Valve "Steam Frame" VR Qarniturasında Gizli Məqsəd: Titrəyişləri Azaldan İkiqat Dinamiklər

12.11.2025 21:11 7 baxış sayı 2 dəq. oxuma The Verge
Valve "Steam Frame" VR Qarniturasında Gizli Məqsəd: Titrəyişləri Azaldan İkiqat Dinamiklər

Valve şirkətinin ən yeni Virtual Reallıq (VR) qarniturası olan "Steam Frame" modelində maraqlı bir texniki həll tətbiq olunub. Cihazın baş qayışının hər tərəfində ikiqat səs sürücüləri (dinamiklər) yerləşdirilib. Bu dinamiklər istifadəçinin qulaqlarına yaxın mövqedə qalır və qarnitura taxılan zaman səsin keyfiyyətini təmin edir. Şirkətin qərargahında cihazı qısa müddət ərzində sınaqdan keçirən mütəxəssislər ilkin olaraq səsin normal, yəni tamamilə uyğun olduğunu qeyd ediblər.


Lakin bu ikiqat dinamiklərin seçilməsinin əsas səbəbi yalnız yüksək səs keyfiyyəti vermək deyil. Valve-ın avadanlıq mühəndisi Ceremi Selan izah edir ki, bu dizayn ətrafdakı səs titrəyişlərinin ləğv edilməsinə ciddi kömək edir. VR oyunları oynayarkən yaranan səsli məzmunun daxili vibrasiyaları azaldılır. Bu isə birbaşa olaraq qarnituranın işləmə dəqiqliyinə və funksionallığına təsir edir.


Mühəndisin sözlərinə görə, titrəyişlərin minimuma endirilməsi qarnituranın əsas məqsədlərindən biri olan məkanda izləmə (tracking) qabiliyyətini xeyli yaxşılaşdırır. Nəticədə, səs sürücülərinin bu xüsusi yerləşdirmə mexanizmini istifadə etməklə, "Steam Frame" modeli oyunçunun hərəkətlərini və baş mövqeyini VR mühitində daha səhvsiz qeydə ala bilir. Bu, cihazın ümumi işləmə keyfiyyətini və VR təcrübəsini dəqiqliyi artırmaq yolu ilə fərqləndirən mühüm bir dizayn qərarıdır.


A
Kibertəhlükəsizlik analitiki

Kibertəhlükəsizlik mövzusunda yazıram. Bəzən mürəkkəb texniki məsələləri sadə dillə izah etmək çətin olur, amma bu da peşənin bir hissəsi.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: