
Renault Megane E-Tech Üçün Strateji Dəyişiklik: 2030-cu İldə Hibrid Versiyalar Gözlənilir

Hazırda yalnız tam elektrikli formada təqdim edilən Renault Megane E-Tech və Scenic E-Tech modelləri üçün plagin hibrid (PHEV) və mənzil artırıcı (EREV) versiyaları nəzərdən keçirilir. Şirkətin rəhbərliyi, markanın gələcək C seqment modelləri üçün əsas rolunu oynayacaq yeni, çoxyanacaqlı platformanın hazırlandığını təsdiqləyib. Bu çevik yeni platforma Renault-nun uzunmüddətli strategiyasında mühüm dəyişiklik siqnalını verir, çünki avtomobil istehsalçısı tam elektrikli gələcəyə keçid zamanı müxtəlif ehtiyaclara cavab vermək istəyir.
Renault-nun baş direktoru Fabrice Cambolive izah edib ki, bu platforma əsasən tam elektrik arxitekturası üzərində qurulsa da, plagin hibrid (PHEV) və mənzil artırıcı güc aqreqatlarını dəstəkləmək üçün də dizayn edilib. Bu yanaşma şirkətə böyük çeviklik qazandırır, xüsusən də tam elektrikli nəqliyyat vasitələrinin satışları gözləniləndən daha yavaş irəliləyərsə, əlavə enerji seçimlərini asanlıqla tətbiq etməyə imkan yaradır. Cambolive bildirib ki, tam elektrikli platforma B seqmentində (kiçik modellərdə) uğurlu olub, lakin daha böyük modellərin yerləşdiyi C və D seqmentlərində çoxenerjili plan daha uyğun yanaşmadır.
Yeni platformanın təxminən 2030-cu ildə istifadəyə verilməsi planlaşdırılır. Bu vaxt 2022-ci ildə təqdim edilən CMF-EV əsaslı Megane E-Tech və 2024-cü ildə gələn Scenic modelinin yenilənməsi dövrünə təsadüf edir. Bu o deməkdir ki, hazırda yalnız elektrikli olan bu iki model gələcəkdə daxili yanma mühərriki ilə işləyən seçimlərlə yenidən təklif oluna bilər. Hazırlanan hibrid sistemin quruluşu ilə bağlı da məlumatlar açıqlanıb. Cambolive qeyd edib ki, sistem elektrik mühərriklərinin dartma qüvvəsi rolunu oynadığı, benzin mühərrikinin isə sadəcə batareyanı doldurmaq üçün generator kimi fəaliyyət göstərdiyi bir struktur üzərində qurulacaq. O, “Məntiq tam elektrik dartma sisteminin xeyrinədir” deyərək, bu yanaşmanın sürücülərə mənzil narahatlığı olmadan elektrikli sürmə təcrübəsi verəcəyini əlavə edib. Kiçik benzin mühərrikinin mənbəyi barədə heç bir detal verilməsə də, onun Renault və Geely-nin birgə müəssisəsi olan Horse tərəfindən hazırlandığı güman edilir.
Yeni C seqment platforması, Renault-nun ümumi istehsal səmərəliliyini yüksəltmək strategiyasının bir hissəsi kimi qəbul edilir. Şirkət, bu yaxınlarda təqdim edilən Twingo modeli ilə olduğu kimi, istehsal müddətini 21 aya endirməyi və xərcləri 25% azaltmağı hədəfləyir. Bu, gələcək modellərin bazar tələblərinə daha tez cavab verməsinə və rəqabət qabiliyyətini artırmasına kömək edəcəkdir.
Formula 1, avtomobil yarışları və motor idmanları üzrə yazıram. Bakıda Formula 1 yarışları keçirilməyə başlayandan bəri bu maraq daha da böyüyüb.
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər

Renault Elektrikli Avtomobillərində Yeni Batareya...
Texnologiya xəbərləri

Renault və Geely: Yeni SUV Modelləri Yolda
Texnologiya xəbərləri

2026 Renault Clio: Yenilənmiş Dizaynla Yola Çıxır
Texnologiya xəbərləri

Türkiyədə İstehsal Olunan Yeni Renault Duster: Güc...
Texnologiya xəbərləri

Honda Elektrikli Avtomobillərə Yatırımlarını Azald...
Texnologiya xəbərləri

Elektrikli Dacia Duster Gəlir!
Texnologiya xəbərləri


