
Stellantis IBIS Batareyası: Avropa Avtomobil Sənayesində İnqilab

Stellantis şirkəti elektrikli avtomobil batareyalarının dizaynında inqilabi bir addım atıb. İntelligent Battery Integrated System (IBIS) adlanan yeni batareya prototipi, artıq küçələrdə sınaqdan keçirilir və bir çox problemi birdən həll etməyi hədəfləyir. Daha yüngül, daha sadə və daha ağıllı olan bu prototip, invertor və batareyanı kompakt bir modulda birləşdirir.
Stellantis IBIS batareyası ölçüləri azaldır, gücü artırır. Adətən istifadə olunan dizayndan fərqli olaraq, Stellantis IBIS batareyası təxminən 40 kq yüngüldür və 17 litrə qədər yer qazandırır. Bu da digər komponentlər üçün yer açır və ya avtomobilin daxili rahatlığını artırır. Daha da əhəmiyyətlisi, AC şarj müddəti 15%, ümumi enerji itkisi isə 10% azalır. Stellantis şirkəti, batareyanın ölçüsünü artırmadan çıxış gücünün 172 kVt-a qədər artdığını bildirir. Bu, hazırda istifadə olunan batareyalardan 15% daha yüksəkdir.
Ənənəvi elektrikli avtomobil batareyaları IBIS sisteminin gerisində qalır. Ənənəvi batareyalar birbaşa cərəyan saxlayır və AC sistemlərlə işləmək üçün invertorlar və daxili şarj cihazları kimi əlavə avadanlıqlara ehtiyac duyur. Tesla, Volkswagen və digərləri hələ də bu üsulu tətbiq edirlər. Lakin Stellantis IBIS batareyası bütün bunları atlayaraq, AC enerjisini birbaşa paketdən çıxarır. Bu isə daha az hissə, daha sürətli quraşdırma və gələcəkdə daha az texniki xidmət deməkdir.
Stellantis IBIS batareyasının bir neçə funksiyası var. Bu, sadəcə avtomobillər üçün nəzərdə tutulmuş bir layihə deyil. IBIS arxitekturası artıq digər sektorlarda da sınaqdan keçirilir. Gələcək potensial istifadə sahələri bunlardır: dəmir yolu nəqliyyatı, aerokosmik sistemlər, dəniz enerji saxlanması, məlumat mərkəzləri, ikinci həyat stasionar batareyalar. Bununla belə, Peugeot E-3008 avtomobilində istifadə olunan prototip göstərir ki, hazırda əsas hədəf gündəlik sürücülükdür.
Tədqiqat və İnkişaf dəstəyi uzunmüddətli öhdəliyi göstərir. Stellantis IBIS batareyasının arxasında duran layihə təkbaşına həyata keçirilməyib. Stellantis, altı ildən çoxdur ki, Saft (TotalEnergies şirkətinin bir hissəsi) ilə əməkdaşlıq edir. CNRS, Sorbonne, Paris-Saclay və Lafayette İnstitutunun tədqiqatçıları 25 nəfərdən ibarət əsas komandanı tamamlayır. İstehsal 2029-cu və ya 2030-cu ildə planlaşdırılır. Əgər sınaqdan uğurla keçərsə, bu texnologiya yalnız elektrikli avtomobillərin inkişafına deyil, həm də sadələşdirilməsinə də səbəb ola bilər.
Etiketlər
Oxşar xəbərlər

Stellantis Avropada Hibrid Avtomobil Satışlarında...
Texnologiya xəbərləri

BYD Avropa bazarında sürətli irəliləyiş!
Texnologiya xəbərləri

Elektrikli Avtomobil Satışı Avropada Geriləməyə Da...
Texnologiya xəbərləri

BYD: Avtomobil Dünyasında Yeni Lider
Texnologiya xəbərləri

Yeni Citroen e-C3 Aircross: Daha Uzun Məsafəli Səy...
Texnologiya xəbərləri

Mazda 6e: 552 km Məsafəyə Sahib Tam Elektrikli Avt...
Texnologiya xəbərləri