TechCrunch Disrupt 2025: Nəqliyyatın Gələcəyini Müzakirə Edən Əsas Rəhbərlər və Maliyyə Razılaşmaları

02.11.2025 17:11 8 baxış sayı 5 dəq. oxuma TechCrunch
TechCrunch Disrupt 2025: Nəqliyyatın Gələcəyini Müzakirə Edən Əsas Rəhbərlər və Maliyyə Razılaşmaları

TechCrunch Disrupt 2025 tədbiri nəqliyyatın gələcəyi üzərində çalışan yüksək səviyyəli rəhbərlərin və qurucuların iştirakı ilə uğurla başa çatdı. Bu həftəki icmalımızda həm səhnədə, həm də səhnə arxasında deyilən ən mühüm fikirlərə və sənaye yeniliklərinə diqqət yetiririk. Tədbirə Waymo-nun həmsədri Tekedra Mawakana, Slate-in baş direktoru Chris Barman, Nuro-nun həmsədri Dave Ferguson, Uber-in məhsul direktoru Sachin Kansal, Wayve-in qurucusu Alex Kendall və Kodiak AI-ın qurucusu Don Burnette kimi sənaye liderləri qatılmışdı. Bu mühüm adların çıxışları avtonom nəqliyyat sahəsindəki cari vəziyyət və gələcək inkişaflar haqqında geniş məlumatlar verdi. Konfransın əsas məqamlarından biri də nəqliyyat sahəsinə yönələn Glīd şirkətinin Startap Müharibəsi (Startup Battlefield) 2025 müsabiqəsinin qalibi elan edilməsi oldu.


Slate şirkəti elektrikli avtomobilləri üçün aksesuarların hazırlanmasında açıq ekosistem yaratmaq planını açıqladı. Slate-in baş direktoru Chris Barman qeyd etdi ki, şirkət aksesuarları satmaqla yanaşı, sahiblərə özləri üçün aksesuarları 3D çap etmək və ya başqalarına satmaq imkanı yaratmaq üçün bütün məlumatları paylaşacaq. Barman, "Biz bütün məlumatları yayımlayacağıq və hər kəs öz istədiyi aksesuarı 3D çap edə bilər. Biz istəyirik ki, insanlar özlərini yalnız bizə bağlı hiss etməsinlər," deyə bildirdi. Əlavə olaraq, yaradıcılar aksesuarları Slate bazarı vasitəsilə sata bilərlər (bu zaman şirkət müəyyən haqq ala bilər), lakin onlar həmçinin Etsy kimi başqa platformalardan istifadə etməkdə də tamamilə sərbəstdirlər. Digər önəmli məqamlar Waymo-nun rəhbərindən gəldi. Tekedra Mawakana digər avtonom avtomobil şirkətlərini texnologiyalarının təhlükəsizliyini daha yaxşı sübut etməyə çağırdı. O, həmçinin şirkətin avtomobillərinə ziyan vuran şəxslərin məsuliyyətə cəlb ediləcəyini və avtomobillərdən əldə edilən video qeydlərlə bağlı hökumətin həddindən artıq geniş istəklərini rədd etməyə davam edəcəklərini vurğuladı.


Tədbir fonunda nəqliyyat texnologiyaları sektorunda bir sıra mühüm maliyyə sövdələşmələri reallaşdı. Aviasiya üçün rəqəmsal yanacaq idarəetmə sistemləri hazırlayan i6 şirkəti, Yttrium-un rəhbərliyi ilə keçirilən B Seriyası maliyyələşdirmə raundunda 20 milyon dollar qazandı. Hindistanda şəhərlərarası avtobus platforması olan IntrCity SmartBus isə Şər Seriyası raundunda 30 milyon dollar yatırım alaraq, post-investisiya dəyərini 140 milyon dollara çatdırdı. Bu vəsaitlərdən şəbəkənin ölkənin kiçik şəhərlərinə qədər genişləndirilməsi üçün istifadə olunacaq. Korporativ səyahət platforması Navan Nasdaq-da ilk ticarət günündə IPO qiymətindən 20% ucuzlaşaraq, bazar dəyərinin təxminən 4.7 milyard dollar olaraq müəyyənləşməsinə səbəb oldu. Bundan əlavə, yol tikintisi texnologiyaları startapı Pavewise 2.5 milyon dollar ilkin (seed) maliyyələşdirmə, e-velosiped və skuter parkı abunə xidməti verən Ridepanda isə A Seriyası raundunda 12.6 milyon dollar yatırım təmin etdi.


Sənayedə baş verən digər əhəmiyyətli hadisələrə gəlincə, General Motors ABŞ-dakı elektrikli avtomobil və batareya istehsalı zavodlarında minlərlə işçisini ixtisar etməyə hazırlaşır. Eyni zamanda, LiDAR texnologiyası şirkəti olan Luminar böhranla üzləşib; şirkət 2026-cı ilin əvvəlində nağd pul ehtiyatının tükənəcəyi barədə xəbərdarlıq edərək, işçi qüvvəsini 25% azaltmağa başlayıb. Bu həftə Nvidia da nəqliyyat xəbərləri ilə gündəmə gəldi, Stellantis, Uber və Foxconn ilə birlikdə avtonom avtomobillərin hazırlanması üçün ortaq layihəyə başladığını elan etdi. Bu tərəfdaşlıq, Lucid, Mercedes və Stellantis kimi fərqli avtomobil istehsalçılarının istifadə edəcəyi Drive AGX Hyperion 10 platforması haqqında geniş elanın bir hissəsi idi. Uber 2026-cı ildə San Fransiskoda Waymo ilə birbaşa rəqabətə girərək Nuro texnologiyası ilə təchiz edilmiş Lucid Motors-un elektrikli SUV-larından istifadə edən premium robotaksi xidmətini işə salacaq. Həmçinin, Aurora şirkəti Texas ştatında Fort Uortdan El Pasoya uzanan 600 millik sürücüsüz yük maşını marşrutunu istifadəyə verib. Keçən həftəki sorğumuzun nəticələri isə göstərdi ki, oxucuların 62.5%-i uzaq məsafəli avtonom yük daşımalarının (500 mildən çox) bu sahədə ən yaxşı iş modeli olduğunu düşünür.


Deals!


T
Baş texnologiya şərhçisi

Texnologiya jurnalistikası ilə məşğulam. Əvvəllər İT şirkətində işləyirdim, amma yazmaq daha çox xoşuma gəldi. İndi hər iki dünyamı birləşdirə bilirəm...

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: