
Məktəblərdə Süni İntellekt (Sİ): MIT Mütəxəssisi Təhsil İşçiləri üçün Bələdçi Kitabça və Podcast Təqdim Edir
                            
                        Generativ süni intellektin sürətli inkişafı fonunda müəllimlər və məktəb rəhbərləri bu texnologiyanı dərslərə uğurla necə daxil etmək və şagirdlərin həqiqətən öyrənməsini təmin etmək barədə mürəkkəb suallarla üzləşirlər. MIT-nin Müqayisəli Media Tədqiqatları/Yazı proqramının dosenti Justin Reich, MIT Təhsil Sistemləri Laboratoriyası tərəfindən nəşr olunan yeni bir bələdçi kitabçanın K-12 səviyyəsindəki təhsil işçilərinə Sİ siyasətlərini və ya qaydalarını hazırlamaqda dəstək olacağını düşünür. Reich bildirir ki, o, karyerası boyu təhsil və texnologiya sahəsini araşdıran və tapıntıları sahədə işləyənlərə çatdıran bir şəxs olmağa çalışıb. Çətin məsələlər ortaya çıxanda isə hər zaman kömək etmək istəyib.
Bu payız nəşr olunan "Məktəblərdə Süni İntellekt üçün Bələdçi: Çaşqınlar üçün Perspektivlər" adlı sənəd, bir ekspert məsləhət şurasının və digər tədqiqatçıların dəstəyi ilə hazırlanıb. Layihəyə, ABŞ-ın müxtəlif yerlərindən olan 100-dən çox şagird və müəllimin yeni generativ Sİ alətləri ilə öyrənmə və tədris təcrübələri daxil edilib. Reich deyir ki, məqsədimiz məktəblərdə Sİ-ni araşdırarkən təvazökarlıq əsasını müdafiə etməkdir. Biz təhsil işçilərinin Sİ-dən maraqlı yollarla necə istifadə etdiklərinə dair bəzi nümunələri paylaşırıq. Bu yanaşmaların bəziləri uğurlu ola bilər, bəziləri isə səhv çıxa bilər və hansının hansı olduğunu bilmək hələ uzun vaxt tələb edəcək. Bu bələdçi kitabça K-12 müəllimlərinə, şagirdlərə, məktəb rəhbərlərinə və siyasətçilərə məlumat və resurs toplamağa kömək edir. Süni intellektin birdən gəlişi ilə məktəblər akademik dürüstlüyü necə qorumaq və məlumatların məxfiliyini necə saxlamaq kimi bir sıra ciddi çətinliklərlə üz-üzə qalıblar. **Justin Reich bu bələdçi kitabçanın qəti və ya məcburedici olmadığını** vurğulayır, sadəcə düşüncə və müzakirəyə təkan vermək üçün nəzərdə tutulduğunu bildirir.
Müəlliflər qeyd edirlər ki, 2025-ci ildə məktəblərdə generativ Sİ haqqında bələdçi yazmaq, sanki 1905-ci ildə aviasiya haqqında bələdçi yazmağa bənzəyir. Çünki heç kim Sİ-nin məktəblərdə ən yaxşı şəkildə necə idarə olunacağını hələ dəqiq deyə bilməz. Məktəblər Sİ dövründə şagirdlərin təhsil itkisinin necə göründüyünü ölçməkdə çətinlik çəkirlər. Əgər şagirdlər Sİ-ni işə salaraq məhsuldar düşünmə prosesini yan keçirlərsə, bu, ciddi bir problemdir. Reich hesab edir ki, əgər müəllimlər öyrənməyi dəstəkləyən məzmun və kontekst təqdim edirsə, lakin şagirdlər bu fəaliyyətləri yerinə yetirməkdən imtina edirlərsə, bu, təhsilin təməllərini sarsıdır. Buna görə də, o, **Sİ-nin ümumi yayılması səbəbindən yaranan çətinliklərə həll yolları tapmaq üçün** bu vəziyyətdən birbaşa təsirlənən insanların, yəni şagirdlərin, valideynlərin və digərlərinin iştirakını təklif edir. Onun fikrincə, bələdçi kitabça, müəllimlərlə aparılmış müsahibələr nəticəsində əldə edilmiş, yaxşı məlumatlandırılmış ilkin fərziyyələr toplusudur.
Bələdçi kitabçadan əlavə, Təhsil Sistemləri Laboratoriyası həm də Sİ-nin K-12 təhsilini necə dəyişdiyini araşdıran yeddi hissəli "Ev tapşırığı maşını" adlı podkast seriyası da hazırlayıb. Reich podkasti jurnalist Jesse Dukes ilə birlikdə hazırlamışdır. Hər bölüm Sİ-nin mənimsənilməsi, şagirdlərin cəlb edilməsi üçün poeziyadan istifadə, pandemiyadan sonra yaranan təhsil itkisi və pedaqogika kimi aktual mövzulardakı sualları müzakirə edir. Reich bildirir ki, ənənəvi akademik nəşriyyat dövrü Sİ-nin yaratdığı qısa müddətli çətinliklərdə insanlara kömək etməyə uyğun deyil, çünki resenziya prosesi çox ləngdir. Podkast, Sİ ilə bağlı həll yollarını daha tez paylaşmaq, sınaqdan keçirmək və qiymətləndirmək üçün lazım olan vaxtı azalda bilər ki, bu da təlim və resursların yaradılmasında çox faydalı ola bilər. Reich, Sİ-nin təhsilə təsirlərini anlamamızdakı mövcud vəziyyəti dəyərləndirərək deyir: **"Biz qaranlıqda əlləşirik."** O, keçmişdə sinif otaqlarına yeni texnologiyaları tələsik daxil etmək cəhdlərinin uğursuzluqlarını xatırlayır. Məsələn, məktəblərin ağıllı lövhələrə böyük xərclər çəkməsinə baxmayaraq, onların öyrənmə nəticələrini yaxşılaşdırdığına dair heç bir dəlil yoxdur. O, düzgün cavablara çatmaq üçün vaxt və iş lazım olduğunu vurğulayaraq, "Gəlin birinci olmağa deyil, doğru cavablara çatmağa tələsək," deyə çağırış edir.
Təhsil sistemi və təhsil islahatları haqqında yazıram. Müəllim kimi işlədikdən sonra bu sahədə jurnalist oldum.
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər

Microsoft İlk Süni Zəka Modellərini Təqdim Etdi
Texnologiya xəbərləri

Süni intellekt əsaslı fərdiləşdirilmiş təhsil plat...
Texnologiya xəbərləri

Məktəblərdə əyani tədris yenidən dayandırılır? -
Son Xeberler

Məktəblərdə əyani tədris martda yenidən dayandırıl...
Son Xeberler

Məktəblərdə su problemi necə həll olunacaq? -
Son Xeberler

Təhsil Nazirliyindən məktəblərlə bağlı
Son Xeberler
                                        


