Süni İntellekt Startaplarına İnvestisiya: VC-lər Köhnə Qaydaları Tərk Edir və Yeni Meyarlara Keçir

13.11.2025 23:20 3 baxış sayı 4 dəq. oxuma TechCrunch
Süni İntellekt Startaplarına İnvestisiya: VC-lər Köhnə Qaydaları Tərk Edir və Yeni Meyarlara Keçir

Vençur kapitalistlərinin (VC) süni intellekt (Sİ) startaplarını maliyyələşdirərkən tam razılaşdığı bir məqam varsa, o da Sİ sahəsinin əvvəlki texnoloji dəyişikliklərdən köklü şəkildə fərqli bir investisiya yanaşması tələb etməsidir. Cowboy Ventures şirkətinin qurucusu və idarəedici tərəfdaşı Aileen Lee bu dövrü "qəribə bir vaxt" adlandırdı. Uzun müddətdir VC kimi çalışan Lee, bəzi Sİ şirkətlərinin cəmi bir il ərzində sıfırdan 100 milyon dollarlıq gəlirə sıçraya bildiyini nəzərə alaraq, investisiya qaydalarının əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdiyini vurğuladı. Bu sürətli böyümə tempi, keçmişdə istifadə edilən qiymətləndirmə modellərini demək olar ki, yararsız edib.


Lee eyni zamanda qeyd etdi ki, onun firmasının araşdırmalarına əsasən, Series A mərhələsindəki investorlar sadəcə sürətli gəlir artımı axtarmırlar. İndi investisiya qərarı "fərqli dəyişənlər və fərqli əmsallar olan bir alqoritm" kimidir. Investorların indiki dövrdə qiymətləndirdiyi əsas amillərə startapın keyfiyyətli məlumat (data) yaratma qabiliyyəti, güclü rəqabət baryerləri yaratması, qurucuların əvvəlki uğurları və məhsulun texniki dərinliyi daxildir. O bildirdi ki, şirkətin xarakterindən asılı olaraq, bu alqoritmik düsturun çıxış nəticəsi də fərqli olacaq.


Müəssisə yaratma firması olan DVx Ventures-un həmtəsisçisi və baş direktoru Jon McNeill bu yeni yanaşmanın sərtliyini təsdiqlədi. McNeill qeyd etdi ki, hətta ilkin mərhələdə (seed-stage) yaranışından 5 milyon dollarlıq gəlirə qədər sürətlə böyüyən startaplar belə, sonrakı maliyyələşmə mərhələsində çətinlik çəkirlər. O, "Bu oyun dəyişib və dinamik şəkildə dəyişməyə davam edir," deyə vurğuladı. McNeill bildirir ki, Series A investorları artıq əvvəllər yalnız daha yetkin şirkətlərə tətbiq etdikləri sərt standartları ilkin mərhələ startaplarına da tətbiq edirlər. McNeillə görə, uğurlu şirkətlər, çox vaxt ən yaxşı texnologiyaya deyil, ən yaxşı bazara çıxış (Go-to-Market, GTM) strategiyasına malikdirlər, buna görə də VC-lər startapların müştəri cəlb etmə və saxlama qabiliyyətinə bu qədər diqqət edirlər. Lakin Kindred Ventures-un qurucusu Steve Jang bu fikirlə tam razılaşmadı. O, "orta texnologiya, əla GTM qalib gəlir" deməyin doğru olmadığını, hər iki amilin mütləq tələb olduğunu bildirdi. McNeill daha sonra möhkəm məhsulun vacibliyini aydınlaşdırsa da, investorların satış və marketinq strategiyaları məsələsində keçmişə nisbətən daha tələbkar olduğunu qeyd etdi.


Aileen Lee onu da əlavə etdi ki, Sİ startapları indi rəqiblərin oxşar məhsullar çıxarmasının qarşısını almaq üçün misli görünməmiş sürətlə məhsul yeniləmələri və yeni funksiyalar təqdim etmək təzyiqi altındadırlar. O, “OpenAI və Anthropic-in nə qədər sürətli işlədiyinə baxsanız, siz də öz məhsullarınızı hansı sürətlə və hansı keyfiyyətlə təqdim edəcəyinizi hesablamalı olacaqsınız,” dedi. Bu yüksək gözləntilərə baxmayaraq, panel iştirakçıları süni intellekt sənayesinin hələ çox erkən mərhələdə olduğu barədə razılığa gəldilər. Jangın ifadə etdiyi kimi, hətta Böyük Dil Modelləri (LLM) sahəsində də hələ ki, açıq şəkildə qaliblər yoxdur, rəqiblər hər an liderlərin yerini tutmağa hazırdırlar. Bu isə o deməkdir ki, startapların hələ də bazardakı qəbul edilmiş liderləri, istər köhnə, istərsə də yeni şirkətlər olsun, yerindən tərpətmək üçün böyük imkanları qalmaqdadır.


G
E-ticarət redaktoru

Elektron ticarət və rəqəmsal marketinq mövzularında ixtisaslaşmışam. 5 ildir ki, onlayn biznes trendlərini izləyir və bu barədə yazıram.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: