Spotify "Wrapped 2025" Rekord Qırdı: İlk 24 Saatda 200 Milyondan Çox İstifadəçi Cəlb Edildi

04.12.2025 15:30 6 baxış sayı 3 dəq. oxuma TechCrunch
Spotify "Wrapped 2025" Rekord Qırdı: İlk 24 Saatda 200 Milyondan Çox İstifadəçi Cəlb Edildi

Spotify musiqi axını xidməti dünən təqdim edilən illik yekunlaşdırma xüsusiyyəti olan "Spotify Wrapped 2025"-in indiyə qədərki ən böyük buraxılış olduğunu açıqlayıb. Şirkətin hesabatına görə, "Wrapped 2025" ilk 24 saat ərzində 200 milyondan çox aktiv istifadəçi cəlb etməyə nail olub. Bu nəticə, ötən ilin süni intellekt mərkəzli və istifadəçilərin narazı qaldığı versiyası ilə müqayisədə 19% artım deməkdir. Spotify qeyd edir ki, keçən il 200 milyon istifadəçiyə çatmaq üçün bu xüsusiyyətə 62 saat vaxt lazım gəlmişdi. Statistikada aktiv istifadəçilər dedikdə, "Wrapped" təcrübəsində təqdim olunan hekayələrdən ən azı birinə baxan şəxslər nəzərdə tutulur.


Bu il "Wrapped" məzmununun paylaşılma sayı da ciddi şəkildə artıb. Məlumatlara görə, Wrapped 500 milyondan çox dəfə paylanıb ki, bu da keçən illə müqayisədə 41% yüksək göstəricidir. Bu paylaşımlara tətbiqin daxilindən aparılan birbaşa paylaşımlar, həmçinin ekran görüntüləri və yükləmələr daxildir. Statistik göstəricilərin bu qədər sürətlə artmasına təsir edən əsas regionlar arasında ABŞ, Hindistan, İndoneziya, Yaponiya, Kolumbiya və Tayland bazarları xüsusi yer tutur. Bu ölkələrdəki fəallıq platformanın ümumi rekordlarına müsbət təsir göstərib.


"Wrapped," Spotify istifadəçilərinin dinləmə vərdişləri və statistikaları haqqında məlumat verən populyar bir ənənə olsa da, ötən il ciddi tənqidlərə məruz qalmışdı. İstifadəçilər ətraflı statistik məlumatların olmamasından və platformanın fokusunu yaradıcı məlumat hekayələri əvəzinə süni intellekt (AI) podkastına yönəltməsindən narazı idilər. Spotify bu rəyləri diqqətlə nəzərə aldı və 2025-ci ilin versiyası üçün təqribən ondan çox yeni funksiya və daha dərin məlumat analizləri əlavə etdi. Şirkət pərdə arxasında AI texnologiyalarından faydalansa da, bu ilki "Wrapped" proqramına birbaşa istifadəçi tərəfindən görünən heç bir AI təcrübəsi daxil edilmədi.


Əvəzində, Spotify istifadəçilər arasında əlaqə yaratmağa önəm verdi. Tətbiq onlara öz "dinləmə yaşı"nı və "Wrapped qrupu"nu (müəyyən bir dinləyici kateqoriyası) müqayisə etməyə imkan verdi. Ən əsası, ilk dəfə canlı, çox-oyunçulu xüsusiyyət olan "Wrapped Party" təqdim edildi. Bu yeni funksiya istifadəçilərə real-vaxt rejimində öz məlumatlarını və statistikasını digərləri ilə tutuşdurmağa şərait yaratdı və bu sosiallaşma faktoru Wrapped 2025-in uğur qazanmasında mühüm rol oynadı.


G
E-ticarət redaktoru

Elektron ticarət və rəqəmsal marketinq mövzularında ixtisaslaşmışam. 5 ildir ki, onlayn biznes trendlərini izləyir və bu barədə yazıram.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: