GAC-Toyota-dan Yenilik: Huawei Texnologiyası ilə Təchiz Edilmiş bZ7 Elektrikli Sedan Təqdim Edildi

24.11.2025 00:11 4 baxış sayı 4 dəq. oxuma
GAC-Toyota-dan Yenilik: Huawei Texnologiyası ilə Təchiz Edilmiş bZ7 Elektrikli Sedan Təqdim Edildi

GAC-Toyota, 2025-ci il Quançjou Avto Sərgisində yeni elektrikli sedan modeli olan bZ7-ni rəsmi olaraq təqdim etdi. Çindəki mühəndislik komandasının rəhbərliyi altında hazırlanan bu, şirkətin ikinci əsas modeli olub, ənənəvi yanaşmaları kənara qoyaraq, ən əhəmiyyətli texnoloji əməkdaşlıqlara üstünlük verməsi ilə seçilir. Bu əməkdaşlıq GAC-Toyota adını yenidən formalaşdırır. Avtomobildə Huawei texnologiyasından geniş istifadə edilib. bZ7, GAC-Toyota-nın Huawei-nin "HarmonyOS" kokpit sistemini inteqrasiya edən ilk modelidir. Salonda sürücünün qarşısında bütün əməliyyat sisteminin idarəetmə mərkəzi kimi çıxış edən böyük mərkəzi nəzarət ekranı var. Salon bir sıra qabaqcıl xüsusiyyətlərə malikdir, bunlara üz tanıma, ön şüşəyə vacib məlumatları proyeksiya edən "Head-Up Display" (HUD) və keyfiyyətli səs təmin edən çox dinamikli audio sistemi daxildir.


Texnoloji tərəfdaşlıq avtomobilin güc ötürücü sistemində də davam edir. bZ7 elektrikli sedanı yüksək güclü Huawei "DriveONE" elektrik ötürücü sistemini istifadə edir. Görünür, GAC-Toyota-nın yalnız öz komponentlərinə güvəndiyi dövrlər geridə qalıb; yüksək texnologiyalı elektrik avtomobilləri söz mövzusu olduqda, əməkdaşlıq yeni strategiyadır. Bu "DriveONE" sistemi 207 kVt (278 at gücü) hasil edir və sedana maksimum 180 km/saat sürət yığmağa imkan verir. Enerji saxlamaq üçün avtomobil GAC-Toyota CALB tərəfindən tədarük edilən davamlı LFP batareyalarına güvənir. Avtomobil istehsalçısı istehlakçılara iki əsas batareya tutumu seçimi təklif edir: 71.35 kVt/saat tutumlu batareya paketi CLTC test standartına görə 600 km təmiz elektrik yürüş məsafəsi təmin edir. Daha böyük 88.13 kVt/saat batareya paketi isə 710 km-ə qədər yürüş məsafəsi təklif edir.


Yeni Toyota bZ7 yolda cəsarətli və təsirli bir duruş nümayiş etdirir. Dizayn baxımından bZ4X ilə başlayan vahid ailə dizayn dilini qəbul edərək, iti və futuristik ön görünüşə malikdir. Ön hissə bölünmüş fənər dizaynından istifadə edir, əsas fənərlər hər iki tərəfdəki hava kanallarına ahəngdar şəkildə daxil edilmişdir. Həddən artıq şişirdilmiş ön bamper aqressiv görünsə də, külək müqavimətini azaltmaq kimi önəmli bir məqsədə xidmət edir. 5.13 metr uzunluğunda, 1.96 metr enində və 1.5 metr hündürlüyündə olan bu avtomobil orta-böyük seqmentdəki mövqeyini təsdiqləyir. 3.02 metrlik uzun təkər bazası salonun geniş və rahat olacağına zəmanət verir. Çin Toyota bZ7, Momenta-nın sürücü yardım texnologiyası sayəsində gələcəyin idarəetməsinə tam hazırdır. Bu sistem həm sıx şəhər yollarında, həm də magistral yollarda istifadə üçün nəzərdə tutulmuş yüksək dərəcədə yardımçı idarəetmə qabiliyyətləri təklif edir. Ağıllı sürücülük sistemlərinə fokuslanma, yeni platforma və əsas texnologiya tərəfdaşları ilə birləşərək, bZ7-nin GAC-Toyota-nın ağıllı elektrik nəqliyyat vasitələrinin növbəti nəslinə tam gücü ilə daxil olduğunu təsdiqləyir.


C
Motor idmanları müxbiri

Formula 1, avtomobil yarışları və motor idmanları üzrə yazıram. Bakıda Formula 1 yarışları keçirilməyə başlayandan bəri bu maraq daha da böyüyüb.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: