
Volkswagen Strategiyasını Dəyişir: Çindən Dünyaya

Almaniyanın avtomobil nəhəngi Volkswagen, istehsal və inkişaf strategiyasında köklü dəyişikliyə gedir. Artıq Çin yalnız əsas bazar kimi deyil, həm də qlobal istehsal və innovasiya bazası kimi mövqeləndiriləcək. "Dünya üçün Çində" strategiyası ilə Volkswagen, Çində istehsal olunan modellərini yalnız yerli istehlakçılar üçün deyil, dünya üzrə müştərilər üçün də hazırlayacaq.
Şirkətin əvvəlki "Çin üçün Çin" yanaşması tarixə qovuşur və yerini daha iddialı və qlobal miqyasda effektiv istehsal modelinə verir. SAIC-Volkswagen tərəfdaşlığının 40 illiyi münasibətilə bu əməkdaşlığın 2040-cı ilədək uzadılacağı elan edilib. Razılaşmanın çərçivəsində Çinin istehsal gücü və təchizat infrastrukturu alman mühəndislik intizamı ilə birləşdiriləcək. Yeni model çərçivəsində yalnız yığılma prosesi deyil, həm də məhsulların dizaynı və tədqiqat-inkişaf işləri Çində aparılacaq.
Etibarlı yerli təchizatçıların olması, Çində istehsal olunan Volkswagen modellərinin rəqiblərindən üstün olmasını təmin edəcək. Əvvəllər burada istehsal olunan avtomobillər sadə avadanlıq səviyyəsi ilə tanınırdısa, bu qavrayış tamamilə dəyişib. Misal üçün, Çində istehsal olunan Volkswagen Passat Pro modelinin Avropa analoqundan təxminən 40% ucuza başa gəlməsi və daha zəngin avadanlıq təklif etməsi göstəricidir. Volkswagenin bu yeni addımı qlobal avtomobil sektorunda güc balansını dəyişə bilər.
Oxşar xəbərlər

Volkswagen İşçiləri Nə Qədər Qazanırlar?
Texnologiya xəbərləri

Volkswagen Elektrikli Avtomobillərini Yenidən Diza...
Texnologiya xəbərləri

Mercedes, BMW və Volkswagen Çin ilə Elektrik Avtom...
Son Xeberler

Almaniya Avtomobil Nəhənglərinin Qazancında Kəskin...
Texnologiya xəbərləri

Azərbaycana ucuz maşınlar gətirildi — VİDEO
Bugun.az

Volkswagen 20.000 Dollarlıq Elektrikli Maşınla Baz...
Texnologiya xəbərləri