Stream Deck İstifadəçilərinin Problemi: "Cihaz Dəstəklənmir" Xətası Necə Həll Edildi?

04.11.2025 22:20 14 baxış sayı 2 dəq. oxuma The Verge
Stream Deck İstifadəçilərinin Problemi: "Cihaz Dəstəklənmir" Xətası Necə Həll Edildi?

Son günlərdə məşhur "Stream Deck" cihazının istifadəçiləri narahat edən texniki problemlə üzləşiblər. Bəzi funksional düymələrin yerində qırmızı rəngdə "Cihaz Dəstəklənmir" (Device Not Supported) xəbərdarlığının görünməsi istifadəçilər arasında çaşqınlıq yaratmışdı. Məlumata görə, bu vəziyyət əsasən BarRaider tərəfindən yaradılmış populyar plaginlərdən istifadə edənlərə təsir edib.


Bu xətanın yaranmasına səbəb Elgato şirkətinin proqram təminatı ilə əlaqəli bir təfərrüat idi. BarRaider plaginləri təhlükəsizlik məqsədilə "StreamDeck.exe" icra edilən faylının rəqəmsal imzasının olub-olmamasını yoxlamaq üçün hazırlanmışdır. Təsadüfən, Elgato-nun rəqəmsal imzası müddəti ötən gün başa çatıb. Bu müddətin bitməsi plaginlərin proqramı etibarlı saymamasına və beləliklə, "Cihaz Dəstəklənmir" kimi göstərilməsinə səbəb olub. Bu tip problemlər proqram təminatının geniş miqyaslı paylanmasında tez-tez qarşıya çıxan, lakin vacib texniki məqamlardır.


Xoşbəxtlikdən, problem tez bir zamanda Elgato tərəfindən aradan qaldırılıb və həlli yolu artıq mövcuddur. İstifadəçilərin bu xətanı düzəltməsi üçün bir neçə sadə addım atması yetərlidir. Əsas tələb, Stream Deck tətbiqinin düzgün yenilənməsini təmin etməkdir. Bunun üçün əvvəlcə Elgato-nun ticarət məkanına (marketplace) daxil olub, tətbiqə giriş etmək lazımdır ki, plagin yenilənməsi baş tutsun. Plagin yeniləndikdən sonra, istifadəçilər tətbiqi bağlayıb yenidən açmalıdırlar. Bu yenidən başlatma prosesi "Cihaz Dəstəklənmir" xətasını aradan qaldırır və bütün funksiyaların normal işləməsini təmin edir.


R
Oyun və VR/AR müxbiri

Oyun sənayesi və virtual reallıq texnologiyaları haqqında yazıram. Gaming mədəniyyətinin Azərbaycanda inkişafını izləmək maraq doğurur.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: