
YouTuber-lar Niyə Reklam Gəlirindən Uzaqlaşır? Milyonçu Kontent Yaradıcılarının Yeni Biznes Modelləri

YouTube böyük imkanlar yaradan ən böyük platformaya çevrilib. Bu platforma kontent yaradıcılarına yaxşı qazanc əldə etmək üçün hədsiz imkanlar verir. Şirkətin iyun ayında açıqladığı məlumata görə, 2024-cü ildə bu yaradıcı ekosistem təkcə ABŞ-ın Ümumi Daxili Məhsuluna (ÜDM) 55 milyard dollardan çox vəsait əlavə edib və 490 mindən çox tam ştatlı iş yeri açıb.
Lakin son zamanlar bir çox YouTuber həm reklam gəlirlərindən, həm də brend əməkdaşlıqlarından asılılığı azaltmağa başlayıb. Bu dəyişikliyin bir neçə səbəbi var. Əsas səbəb reklam gəlirlərinin qeyri-sabit olmasıdır. YouTube daim siyasətlərini yeniləyir, buna görə də bəzi yaradıcılar videolarına reklam cəlb etməkdə çətinlik çəkir, bu da onların gəlirlərinə mənfi təsir göstərir. Onlar həmçinin dərk ediblər ki, bu gəlir mənbələri gözlənilmədən yox ola bilər. Platformadan asılı gəlirlərin bu cür dəyişkən olduğunu görən bir çox YouTuber artıq sadəcə məzmun yaradıcısı deyil. Onlar alqoritm dəyişikliklərindən və siyasət yeniliklərindən daha uzun ömürlü olacaq məhsul xətləri, fiziki mağazalar və istehlakçı brendləri yaratmaqla inteqrasiya olunmuş media şirkətləri kimi fəaliyyət göstərirlər. Əksər hallarda, onların bu əlavə biznesləri YouTube kanallarından daha dayanıqlı şəkildə inkişaf edir.
Cimi Donaldson, yəni MrBeast, 442 milyon abunəçisi ilə sadəcə YouTube-un ən böyük ulduzu deyil, həm də ən aktiv sahibkarıdır. Onun 2018-ci ildə məhsul satışı ilə başlayan "ShopMrBeast" işi, artıq üç yaşı olan "Feastables" qəlyanaltı brendinə qədər böyüyüb. "MrBeast Bar" adlı ilk şokolad məhsulu bazara çıxarıldıqdan sonra cəmi 72 saat ərzində 10 milyon dollardan çox gəlir gətirib. Hal-hazırda, "Feastables" brendi MrBeast-in YouTube kontentindən və hətta Prime Video-dakı "Beast Games" müsabiqə serialından daha çox qazanc gətirir. 2024-cü ildə "Feastables" təxminən 250 milyon dollar gəlir və 20 milyon dollardan çox mənfəət əldə edib, eyni zamanda onun media biznesi təxminən 80 milyon dollar zərərlə işləyib. MrBeast-in başqa işləri də var: Lunchly qida brendi, MrBeast Lab oyuncaq xətti, MrBeast Burger və Viewstats analitika platforması. O, hətta TikTok-un ABŞ əməliyyatlarını almağa çalışan investor qrupuna qoşularaq bu platformanı əldə etməyə cəhd etmişdi. O, indi mobil virtual şəbəkə operatoru (MVNO) yaratmağı planlaşdırır və bankçılıq, maliyyə məsləhətləri və kripto mübadiləsi xidmətləri təklif edəcək mobil tətbiq üçün əmtəə nişanı qeydiyyatdan keçirir. Ən son isə YouTuber-ın Səudiyyə Ərəbistanında videolarından ilhamlanmış attraksionlarla "Beast Land" adlı əyləncə parkı açacağı bildirilir.
2016-cı ildə yeniyetmə vlogger kimi şöhrət qazanan Emma Çemberleyn (12 milyondan çox abunəçi) içki sənayesində böyük uğur əldə edib. O, 2019-cu ildə soyuq qəhvə, kapsullar, dənəli qəhvə və çay növlərini təklif edən "Chamberlain Coffee" brendini təsis edib. Bu uğurun ardınca Cekseptisay və Filip DeFranko kimi digər YouTuber-lar da qəhvə brendləri ilə bazara daxil oldular. 2023-cü ildə "Chamberlain Coffee" hazır qutulu latteləri təqdim edərək təxminən 20 milyon dollar gəlir əldə etdi. Brend bu yaxınlarda ilk fiziki məkanını açaraq pərakəndə satış bazarında mövqeyini gücləndirib. Şirkətin 2025-ci ilədək gəlirlərini 50%-dən çox artıraraq 33 milyon dollardan yuxarı çatdıracağı və 2026-cı ilə qədər gəlirlilik hədəfinə çatacağı planlaşdırılır. Loqan Pol (23.6 milyon abunəçi) isə KSI ilə birlikdə yaratdığı "Prime" enerji içkisi ilə diqqət mərkəzindədir. Prime 2022-ci ildə böyük viral uğur qazanaraq 2023-cü ildə 1.2 milyard dollardan çox satış həcmini keçdi. Bu rəqəm kontent yaradıcılarının reklamlardan qazandığı gəlirləri xeyli üstələyir. Baxmayaraq ki, Prime yüksək kofein tərkibi və məhkəmə çəkişmələri səbəbindən tənqidlərə məruz qalıb, Loqan Polun digər müəssisəsi olan "Maverick Apparel" isə 2020-ci ildə 30-40 milyon dollar gəlir gətirib.
Digər məzmun yaradıcıları da eyni şaxələndirmə strategiyasını tətbiq edirlər. 13 yaşlı Rayan Kacinin (Ryan's World, təxminən 40 milyon izləyici) oyuncaq və geyim xətti 2020-ci ildə 250 milyon dollardan çox gəlir gətirib. Rosanna Pansino (14.8 milyon abunəçi) isə "Nerdy Nummies" brendi altında bişirmə ləvazimatları və uğurlu yemək kitabları satır. Gözəllik sahəsində də tendensiya eynidir: 2007-ci ildə məşhurlaşan Mişel Fan "Ipsy" gözəllik abunə xidmətinin həmtəsisçisi və "EM Cosmetics" makiyaj xəttinin sahibidir. Huda Kattan da 2013-cü ildə əsasını qoyduğu və illik satışı yüz milyonlarla ölçülən "Huda Beauty" brendini qlobal səviyyəyə çatdırıb. Bütün bu nümunələr göstərir ki, platforma qeyri-sabitliyinin artması ilə əlaqədar olaraq, ən böyük YouTuber-lar gəlirlərini artırmaq və riskləri azaltmaq üçün özlərini media ulduzundan daha çox ciddi biznesmen kimi təsdiqləyirlər.
Daşınmaz əmlak bazarı və tikinti sektoru üzrə yazıram. Bakının necə dəyişdiyini izləmək maraqlıdır.
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər

YouTuberlər Niyə Reklam Gəlirindən Uzaqlaşır? Bren...
Texnologiya xəbərləri

<b>"The Sims 4"</b> İcmasında Gərginlik: Strimerlə...
Texnologiya xəbərləri

YouTube Kontent Yaradıcılarının Kimliyini Qorumaq...
Texnologiya xəbərləri

X-də Yeni Bir Dövr: Pul Qazanma Modeli Dəyişdi!
Texnologiya xəbərləri

Rəqəmsal marketinq meneceri vakansiyası
Edumap.az Təhsil Portalı

TikTok-dan Mühüm Yenilik: Süni İntellekt Uzun Vide...
Texnologiya xəbərləri


