
YouTube Musiqi Sənayesinə 12 Ay Ərzində 8 Milyard Dollar Ödəyib - Yeni Maliyyə Rekordu

YouTube platforması musiqi sənayesinə rekord məbləğdə ödəniş etdiyini elan edərək, bu sahədəki maliyyə təsirini bir daha təsdiqləyib. Şirkət cümə axşamı günü verdiyi açıqlamada, 2024-cü ilin iyulundan 2025-ci ilin iyuluna qədər olan 12 aylıq dövrdə musiqi sənayesinə 8 milyard dollardan çox vəsait köçürdüyünü bildirib.
YouTube-un Qlobal Musiqi Rəhbəri Lyor Cohen, bu göstəricinin platformanın gəlir modelinin nə qədər güclü işlədiyini göstərdiyini qeyd edib. Cohen-in sözlərinə görə, reklamlar və abunəliklər üzərində qurulmuş bu "cüt mühərrik" tam gücü ilə işləyir. O vurğulayıb ki, bu rəqəm sadəcə bir son deyil, əksinə, bütün sənətkarlar, mahnı müəllifləri və naşirlər üçün qlobal səhnədə uzunmüddətli bir məkan yaratmaq yolunda əldə edilən əhəmiyyətli, davamlı irəliləyişi təmsil edir. Bu mühüm məlumat Cohen tərəfindən hələ çərşənbə günü "Billboard Latin Music Week" tədbirində elan edilmişdi.
Bu 8 milyard dollarlıq ödəniş YouTube üçün yeni bir rekord müəyyənləşdirir və platformanın sürətli inkişafını sübut edir. Şirkət 2022-ci ildə (iyul 2021-ci ildən iyun 2022-ci ilə qədər) sənayeyə 6 milyard dollar ödədiyini bildirmişdi ki, bu da son hesabat dövründə 2 milyard dollarlıq artım deməkdir. Təxminən bir il əvvəl, 2021-ci ildə isə ödəniş məbləği cəmi 4 milyard dollar təşkil edirdi. Maraqlıdır ki, bu vəsaitlərin hamısı sənətkarların özlərinə getmir, eyni zamanda səs yazma şirkətləri, naşirlər və mahnı müəllifləri arasında bölüşdürülür. Müqayisə etsək, Spotify bu ilin əvvəlində 2024-cü ildə musiqi sənayesinə 10 milyard dollar, 2023-cü ildə isə 9 milyard dollar ödədiyi barədə məlumat vermişdi.
YouTube bu böyük məbləği cüt mühərrik adlandırdığı gəlir modelinin böyük potensialı ilə izah edir. Şirkətin məlumatına görə, hal-hazırda qlobal miqyasda sınaq müddətində olan istifadəçilər daxil olmaqla, 125 milyondan çox "Music" və "Premium" abunəçisi var. Bundan başqa, hər ay iki milyard qeydiyyatdan keçmiş istifadəçi platformada musiqi videolarına baxır. YouTube bildirir ki, platformanın qlobal əhatə dairəsi genişləndikcə (hazırda 100-dən çox ölkədə mövcuddur və 80 dili dəstəkləyir), sənətkarlar və mahnı müəllifləri üçün uzunömürlü karyera qurmaq imkanları da artır. Şirkət, keçən ay açıqlamışdı ki, son dörd il ərzində yaradıcılara, sənətkarlara və media şirkətlərinə ümumilikdə 100 milyard dollardan çox pul ödəmişdir.
Daşınmaz əmlak bazarı və tikinti sektoru üzrə yazıram. Bakının necə dəyişdiyini izləmək maraqlıdır.
Bütün məqalələrə baxınOxşar xəbərlər

Spotify 2024-cü ildə nə qədər pul ödədiyini açıqla...
Texnologiya xəbərləri

İlon Maskın xAI şirkəti milyardlarla dollar xərclə...
Texnologiya xəbərləri

YouTube Music 2024 Musiqi Xülasəsi Yayımlandı
Texnologiya xəbərləri

“Apple” 180 milyard dollar itirdi
Son Xeberler

AMD Tarixdə İlk Dəfə Intel-i Qabaqladı!
Texnologiya xəbərləri

Sony Rekord Qazanc Elde Etdi!
Texnologiya xəbərləri


