🎉 Son Yeniliklər: Yeni dizaynımızı istifadəyə verdik.

Axtar

Məşhur kanallar

Bugun.az
Bugun.az
9 abunə
Son Xeberler
Son Xeberler
9 abunə
Anar Türkeş
Anar Türkeş
6 abunə
SON Xəbər
SON Xəbər
4 abunə

Virtual Reallıq: Yavaş, Amma Daimi Yüksəliş

26.04.2025 14:03 10 baxış sayı 8 dəq. oxuma
Virtual Reallıq: Yavaş, Amma Daimi Yüksəliş

Virtual reallıq (VR) texnologiyası uzun müddətdir ki, oyun, təhsil, səhiyyə və digər sahələrdə inqilab vəd edən bir dönüşüm texnologiyası kimi təqdim olunur. Potensialı şübhəsiz olsa da, dünya üzrə VR-in qəbul dərəcələri ehtiyatlı və tədricən artım olduğunu göstərir. 2025-ci ilədək VR populyarlıq qazanır, amma qiymət, istifadəçi təcrübəsi və əlçatanlıq kimi maneələr kütləvi qəbulun qarşısını alır. Bu məqalədə qlobal VR qəbulunun cari vəziyyəti, regional meyllər və onun inkişafını formalaşdıran amillər araşdırılır.


Qlobal VR Qəbulu: Rəqəmlər 2023-cü ilə olan məlumata görə, Statista-nın hesablamalarına əsasən, dünya miqyasında 98 milyon insan VR avadanlığından istifadə edirdi və bu rəqəmin 2027-ci ilədək 130 milyondan çox olacağı proqnozlaşdırılır. Bu artım, davamlı olsa da, dünya miqyasında milyardlarla smartfon istifadəçisi ilə müqayisədə təvazökardır və VR-in nisbətən dar bir sahədə istifadə olunduğunu vurğulayır. ABŞ-da eMarketer 2024-cü ildə 72,2 milyon VR istifadəçisi (əhalinin təxminən 21%-i) bildirib ki, bu da 2020-ci ilin 57,4 milyonundan artıqdır. G2-nin məlumatına görə, qlobal miqyasda VR istifadəçi nüfuz dərəcəsi 2024-cü ildə 52,8% təşkil edib və 2028-ci ilədək 55,9% çata bilər. Lakin bu rəqəmlər həm adi, həm də tez-tez istifadəçiləri əhatə edir və bir çoxları hələ də yüksək keyfiyyətli qulaqlıqlardan daha çox Google Cardboard kimi ucuz cihazları istifadə edirlər.


VR bazarının ölçüsü bu artımı əks etdirir. Fortune Business Insights məlumatına görə, 2024-cü ildə 16,32 milyard dollar dəyərində olan VR bazarının 2032-ci ilədək 123,06 milyard dollara çatacağı və illik mürəkkəb artım dərəcəsinin (CAGR) 27,5% olacağı proqnozlaşdırılır. Bu iqtisadi potensial investisiyaları stimullaşdırır, lakin qəbul regionlar və demoqrafik göstəricilər arasında qeyri-bərabər qalır.


Regional VR Qəbul Meylləri Şimali Amerika: Lider mövqe ABŞ texnologiya sahəsində savadlı əhali və Meta, Microsoft kimi əsas oyunçular tərəfindən idarə olunan VR qəbulunda lider mövqedədir. Security.org məlumatına görə, 2024-cü ildə 53 milyon ABŞ vətəndaşı VR sistemlərinə sahib idi və 14 milyon daha altı ay ərzində belə bir sistem almaq ehtimalı var. Oyun, təlim və pərakəndə satış sahələrində tətbiqlər sayəsində regionun bazarının 2032-ci ilədək 11,36 milyard dollara çatacağı gözlənilir. Lakin yüksək qiymətlər (ABŞ istehlakçılarının 55%-i qiyməti maneə kimi göstərir) daha geniş yayılmanın qarşısını alır.


Avropa: Tənzimləyici dəstəklə davamlı artım Grand View Research məlumatına əsasən, Avropa 2030-cu ilədək 29,3% CAGR ilə ən sürətli böyüyən VR bazarıdır. Regionun oyun əhalisi və virtual mühitlər üzrə 2024-cü il Avropa Parlamentinin qətnamələri kimi VR tədqiqatına Avropa İttifaqının maliyyə yardımı əsas hərəkətverici qüvvələrdir. Böyük Britaniya və Fransa kimi ölkələrdə avtomobil və təhsil sektorlarında qəbul artır, lakin Dünya İqtisadi Forumunun məlumatına əsasən, qlobal miqyasda 3,7 milyard insanın hələ də interneti olmadığını nəzərə alsaq, əlçatanlıq hələ də bir problemdir.


Asiya-Sakit Okean: Yüksələn güc Asiya-Sakit Okean bölgəsi ən yüksək artım üçün hazırlaşır və Çin VR qulaqlıqlarının əsas distribyutoru kimi lider mövqedədir. DemandSage məlumatına əsasən, regionun bazarının 2028-ci ilədək qulaqlıq satışlarından 3,17 milyard dollar gəlir əldə edəcəyi gözlənilir. Hökumət təşəbbüslərinin dəstəyi ilə Hindistan da inkişaf edir, baxmayaraq ki, qiymət və infrastruktur boşluqları irəliləməni yavaşlatır. Yaponiya və Cənubi Koreya əyləncə və təhsildə VR qəbul edir, lakin mobil əsaslı AR-ə mədəni üstünlük VR-i kölgədə qoyur.


Afrika və Latın Amerikası: İlkin mərhələlər Afrikada və Latın Amerikada qəbul məhdud internet əlçatanlığı və iqtisadi maneələr səbəbindən ilkin mərhələdədir. Cənubi Afrika təhsildə artan istifadə ilə Afrikada lider mövqedədir, Braziliyanın pərakəndə satış sektoru isə VR ilə sınaq keçirilir. Lakin bu regionlar texnologiya infrastrukturundakı qlobal fərqliliklər davam etdikcə geridə qalır.


VR Qəbulunun Hərəkətverici Qüvvələri COVID-19 pandemiyası VR qəbulunu sürətləndirib və Financesonline məlumatına görə, 2020-2021-ci illər ərzində artım dərəcəsi 27,9% çatıb. Uzaqdan iş, virtual təlim və əyləncə ehtiyacları, xüsusilə ABŞ və Avropada tələbatı artırıb. Cərrahi təlimdə istifadə olunan səhiyyə və 2024-cü ildə 17,18 milyard dollardan 2032-ci ildə 65,55 milyard dollara qədər artım gözlənilən təhsil kimi sənayələr əsas qəbul edənlərdir. Oyun 2022-ci ildə 12,13 milyard dollar dəyərində olan və 171 milyon qlobal VR istifadəçisi arasında 16 milyon “həvəskar” oyunçunun olduğu ən böyük VR seqmenti olaraq qalır. ABŞ-da, xüsusilə də minilliklər və Z nəsli bu meyli idarə edir və ABŞ VR istifadəçilərinin 45%-i Z nəslidir (Animasiya İncəsənəti Akademiyası).


Şirkətlər də VR-i qəbul edir və 91%-i ya istifadə edir, ya da istifadə etməyi planlaşdırır, xüsusilə də iş yerində zədələnmələri 43% azaltmış təlim üçün.


Kütləvi Qəbulun Maneələri İrəliləməyə baxmayaraq, VR ciddi maneələrlə üzləşir. Qiymət əsas maneədir və G2 məlumatına görə, istehlakçıların 65%-i qulaqlıq almamaq üçün səbəb kimi qiyməti göstərir. Oculus Rift (600 dollar) və HTC Vive (800 dollar) kimi yüksək keyfiyyətli cihazlar əlavə avadanlıq tələb edir ki, bu da ümumi qiyməti 1000 dollardan yuxarı qaldırır. Həcmli avadanlıq və hərəkət xəstəliyi (istifadəçilərin 57,8%-ni təsir edir) kimi istifadəçi təcrübəsi problemləri, mütəxəssislərin 27%-inin əsas maneə kimi qeyd etdiyi kimi, qəbulu maneə törədir. Cəlbedici məzmunun olmaması da artımı ləngidir - istifadəçilərin 66%-i VR-in investisiyanı əsaslandırmaq üçün unikal təcrübələrə ehtiyac olduğunu söyləyir. Biometrik məlumatların izlənməsi barədə narahat olan istifadəçilərin 20%-i ilə gizlilik və təhlükəsizlik problemləri artır. VR məkanlarında təcavüz (xüsusilə qadınları təsir edən istifadəçilərin 50%-ni təsir edir) qəbulu daha da çətinləşdirir. Bundan əlavə, 3,7 milyard insanın internetə çıxışının olmaması rəqəmli bərabərsizliyi VR-in çatmasına mane olur.


Gələcək Yol VR qəbulu artır, lakin kütləvi nüfuz əsas problemlərin həllini tələb edir. Financesonline-ın təklifinə əsasən, bulud əsaslı VR və subsidiyalar vasitəsi ilə qiymətlərin aşağı salınması kömək edə bilər. Daha yüngül, daha intuitiv avadanlıq və daha zəngin məzmunla istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq vacibdir. Hökumətlər və şirkətlər bərabər əlçatanlığı təmin etmək üçün rəqəmli bərabərsizliyin aradan qaldırılmalıdır. Meta tərəfindən əlçatan VR qulaqlığı gəlir! Bu il Meta tərəfindən təqdim olunacaq əlçatan VR qulaqlığı olan Meta Quest 3 Lite-ın dizaynı açıqlanıb. Ətraflı məlumatlar...


Dünya miqyasında VR qəbul dərəcələri 171 milyon istifadəçi və sürətlə artan bir bazarla texnologiyanın yüksəlişini göstərir. Şimali Amerika və Avropa liderlik edir, Asiya-Sakit Okean bölgəsi isə yaxınlaşır, lakin qlobal fərqliliklər və qiymət, istifadəçi təcrübəsi kimi maneələr irəliləməni yavaşlatır. VR inkişaf etdikcə, onun uğuru texnologiyanı daha geniş auditoriya üçün əlçatan, əlçatan və cəlbedici etməkdən asılı olacaq və həqiqətən də batırıcılıq gələcəyin yolunu açacaqdır.


Paylaş: