Serval Şirkəti İT Xidmətlərinin İdarə Edilməsi Üçün Süni İntellekt Agentinə $47 Milyon Yatırım Cəlb Etdi

21.10.2025 15:49 13 baxış sayı 4 dəq. oxuma TechCrunch
Serval Şirkəti İT Xidmətlərinin İdarə Edilməsi Üçün Süni İntellekt Agentinə $47 Milyon Yatırım Cəlb Etdi

Bəzi startaplar maliyyələşdiricilərinin nüfuzu ilə fəxr edirlər, lakin müştərilərin nüfuzu da bir o qədər əhəmiyyətlidir. Müəssisə səviyyəli süni intellekt sahəsində işləyən "Serval" şirkəti üçün bu, əsas fəxr mənbəyidir. Şirkət bu yaxınlarda A Seriyası maliyyələşmə raundunda 47 milyon dollar topladığını açıqladı.


Bu maliyyələşmə raunduna "Redpoint Ventures" rəhbərlik etdi. "First Round", "General Catalyst" və "Box Group" kimi sənayedə tanınmış risk sərmayəsi şirkətləri də iştirak etdi. Lakin investorlardan daha təsirli olan şey, Serval'ın "Perplexity", "Mercor" və "Together AI" kimi böyük süni intellekt şirkətlərini əhatə edən müştəri siyahısıdır. Bu böyük maliyyə dəstəyi, şirkətin İT xidmətlərinin idarə edilməsini (ITSM) avtomatlaşdırmaq üçün hazırladığı agent əsaslı süni intellekt həllini irəli aparmağa yönəldiləcək.


Ümumi mənzərə Serval-ın agent tipli süni intellekt modellərini istifadə edərək İT xidmətlərinin idarə edilməsini avtomatlaşdırmasıdır. Şirkətin bu işə fərqli bir yanaşması var ki, bu da agent tipli süni intellektin gücündən faydalanır, lakin bir çox risklərdən qaçmağa kömək edir. Sistem iki ayrı agentlə işləyir. Birinci agent proqram təminatına icazə verilməsi və ya bir cihazın təmin edilməsi kimi adi tapşırıqlar üçün daxili avtomatlaşdırmaları kodlaşdırmaq üçün istifadə edilir. Qurucular bunu İT menecerinin nəzarətində işləyən, lakin işin əsas hissəsini müstəqil yerinə yetirən bir "kod yaratma aləti" kimi düşünürlər.


Ayrı bir kömək masası agenti isə istifadəçi sorğularına cavab verir. O, sadəcə, yuxarıda qeyd olunan alətləri əmrlə çağırır və alət tərəfindən müəyyən edilmiş qaydalara əməl edir. Serval-ın baş icraçı direktoru Ceyk Ştauç bildirir ki, onların əsas prinsipi alət qurma prosesini maksimum dərəcədə sadə etmək idi. Ştauç deyir: "Biz onların bu avtomatlaşdırmaları qurmağın əlavə xərcini hiss etmələrini istəmirik. Bir işi bir dəfə əllə etməkdənsə, onu birdəfəlik avtomatlaşdırmağı daha asan hala gətirmək istəyirik." Tapşırığı alət quran və alət istifadə edən iki agentə bölmək, həmçinin menecerlərə icazələrə nəzarət etmək üçün bir yol verir.


Müəssisə müştəriləri nəzarətdən çıxmış süni intellekt sistemlərinin doğurduğu təhlükələri çox yaxşı bilirlər. Məhz bu səbəbdən Serval hər şeyi edə bilən, tək bir kömək masası agenti yaratmaq fikrindən daşındı. Ştauç bir nümunə gətirir: "İstəməzsiniz ki, kimsə 'Slack'a girib, 'şirkətdəki bütün məlumatları silmək istəyirəm' yazsın və süni intellekt agenti 'Əla, bütün məlumatları siləcəyəm' deyə cavab versin." Əksinə, agent ya şifrəni sıfırlamaq, ya da digər təyin edilmiş funksiyaları yerinə yetirmək kimi müəyyən alətlərə sahib olduğunu bildirəcək. Alətlər deterministik olduğu üçün onlar, məsələn, yalnız müəyyən çoxfaktorlu identifikasiyadan sonra və ya müəyyən bir zaman dilimində hərəkətlərə icazə vermək kimi çox mürəkkəb icazələri əhatə edə bilərlər. Ştauç yekunlaşdırır: "Siz süni intellekt agentinin nə etdiyinə tam görünürlük və nəzarət etmək istəyirsiniz. Serval bu alətləri quraraq və onların arxasındakı icazə mexanizmlərini fərdiləşdirərək məhz bu nəzarəti təmin edir."


L
Biznes müxbiri

Sahibkarlıq və kiçik-orta biznes mövzularında yazıram. Startapların və yerli istehsalçıların uğur hekayələrini izləmək xoşuma gəlir.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: