Toyotanın Ultra-Lüks "Century" Brendi Başlayır: İlk Model Elektrikli Olmayacaq!

04.12.2025 17:11 9 baxış sayı 3 dəq. oxuma
Toyotanın Ultra-Lüks "Century" Brendi Başlayır: İlk Model Elektrikli Olmayacaq!

Toyotanın ən dəbdəbəli avtomobili sayılan "Century" indi müstəqil, yüksək səviyyəli bir markaya çevrilir. Əldə edilən yeni məlumatlar göstərir ki, şirkətin bu ultra-lüks brendi yaratmaq cəhdinə baxmayaraq, onun bazara çıxarılacaq ilk nəqliyyat vasitəsi gözlənildiyi kimi tam elektrikli (EV) olmayacaq. Əksinə, "Century"nin ilk modeli daxili yanma mühərriki ilə təchiz ediləcək. Bu qərar, avtomobil dünyasının elektrikə doğru yönəldiyi bir dövrdə Toyotanın strategiyasında gözlənilməz bir nüansdır.


Bu marka Yaponiyada tarixən status və sərvət simvolu hesab olunur. "Century" ilk dəfə 1967-ci ildə Toyota təsisçisi Sakiçi Toyodanın 100 illik yubileyini qeyd etmək məqsədilə təqdim edilmişdi. O, bu günə qədər də yüksək vəzifəli dövlət və şirkət rəsmiləri tərəfindən rəsmi avtomobil kimi istifadə edilir. Toyota, 2025-ci ilin oktyabrında Yaponiya Hərəkətlilik Sərgisində bu ultra-lüks brendin gələcəyinə dair ilk işarələri vermişdi. "Century" indi "Lexus"dan da yuxarıda yerləşdirilən müstəqil bir marka kimi qurulur. Onun əsas hədəfi "Rolls-Royce" və "Bentley" kimi ən yüksək səviyyəli avtomobil istehsalçıları ilə birbaşa rəqabətə girməkdir.


Yeni markanın ilk avtomobilinin daxili yanma mühərriki (DİM) ilə işləyəcəyi barədə xəbər Toyotanın güc ötürücü sistemləri üzrə rəhbəri Takaşi Uehara tərəfindən təsdiqlənib. Uehara "CarExpert"ə verdiyi açıqlamada mühərrikin növü barədə əlavə təfərrüat verməyib, sadəcə "Bəli, onun mühərriki olacaq" deməklə qərarı təsdiqləyib. O, "Century"nin gələcək nəsil "Lexus" superkarı və qarşıdan gələn "Toyota GR GT" kimi, V8 mühərriki ilə təchiz oluna biləcəyinə işarə edib. Tarixə baxsaq, "Century" 2018-ci ildə üçüncü nəslində V8 hibrid ötürücü sisteminə keçməzdən əvvəl V12 mühərriki olan yeganə Toyota avtomobili idi.


Qeyd edək ki, brendin 2023-cü ildə Yaponiyada bazara çıxarılan ilk SUV modeli V6 qoşulma hibrid (PHEV) sistemi ilə təklif olunur. Ümumilikdə, Toyota tam elektrikli avtomobillərə keçiddə dünyanın ən ləng istehsalçılarından biri kimi tanınır. Şirkət növbəti modellər üçün yeni daxili yanma mühərrikləri seriyasının hazırlanmasına diqqət yetirməklə bu mövqeyini daha da gücləndirir. Ötən ilin oktyabrında açıqlanan məlumata görə, "Century" "Daihatsu", "GR Sport", "Lexus" və "Toyota" ilə yanaşı, Yapon nəhənginin beş qlobal brendindən biri kimi mövqe tutur.

C
Motor idmanları müxbiri

Formula 1, avtomobil yarışları və motor idmanları üzrə yazıram. Bakıda Formula 1 yarışları keçirilməyə başlayandan bəri bu maraq daha da böyüyüb.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: