Süni intellekt oyun sənayesində ehtiyatla qarşılanır

28.05.2025 14:03 60 baxış sayı 2 dəq. oxuma ShiftDelete
Süni intellekt oyun sənayesində ehtiyatla qarşılanır

Oyun sənayesi sürətlə inkişaf edən süni intellekt texnologiyalarının potensialından istifadə etməkdə çox ehtiyatlı davranır. Electronic Arts, Take-Two və CD Projekt RED kimi nəhəng şirkətlər bu texnologiyanı məhdud sahələrdə tətbiq edir, çünki oyunçuların mənfi reaksiyalarından narahatdırlar.


Sənaye içərisindən əldə olunan məlumata görə, şirkətlər süni intellekti oyun istehsalının gələcəyi kimi görürsə də, oyun təcrübəsini birbaşa təsir edən hissələrdə istifadəsindən çəkinirlər. İnsan əli ilə hazırlanmış məzmunun süni intellektlə əvəz olunmasına oyunçuların necə reaksiya verəcəyi böyük bir sual işarəsidir.


Eyni zamanda, süni intellektin işçi qüvvəsini azaltması və şirkətlərin imicinə zərər verə biləcək ictimai qavrayış yaratmaq qorxusu da mövcuddur. Başqa bir riskli cəhət isə müəllif hüquqları məsələsidir. Süni intellekt modellərinin təlim prosesi zamanı əvvəllər dərc olunmuş məzmundan istifadə etdiyi və bu səbəbdən də dolayısı ilə plagiat riski yaratdığı bildirilir.


Süni intellektlə hazırlanmış elementlərin mövcud əsərlərə birbaşa və ya dolayısı ilə bənzəməsindən irəli gələn müəllif hüquqları iddiaları, oyun şirkətlərini milyardlarla dollarlıq investisiyalarını riskə atmamağa məcbur edir. CD Projekt-in baş direktoru Michał Nowakowski əvvəllər süni intellekt tərəfindən dəstəklənən məzmunun ciddi müəllif hüquqları qeyri-müəyyənlikləri yaratdığını bildirmişdir.


R
Oyun və VR/AR müxbiri

Oyun sənayesi və virtual reallıq texnologiyaları haqqında yazıram. Gaming mədəniyyətinin Azərbaycanda inkişafını izləmək maraq doğurur.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: