
TikTok Avropada "Nearby" Lentini Təqdim Etdi: Yerli Məkanları Kəşf Edin

TikTok istifadəçilərə ətraflarında baş verənləri tapmağa kömək edən "Nearby" (Yaxınlıqdakı) adlı yeni bir məzmun lenti tətbiq edir. Şirkətin sözlərinə görə, bu yeni funksiya insanların evə yaxın bir restoranı asanlıqla tapmasına və ya səyahət zamanı kəşf edəcəkləri yeni yerləri görməsinə şərait yaratmaq üçün nəzərdə tutulub. Bu funksiya ilkin olaraq Birləşmiş Krallıq, Fransa, İtaliya və Almaniya daxil olmaqla Avropanın seçilmiş ölkələrində fəaliyyətə başlayır. Bu coğrafi fokuslu xüsusiyyət TikTok-un istifadəçi təcrübəsini genişləndirmək və sosial media ilə yerli məlumatı daha effektiv şəkildə birləşdirmək niyyətini göstərir.
Nearby lentindəki paylaşımlar istifadəçilərə mövqeyə, məzmunun mövzusuna və paylaşım vaxtına əsaslanaraq göstərilir. Məsələn, insanlar maraqlarına və tətbiqdəki fəaliyyətlərinə uyğun olaraq səyahət, yerli tədbirlər, yemək-içmək və digər xidmətlərlə bağlı məlumatları görə bilərlər. Kontent yaradıcıları üçün bu yenilik, ictimai paylaşımlarının yer və ya xidmət qeyd etdikləri şəhərdəki və ya bölgədəki insanlara görünməsi deməkdir. Qeyd edək ki, TikTok bu lenti ilk dəfə 2022-ci ildə Cənub-Şərqi Asiyadakı seçilmiş istifadəçilər arasında sınaqdan keçirmişdi.
TikTok istifadəçinin məxfiliyini qorumaq üçün bəzi qaydalar müəyyənləşdirib. Yer məlumatını paylaşmaq tamamilə könüllüdür və bu seçim yalnız 18 yaş və yuxarı istifadəçilər üçün mümkündür. Əgər yer parametrləri aktivləşdirilsə, tətbiq istifadə zamanı daha dəqiq, məkana əsaslanan tövsiyələr vermək üçün cihazın GPS məlumatlarından istifadə edə bilər. iOS istifadəçiləri yer məlumatlarının əldə edildiyi zaman ekranda görünən bir göstərici vasitəsilə xəbərdar edilirlər. Şirkət bildirir ki, yerli qanunlara riayət etməklə məkan məlumatlarını toplamağa və istifadə etməyə davam edir. Həmçinin, 18 yaşdan kiçik olanlar, şəxsi hesabı olanlar və ya post məxfiliyini "Dostlar" və ya "Yalnız Sən" kimi təyin edənlərin məzmunu bu lentdə nümayiş olunmayacaq.
Bu funksiya yerli iqtisadiyyatların canlanmasına da yardım edir, çünki kiçik bizneslər, mədəniyyət ocaqları və yerli kontent yaradıcıları üçün görünürlüyü artırır. TikTok-un məlumatına görə, Birləşmiş Krallıqda istifadəçilərin 46%-i platformada gördükləri yerli dükanları, restoranları və ya attraksionları ziyarət ediblər. Əgər istifadəçi fərqli bir yerdəki məzmunu görmək istəyirsə, o, asanlıqla mövqeyinin adını seçərək bunu dəyişə bilər. Bu, səyahət edərkən və ya növbəti səfər üçün araşdırma apararkən çox faydalı bir imkandır. Nearby lentinə TikTok-un əsas ekranından daxil olmaq olar, lakin sekmenin adı "Nearby" yox, ətrafınızdakı yerin adını göstərəcək. TikTok-un bu yeni lenti digər bölgələrdə tətbiq etməyi planlaşdırıb-planlaşdırmadığı isə hələlik məlum deyil.
Elektron ticarət və rəqəmsal marketinq mövzularında ixtisaslaşmışam. 5 ildir ki, onlayn biznes trendlərini izləyir və bu barədə yazıram.
Bütün məqalələrə baxınOxşar xəbərlər

TikTok 530 milyon avro cərimə edildi! Səbəb nədir?
Texnologiya xəbərləri

TikTok-un Avropa İttifaqında məlumat oğurluğu ilə...
Texnologiya xəbərləri

TikTok artıq Amazon Music-dən Mahnı və Dinləmə Sta...
Texnologiya xəbərləri

TikTok Kanada'dan Çıxarıldı!
Texnologiya xəbərləri

TikTok yenidən uşaq hüquqları ilə bağlı məhkəmədə
Son Xeberler

ABŞ-da “TikTok” qadağan oluna bilər
Son Xeberler


