Süni İntellekt Araşdırma Startapı Aaru $1 Milyardlıq "Manşet" Dəyəri ilə A Seriyası Maliyyələşdirmə Cəlb Etdi

05.12.2025 23:40 5 baxış sayı 3 dəq. oxuma TechCrunch
Süni İntellekt Araşdırma Startapı Aaru $1 Milyardlıq "Manşet" Dəyəri ilə A Seriyası Maliyyələşdirmə Cəlb Etdi

Müştəri davranışını süni intellekt (Sİ) vasitəsilə simulyasiya edərək təxminən ani bazar araşdırmaları təqdim edən Aaru startapı, Redpoint Ventures-in rəhbərliyi ilə A Seriyası maliyyələşdirmə turunu uğurla başa vurub. Razılaşma ilə tanış olan üç mənbənin verdiyi məlumata görə, bu maliyyələşdirmə raundunda fərqli qiymətləndirmə səviyyələri tətbiq edilib. Baxmayaraq ki, səhmlərin bir hissəsi $1 milyardlıq qiymətləndirmə ilə satılıb, digər investorlar üçün tətbiq edilən daha aşağı qiymətləndirmə nəticəsində, startapın ümumi dəyəri $1 milyarddan aşağı səviyyədə formalaşıb. Bu qeyri-adi maliyyə yanaşması şirkətə marketinq üçün yüksək "manşet" dəyərini bildirməyə, eyni zamanda müəyyən investorlara daha ucuz şərtlər təklif etməyə imkan verir.


Eyni maliyyə raundu daxilində çoxsəviyyəli qiymətləndirmələrin istifadəsi vençur kapitalı bazarında nadir sayılır. Lakin investorlar bildirirlər ki, bu cür metodlar hazırkı bazarda yüksək maraq görən Sİ startapları üçün getdikcə adi hala çevrilir. TechCrunch, Aaru-nun cəlb etdiyi vəsaitin dəqiq məbləğini təsdiqləyə bilməyib, lakin bir şəxs məbləğin $50 milyondan yuxarı olduğunu təxmin edir. Digər mənbə isə startapın sürətlə böyüməsinə baxmayaraq, illik təkrarlanan gəlirinin (ARR) hələ də $10 milyondan aşağı olduğunu qeyd edib. Şirkət maliyyələşdirmə ilə bağlı şərh sorğularına cavab verməyib.


Aaru 2024-cü ilin mart ayında Cameron Fink, Ned Koh və John Kessler tərəfindən yaradılıb. Startapın işləmə mexanizmi minlərlə Sİ agentinin yaradılması üzərində qurulub; bu agentlər ictimai və şirkətə məxsus məlumatlar əsasında insan davranışını simulyasiya edir. Aaru, həftələr və ya daha çox vaxt tələb edən sorğular və fokus qrupları kimi ənənəvi bazar araşdırma üsullarına Sİ alternatividir. Startap demoqrafik məlumatlar əsasında öyrədilmiş agentləri istifadə edərək, fərqli qrupların və ya coğrafi bölgələrin gələcək hadisələrə dərhal necə reaksiya verəcəyini proqnozlaşdırmağı vəd edir. Şirkətin müştəri tərəfdaşları arasında Accenture, EY, Interpublic Group kimi böyük konsaltinq və reklam qrupları, eləcə də siyasi kampaniyalar yer alır.


Keçən il Aaru Sİ-nin sorğu metodu Nyu-York Demokratik Praymerizinin nəticəsini dəqiq proqnozlaşdırmışdı. Şirkət bazar araşdırması sahəsində Culture Pulse və Simile kimi sosial simulyasiya startapları, həmçinin Listen Labs, Keplar və Outset kimi Sİ-ni insan seçimlərini sorğulamağa tətbiq edən şirkətlərlə rəqabət aparır. Aaru bu raunddan əvvəl Abstract Ventures, General Catalyst, Accenture Ventures və Z Fellows da daxil olmaqla fərqli investorlardan məxfi saxlanılan məbləğdə toxum (seed) və ilkin toxum (pre-seed) kapitalı cəlb etmişdi.


G
Ticarət müxbiri

Ticarət və əmtəə bazarları haqqında yazıram. Xarici ticarət balansı və ixrac-idxal dinamikası mənim maraq dairəmdədir.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: