Unreal Engine 5.7 Çıxdı: Nanit Yarpaqlandırma və Meqaİşıqlar Film Səviyyəli Real-Vaxt Renderi Gətirir

13.11.2025 14:21 4 baxış sayı 3 dəq. oxuma
Unreal Engine 5.7 Çıxdı: Nanit Yarpaqlandırma və Meqaİşıqlar Film Səviyyəli Real-Vaxt Renderi Gətirir

Epic Games-in indiyə qədərki ən iddialı vizual yeniləmələrindən biri olan Unreal Engine 5.7 təqdim edildi. Bu versiya, Nanitlə təchiz edilmiş bitki örtüyündən tutmuş tam işıqlandırma təkmilləşməsinə qədər, real-vaxt göstərilməsini (renderini) film keyfiyyətinə çox yaxınlaşdırır. Yeniləmənin əsas cəlb edici xüsusiyyəti Nanit Yarpaqlandırma (Nanite Foliage) texnologiyasıdır. Əvvəllər yalnız qayalar, divarlar və sərt obyektlər üçün istifadə edilən Epic-in virtual həndəsə texnologiyası indi ot, kollar və tam ölçülü ağacları da uğurla idarə edə bilir.


Nanit Foliage sayəsində proqramçılar performansın düşməsi narahatlığı olmadan böyük landşaftları milyonlarla detallı bitki instansı ilə doldura bilirlər. Açıq dünya oyunlarının inkişafında sıx bitki örtüyü əvvəllər tez-tez rast gəlinən çətinlik idisə, Nanitin bu imkanı ilə növbəti nəsil təbii mühitlər ciddi şəkildə təkmilləşdi. Başqa bir mühüm yenilik Meqaİşıqlar (MegaLights) adlanır. Bu, yüzlərlə dinamik, kölgə salan işıq mənbəyini problemsiz şəkildə idarə etmək üçün yaradılmış yeni bir işıqlandırma sistemidir. Əvvəllər real-vaxt mühərrikləri çoxlu hərəkət edən işıqların olduğu səhnələrdə kadr sürətinin düşməsi və titrəmələr kimi problemlərlə üzləşirdi. Meqaİşıqların klasterləşdirilmiş kölgələmə arxitekturası hətta ağır işıqlandırma ssenarilərində də sabit performansı qoruyur.


Bu, proqramçılara gecə səhnələrini daha zəngin, döyüş mühitlərini daha gərgin və həqiqi həyatda olduğu kimi işıq effektlərini yaratmağa imkan verir. Unreal Engine 5.7 sadəcə işıqlandırma və bitki örtüyü yeniləməsi deyil. O, bir çox sahədə təkmilləşmələr dalğası gətirir. Məsələn, Prosedural Məzmun Yaratma (PCG) daha ağıllı işləyir, səviyyə dizaynını sürətləndirir. Xaos fizikası yeniləmələri dağıntı və parça hərəkətlərinə əlavə realizm verir. Lumen sistemi indi daha kəskin əkslər və qapalı məkanlarda daha dəqiq işıqlandırma təqdim edir. Redaktor təkmilləşmələri baxış rejimlərini yaxşılaşdırır və kölgələyici tərtib etmə vaxtını azaldır. Nanit Foliage, Meqaİşıqlar və təkmilləşdirilmiş Lumen sayəsində Epic, əvvəlcədən render edilmiş CGI və real-vaxt oyun görüntüsü arasındakı fərqi tamamilə aradan qaldırır. Bu yeniləmə, böyük studiyalara daha canlı, nəfəs alan və reallığa uyğun cavab verən dünyalar qurmaq üçün çox güclü vasitələr verir.


N
Sosial media redaktoru

Sosial media və rəqəmsal trendlər haqqında yazıram. Platformaların alqoritmləri necə dəyişir və bu bizə necə təsir edir - mənim əsas mövzularım.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: