
NFL Oyunçusundan Startap Sahibinə: Alltroo Brendi Uğuru Necə Əldə Etdi və Təsisçi-Bazar Uyğunluğunun Sirri

“Build Mode: Product, Meet Market” podkastının ilk mövsümündə məhsulun müştərilərin əlinə çatması üçün həqiqətən nəyin lazım olduğunu araşdırırıq. Biz uzun müddət məhsulun bazara uyğunluğu (product-market fit) haqqında danışırıq, lakin bu dəfə eyni dərəcədə vacib, lakin daha az müzakirə olunan bir mövzuya - təsisçi-bazar uyğunluğuna (founder-market fit) diqqət yetiririk. Bu uyğunluq, şirkətin uğurlu bir marka qurması üçün əsasdır.
İnvestorlar tez-tez soruşurlar: “Rəqabət üstünlüyünüz nədir?” Adətən, onlar intellektual mülkiyyət və ya müəssisəni qoruma qabiliyyəti kimi formal üstünlükləri nəzərdə tuturlar. Lakin siz hələ bir sətir kod yazmadan əvvəl də əlinizdə aktivlər var: şəxsi keçmişiniz, təcrübələriniz, nüfuzunuz və əlaqələr şəbəkəniz. Əksər təsisçilər sadəcə olaraq bu şəxsi mənbələri strateji alətlər kimi görməyi və istifadə etməyi unudurlar.
Deyildiyi kimi, “Əgər otaqda ən ağıllı insan sənsənsə, deməli, səhv yerdəsən.” Ətrafınızdakı insanları diqqətlə seçin. Fokuslanmış bir şəbəkə qurun və öz unikal biliklərinizi cəsarətlə paylaşın. Bu şəxsi kapitaldan düzgün istifadə etmək, ən böyük rəqabət üstünlüyünüz ola bilər.
Bu həftə, podkastın aparıcısı Isabelle, Alltroo platformasının həmtəsisçiləri Kyle Rudolph və Jon Walburg ilə görüşüb. Alltroo, məşhurlarla görüş imkanlarını ömürdə bir dəfə rast gəlinən xeyriyyə məqsədli lotereyalara çevirən pul yığma vasitəsidir. Bu, Michael Phelps ilə üzməkdən tutmuş Arnold Schwarzeneggerin evində Oktyabr festivalına qatılmağa qədər geniş təcrübələri əhatə edir.
Kyle və Jonun hekayəsi göstərir ki, məşhurluq statusu qapıları aça bilsə də, bu qapıların açıq qalmasını təmin edən şey şirkətin arxasındakı icra keyfiyyəti, etimad və orijinallıqdır. Onların etibarlılığı, Kyle-ın Minnesota Vikingsdəki karyerası, həmtəsisçi Jason Zuckerin Buffalo Sabresdəki fəaliyyəti və Jonun idarəetmə təcrübəsi ilə möhkəm təməl üzərində qurulub. Bu keçmiş uğurlar və reputasiya, kopyalanması çətin olan güclü bir təsisçi-bazar uyğunluğu formalaşdırır. Onlar əvvəlcə 10,000 dollarlıq eksklüziv qolf tədbirlərindən 10 dollarlıq əlçatan lotereyalara keçid etdilər. Bu dəyişiklik, imkanları demokratikləşdirməyin düzgün niyyətlə edildikdə prestiji necə yüksəldə biləcəyini göstərir.
Hər bir təsisçi məşhur əlaqələr şəbəkəsi ilə başlamır, lakin hər bir təsisçinin şəbəkəsi və təsirini artırmaq qabiliyyəti var. Əsl fərqləndirici amil odur ki, siz bu şəbəkəni necə aktivləşdirirsiniz: strateji, səmimi və aydın dəyər yaradan yollarla. Fikir liderliyi, bu təsiri yaratmaq üçün ən təsirli vasitələrdən biridir. Bu, ictimaiyyətdə fikirləri paylaşmaq, sosial mediada məqsədyönlü şəkildə görünmək, yazmaq, danışmaq və ideyalarınızı davamlı olaraq dünyaya çatdırmaq deməkdir. Məhz etibar və töhfə vasitəsilə siz öz sahənizdə nüfuzlu bir şəxsə çevrilə bilərsiniz. Bu hekayə, şöhrətin ardınca qaçmaqdan çox, Kyle və Jonun öz icma və münasibətlərindən necə istifadə edərək etimad qazandığını, ilkin cəlbedicilik əldə etdiyini və digər təsisçilərin ağlına gəlməyən qapıları necə açdığını göstərir. Hər bir təsisçi bu metodu bazar strategiyasını inkişaf etdirmək üçün istifadə edə bilər.
Əmək bazarı, məşğulluq və əmək haqları mövzularında ixtisaslaşmışam. Əhalinin rifahı ilə bağlı məsələlər vacibdir.
Bütün məqalələrə baxınOxşar xəbərlər

Nordik Regionunun Startap Uğuru: Sosial Təhlükəsiz...
Texnologiya xəbərləri

AMD Yenə Rekord Qırdı, Ancaq Bu Dəfə Performans De...
Texnologiya xəbərləri

Proqramlaşdırmaya həvəsi olanlar üçün ÖDƏNİŞSİZ SE...
Edumap.az Təhsil Portalı

Supabase 5 Milyard Dollarlıq Dəyərə Necə Çatdı: Mi...
Texnologiya xəbərləri

Şəmkirdə maskalı şəxs ev sahibinə xəsarət yetirərə...
Azəri Xəbər

TikTok cərimələndi - Məlumatları ötürübmüş
Bugun.az


