
Valve-ın Ən Böyük Avadanlıq Təşəbbüsləri: Steam Machine, Steam Frame və Controller'in Taleyi

Valve şirkəti indiyə qədər həyata keçirdiyi ən böyük avadanlıq təşəbbüslərindən birini elan etmişdi. Bu təşəbbüs eyni vaxtda bir neçə fərqli məhsulu əhatə edirdi. Şirkət bu addımla yalnız proqram təminatı istehsalçısı olmadığını, həm də oyun avadanlıqları bazarında güclü mövqe tutmaq istədiyini göstərmək niyyətində idi. Elan edilən məhsullar arasında qonaq otağı üçün oyun konsolu, virtual reallıq qulaqlığı və çoxdan gözlənilən oyun controllerinin yeni nəsli yer alırdı.
Bu böyük avadanlıq buraxılışının mərkəzində "Steam Machine" adlanan yaşayış otağı oyun konsolu dayanırdı. Bu cihaz, PC oyunlarının birbaşa televizor ekranlarına gətirilməsinə xidmət edirdi və Valve-ın "SteamOS" əməliyyat sistemi əsasında işləyirdi. Eyni zamanda, şirkət virtual reallıq (VR) sahəsinə də giriş edərək "Steam Frame" adlı yeni qulaqlığı təqdim etmişdi. Bu iki avadanlıq – Steam Machine və Steam Frame – Valve-ın oyun sənayesindəki funksionallığını genişləndirmə cəhdinin açıq sübutu idi. Onlar istifadəçilərə fərqli oyun təcrübələri təklif etməklə bazarda rəqabət yaratmağa çalışırdılar.
Təqdimatın üçüncü əsas məhsulu Steam Controller-in yeni, uzun müddətdir gözlənilən davamçısı idi. Valve bu yeni nəsil controller haqqında ilk işarələri elandan təxminən üç il əvvəl vermişdi. Bu controller xüsusi olaraq SteamOS mühiti və konsol oyun təcrübəsini təqlid etmək üçün dizayn edilmişdi. Yeni modelin əsas məqsədi köhnə controllerin bəzi çatışmazlıqlarını aradan qaldırmaq və PC oyunları üçün fərqli idarəetmə üsulları yaratmaq idi. Bu addım Valve-ın istifadəçi interfeysi və oyun idarəetmə texnologiyalarına verdiyi önəmi vurğulayırdı.
Valve-ın bu üçlü avadanlıq təşəbbüsü şirkətin öz ekosistemini təkcə proqram təminatı ilə deyil, həm də spesifik fiziki cihazlarla gücləndirmək istədiyini göstərir. Steam Machine, Steam Frame və yenilənmiş controller birlikdə, oyun sənayesində konsol bazarına ciddi rəqib çıxarmaq üçün atılmış strateji bir addım idi. Bu avadanlıq tarixi, Valve-ın gələcək uğurlu cihazlarının, məsələn, Steam Deck kimi portativ konsollarının inkişafına zəmin hazırlayan erkən təcrübələr idi.
Elektron ticarət və rəqəmsal marketinq mövzularında ixtisaslaşmışam. 5 ildir ki, onlayn biznes trendlərini izləyir və bu barədə yazıram.
Bütün məqalələrə baxınOxşar xəbərlər

Valve-ın Yeni "S-Controller" Patenti Sızdı: Steam...
Texnologiya xəbərləri

"Steam Frame" VR Dəbilqəsi: Fərqli Xüsusiyyətləri...
Texnologiya xəbərləri

Valve Üç Yeni Qurğusunun İcmalını Təqdim Etdi: Ste...
Texnologiya xəbərləri

Valve Index VR dəstinin İstehsalını Dayandırdı: Sə...
Texnologiya xəbərləri

Valve-ın böyük qayıdışı: "Steam Maşınları" layihəs...
Texnologiya xəbərləri

Steam Controller 2 Gəlir: Beta Fayllar Valve-in Ye...
Texnologiya xəbərləri


