🎉 Son Yeniliklər: Yeni dizaynımızı istifadəyə verdik.

Axtar

Məşhur kanallar

Bugun.az
Bugun.az
9 abunə
Son Xeberler
Son Xeberler
9 abunə
Anar Türkeş
Anar Türkeş
6 abunə
Texnologiya xəbərləri
Texnologiya xəbərləri
5 abunə

Range Rover Yeni Loqosu ilə Lüks Səviyyəsinə Yenidən Baxış Edır

10.07.2025 19:03 6 baxış sayı 4 dəq. oxuma
Range Rover Yeni Loqosu ilə Lüks Səviyyəsinə Yenidən Baxış Edır

Land Rover, lüks seqmentində mövqeyini yenidən müəyyənləşdirmək və zirvəyə yüksəlmək üçün tarixi bir transformasiya prosesinə başlayıb. "Reimagine" adlı cəsarətli strategiyasının bir hissəsi olaraq şirkət ənənəvi brend strukturunda köklü dəyişikliklər edir. Bu inqilabın mərkəzində Land Rover çətiri altında əfsanəvi Range Rover, Defender və Discovery modelləri ailələrinin müstəqil brendlərə çevrilməsi dayanır. Yeni eranın ilk və ən konkret siqnallarından biri də lüksün simvolu olan Range Rover üçün hazırlanan yeni korporativ identifikasiya və loqodur.


JLR-in yeni strategiyası, avtomobil sənayesindən daha çox moda və lüks istehlak nəhəngləri tərəfindən istifadə olunan "Brendlər Evi" modelinə əsaslanır. Bu yanaşma ilə hər brend öz xarakterini, hədəf auditoriyasını və bazar mövqeyini aydın şəkildə fərqləndirəcək: Range Rover: Zirvə lüksü, zəriflik və texnologiya. Defender: Macəra, davamlılıq və sərhədsiz ruh. Discovery: Ailə yönümlü çox yönlü, praktik lüks və kəşf. Bu yenidən qurulma, Jaguar-ın tam elektrikli, ultra-lüks brendə çevrilməsi ilə birlikdə JLR-in hər brendlə fərqli müştəri seqmentinə müraciət edərək bazar payını və mənfəətini maksimalləşdirmək məqsədini vurğulayır.


Bu əsaslı dəyişikliyin vizual əks olunması olaraq Range Rover yeni bir korporativ loqo qəbul edib. JLR-in investor təqdimatında açıqlanan və Autocar tərəfindən elan olunan bu yeni simvol, 180 dərəcə fırlanma ilə birləşdirilmiş iki "R" hərfindən ibarət minimalist və incə bir motivdir. Range Rover loqo dəyişikliyi ilə diqqət çəkir, JLR vacib bir detalı vurğulayır: Bu yeni simvol lüks SUV-lərinin ikonik kapotu və ya arxa qapısında olan "RANGE ROVER" loqosunun yerini tutmayacaq. Şirkət rəsmiləri bildirib ki, bu loqo brendin irsinin və tanınmasının ayrılmaz hissəsidir və qorunub saxlanılacaq. Yeni "Range Rover Motiv" əsasən korporativ identifikasiyada, etiket və ya təkrarlanan naxışın bir hissəsi olaraq və loqo tələb olunan rəqəmli və ya çap materiallarında istifadə olunacaq.


JLR, lüks çantalı brendlərin ikonik naxışlarını xatırladan bir "naxış" ilə yeni motivin potensial istifadəsinə işarə edir. Bu, bu naxışın yeni Range Rover modellərinin interyerində incə döşəmə detalları, oturacaq tikmələri və ya ətraf işıqlandırma elementi kimi görünə biləcəyini göstərir. Bu addım Range Rover-in sadəcə bir avtomobil deyil, həm də həyat tərzi və lüks istehlak məhsulu olduğunu qəbul etməyi gücləndirməyi hədəfləyir. Əslində, korporativ loqonu avtomobil üzərindəki emblemdən ayırma strategiyası avtomobil dünyası üçün tamamilə yeni deyil. Təxminən beş il əvvəl BMW ikonik loqosunun daha sadə, ikiölçülü versiyasını rəqəmli və korporativ əlaqələrdə istifadə etməyə başlamış, üçölçülü emblemini isə avtomobillərində saxlamışdır. Son illərdə Bentley-dən Jaguar-a qədər bir çox brend rəqəmli dövrə uyğunlaşmaq üçün loqolarını sadələşdirib.


Nəticədə, JLR-in hərəkəti özünü avtomobil istehsalçısından hər birinin öz fərqli müştəri bazası və kimliyi olan brendlərdən ibarət müasir lüks evinə çevirmək üçün cəsarətli vizionunu nümayiş etdirir. Yeni Range Rover motivi artıq tarixdə bu səssiz, lakin dərinləşən inqilabın ən zərif simvolu kimi öz yerini alıb.


Paylaş: