
Xiaomi YU9: Çin Avtomobil Bazarında Yeni Dövr

Xiaomi-nin avtomobil istehsalına başlama qərarı əvvəlcə şübhə ilə qarşılanmışdı. Lakin şirkət qurucusu Ley Cünün rəhbərliyi altında yaranan SU7 modeli bütün tənqidləri boğdu. Porsche Taycan-a bənzər dizaynı, rekord qıran aerodinamikası və aqressiv qiyməti ilə SU7, satışa çıxdığı ilk 27 dəqiqədə 50.000-dən çox sifariş qəbul edərək rekord qırdı. SU7 yalnız satışda uğur qazanmadı, həm də Almaniyanın əfsanəvi Nürburqring yarış dövrəsində ən sürətli istehsal elektrik sedanlarından biri olmağı bacardı.
İndi isə Xiaomi, rəqiblərinə YU9 modeli ilə meydan oxuyur. Sızdırılmış fotolar göstərir ki, Xiaomi “birdəfəlik möcüzə” ilə kifayətlənməyib, avtomobil sənayesində uzunmüddətli oyunçu olmağa qərarlıdır. SU7-nin idman sedan formasından fərqli olaraq, YU9 prototipi əzəmətli və böyük ölçülü bir SUV-dur. Böyük ailələr və uzun səfərlər üçün nəzərdə tutulub.
YU9-un ən diqqətçəkən xüsusiyyəti güc ötürücüsüdür. SU7-də istifadə olunan tam elektrikli (BEV) infrastrukturdan fərqli olaraq, Xiaomi YU9-da “Aralıq Genişləndirici Hibrid” (REEV) texnologiyasından istifadə edə bilər. Bu, sənaye içərisində gözlənilməz bir strategiya dəyişikliyi kimi qiymətləndirilir. REEV sistemində elektrik mühərrikləri hər zaman təkərləri hərəkətə gətirir. Avtomobilin kiçik həcmli benzin mühərriki heç vaxt təkərləri birbaşa hərəkətə gətirmir. Əksinə, batareyanı dolduran bir generator kimi işləyir. Beləliklə, sürücü hər zaman elektrik avtomobilinin sakit, hamar və ani fırlanma anını hiss edir, doldurma stansiyası tapmaq və “məsafə narahatlığı” stresindən tamamilə azad olur. Batareya müəyyən səviyyədən aşağı düşdükdə, benzin mühərriki avtomatik olaraq batareyanı doldurmağa başlayır və səfərin fasiləsiz davam etməsinə imkan verir. Bu hərəkət, Xiaomi-nin doldurma infrastrukturunun hələ tam inkişaf etmədiyi, geniş coğrafiyaya malik Çin kimi bölgələrdəki istifadəçiləri hədəflədiyini göstərir.
Rəqabətədavamlı Texniki Xüsusiyyətlər: Sənaye şayiələrindən aydın olur ki, Xiaomi YU9 üçün rəqiblərindən bir addım öndə olmağı hədəfləyir: Əla Məsafə: Avtomobilin 200 kilometrdən çox elektrik məsafəsi təklif etməsi gözlənilir. Benzin mühərrikinin əlavəsi ilə ümumi məsafə 1500 kilometrə çatacaq. Bu rəqəm avtomobili öz sinfində ən uzun məsafəli modellərdən biri edə bilər. 800V Sürətli Şarj Arxitekturası: SU7-də də istifadə olunan bu müasir texnologiya YU9-da da olacaq. Bu arxitektura batareyanın uyğun DC sürətli şarj stansiyalarında 15-20 dəqiqə ərzində 10%-dən 80%-ə qədər doldurulmasına imkan verir. Geniş Daxili: YU9-un Çin bazarında populyar olan altı və yeddi yerlik versiyalarında təqdim olunması gözlənilir. Bu, onu Geely Galaxy L9 və gələcək BYD Sealion 07 (və ya oxşar modellər) kimi güclü rəqiblərlə birbaşa rəqabətə çıxarır.
Xiaomi-nin avtomobil sənayesindəki sürətli yüksəlişi dünya avtomobil həvəskarlarını, xüsusilə Türkiyəni həyəcanlandırsa da, şirkət hazırda ehtiyatlı addımlar atır. Brendin əsas məqsədi dünyanın ən böyük avtomobil bazarı olan Çin daxili bazarındakı mövqeyini möhkəmləndirməkdir.
Avropa, Avstraliya və ya Türkiyə kimi bazarlara genişlənmə ilə bağlı hələlik rəsmi plan və cədvəl yoxdur. Lakin bir şey əmindir: Xiaomi YU9 (və ya son adıyla) sadəcə yeni bir SUV deyil. Bu avtomobil texnologiya nəhənginin əzmində, bazar ehtiyaclarına uyğunlaşa bilən strateji bacarığında və avtomobil sənayesinin qurulmuş qaydalarını yenidən yazmaq istəyində əks olunur. Texnologiya və avtomobil dünyasının bu təsirli birləşməsi gələn illərdə daha çox sürprizlərin bizi gözlədiyinin açıq əlamətidir.
Oxşar xəbərlər

Xiaomi-nin Ən Yaxşı Ekranlı Modelləri
Texnologiya xəbərləri

Xiaomi-nin Ən Yaxşı Ekranlı Modelləri
Texnologiya xəbərləri

Xiaomi-nin Ən Yaxşı Kameralı Telefonları
Texnologiya xəbərləri

Android 16 Yenilənməsi: Xiaomi Telefonlarınız Yeni...
Texnologiya xəbərləri

Xiaomi iki modelin yeniləmə dəstəyini dayandırdı!
Son Xeberler

Xiaomi HyperOS 2.1: Qlobal Yenilənmə Yolda!
Texnologiya xəbərləri