Heç gözlənilməyən qədər dik duran” kimi təsvir olunan A sütununun arxitekturası aerodinamik effektivlik və struktur möhkəmliyi baxımından da əhəmiyyətlidir. GR Celica iki fərqli versiyada: “RZ” və motosportuna uyğunlaşdırılmış “yarış əsaslı” sinifdə təklif ediləcək. Bu yarış versiyasının GR Yarisdə istifadə olunan “RC” adını daşıması gözlənilir. Hər iki sinif sürüş dinamikası baxımından fərqləndirəcək şəkildə qurulacaq.
Əvvəlcə yalnız 6 pilləli mexaniki ötürücü (iMT) ilə gəlməsi planlaşdırılan GR Celica, son məlumatlara görə, yeni hazırlanmış 8 pilləli avtomatik (Direct AT – DAT) ötürücü seçimini də təklif edəcək. GR Yaris və GR Corolla-da sınanan bu yeni avtomatik sistemin daha inkişaf etmiş bir versiyasının GR Celica-da istifadə olunması gözlənilir.
Təmiz bir idman avtomobili axtaranlar üçün GR Celica hibrid sistemsiz güclü benzin mühərriki ilə gəlir. 2.0 litrlik turboşarjlı dörd silindrli mühərrik 400 at gücü və 56.1 kq/m fırlanma momenti istehsal edəcək. Bu mühərrikin orta mühərrik arxitekturası ilə dörd təkər ötürücü (4WD) sisteminin dəstəyi gözlənilir. Bu quruluş bucaq sürətini artıracaq və yolda və yarış zolağında maksimum sabitlik təmin edəcək.
Toyota, GR Celica-nın quruluşunda karbon lif kimi yüngül lakin davamlı materialların istifadəsi ilə avtomobilin performans-ağırlıq nisbətini optimallaşdırmağı hədəfləyir. GRMN Yaris kimi, kapot və dam karbon lif materialından hazırlanacaq. Maraqlı bir detal odur ki, ehtiyat təkərlər ön kapotun altında, mühərrik və baqaj isə arxa hissədə yer alacaq. Bundan əlavə, bədən dizaynında ikiqat örtük yerinə tək örtük arxa quruluşu üstünlük təşkil edəcək. Bu üstünlüyün avtomobilin bədən sərtliyini artırmaq və aerodinamik xüsusiyyətlərini yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə edildiyini bildirilib.
İlk prototipin 2027-ci ilin yanvar ayında Tokio Avto Salonunda nümayiş etdirilməsi planlaşdırılır. Əvvəlcə 2027-ci ilin yazında satışa çıxması gözlənilirdi, lakin son yeniliklərlə rəsmi satış tarixi 2028-ci ilin aprel ayı kimi təsdiqlənib. Bu təxminən bir illik gecikmə demək olsa da, avtomobilin kommersiya versiyasının istehlakçı ilə daha təkmilləşdirilmiş formada görüşəcəyini göstərir.
Oxşar xəbərlər

Bilirdinizmi, əslində Nissan.com Nissan Avtomobil...
OrdanBurdan

Nissan Renaultdan Uzaqlaşır
Texnologiya xəbərləri

Göznün Honda-Nissan Birliyə Narahatlığı
Texnologiya xəbərləri

Məşhur aktyor "Çukur"a qayıdır -
Şou Xəbər

Cekson Cəssica yenidən Marvel aləminə qayıdır!
Texnologiya xəbərləri

SON DƏQİQƏ! Bakı-Sumqayıt yolunda ağır qəza -
Son Xeberler