Sequoia-nın Dəstəklədiyi Aspora Fintek Platforması Hindistan Diasporu üçün Vətəndə Ödənişləri Asanlaşdırır

17.11.2025 17:30 11 baxış sayı 4 dəq. oxuma TechCrunch
Sequoia-nın Dəstəklədiyi Aspora Fintek Platforması Hindistan Diasporu üçün Vətəndə Ödənişləri Asanlaşdırır

Sequoia risk kapitalı fondu tərəfindən dəstəklənən "Aspora" maliyyə texnologiyaları (fintek) platforması Hindistan diasporu üçün mühüm bir yenilik təqdim edir. Əvvəllər Hindistana pul köçürmələri edən bu platforma, artıq xaricdə yaşayan hindistanlılara (Qeyri-rezident Hindistanlılar - NRİ-lər) vətənlərindəki kommunal xidmətləri və ya mobil telefon balanslarını ödəmək imkanı verir. Şirkətin məlumatına görə, əvvəllər istifadəçilər ya pulu Hindistandakı hesablarına köçürməli, ya da kimsə vasitəsilə ödənişləri həyata keçirməli idilər. Xarici kartlarla birbaşa ödəniş etmək cəhdləri isə çox vaxt yüksək xərclər və uğursuz əməliyyatlarla qarşılaşırdı. Aspora bu çətinlikləri aradan qaldıraraq, xaricdə yaşayan NRİ-lərin Hindistandakı ailələri üçün maliyyə öhdəliklərini idarə etməyi sadələşdirir.


Aspora bu yeni xidməti təklif etmək üçün Yes Bank-ın daxili infrastrukturundan istifadə edərək Hindistandakı ödənişlərin idarə olunmasını həyata keçirən Bharat Ödəniş Sistemi (BBPS) ilə əlaqə qurub. Bu əməkdaşlıq platformaya Hindistanda 22 mindən çox ödəniş təminatçısına çıxış imkanı yaradır. Bura BSES və BESCOM kimi elektrik təminatçıları, Jio və Airtel kimi genişzolaqlı internet provayderləri və eyni zamanda böyük bankların kredit ödənişləri daxildir. Ən önəmlisi, startup bu ödənişlər üçün heç bir komissiya haqqı tətbiq etmir. İstifadəçilər xarici valyutada ödəniş edərkən ən əlverişli məzənnələrdən faydalanırlar.


Aspora-nın qurucusu və baş icraçı direktoru Parth Garg bildirib ki, xaricdə yaşayan milyonlarla hindistanlı üçün vətəndəki ödənişləri həyata keçirmək həmişə gərəksiz dərəcədə mürəkkəb idi - bu prosesə köçürmələr, ləngimələr və ikiqat haqlar daxil idi. Garg qeyd edir ki, indi Aspora bu geniş problemi bir düyməyə toxunmaqla həll edib. O, hesab edir ki, yeni ödəniş xidməti ümumi pul köçürmələrinin həcmini cəmi 4-5% azalda bilər, lakin bu imkanın verilməsi istifadəçilər arasında uzunmüddətli bağlılıq yaradacaq. Neo banklar üçün əsas məqsəd tətbiqdəki əməliyyatların sayını artırmaqdır. Əvvəllər istifadəçilər köçürmələr üçün tətbiqə ayda bir və ya iki dəfə daxil olurdular. Yeni ödəniş sistemi isə platformada əməliyyat tezliyini artırır və müştərilərin Aspora-nı daha tez-tez istifadə etməsinə səbəb olur.


Şirkət bu funksiyanı bir neçə həftədir ki, minlərlə istifadəçi ilə sınaqdan keçirir və müsbət nəticələr müşahidə edilib. Sınaqlar zamanı mobil telefon balansının yüklənməsi xidmətinə böyük tələbat olduğu ortaya çıxıb. Lakin BBPS sistemi xarici ödəyicilər üçün mobil balans yükləmə və ya kredit kartı ödənişləri kimi bəzi kateqoriyaları birbaşa dəstəkləmir. Buna görə də Aspora bu əməliyyatların mümkün olması üçün beynəlxalq mobil yükləmə şirkəti olan Ding ilə əməkdaşlıq edib. Hazırda xidmət Böyük Britaniyadakı müştərilər üçün əlçatandır, lakin şirkət yaxın zamanda onu ABŞ və Birləşmiş Ərəb Əmirliklərindəki (BƏƏ) istifadəçilərə də təqdim etməyi planlaşdırır. Şirkət indiyə qədər 99 milyon dollardan çox maliyyə vəsaiti toplayıb, 800 min müştəriyə çataraq 4 milyard dollarlıq əməliyyat həyata keçirib və müştərilərinə köçürmə haqlarından 25 milyon dollar qənaət etməyə kömək edib. Gələn il Aspora istifadəçilərin xarici və Hindistanda qazandığı gəlirləri idarə etməsi üçün NRE və NRO hesablarını işə salmağı hədəfləyir.


S
İqtisadi analitik

İqtisadiyyat sahəsində 10 ildir analitik işləyirəm. Maliyyə bazarları və investisiya mövzuları mənim ixtisasımdır. BSU-nun İqtisadiyyat fakültəsini bi...

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: