
Porsche Akkumulyator İstehsal Planından Çəkildi

Elektrikli avtomobillərə tələbatın azalması və bazar şəraitinin çətinləşməsi nəzərə alınaraq, Porsche özünün daxili akkumulyator istehsalını dayandırdı. Şirkət, Cellforce adlı akkumulyator istehsalı ilə məşğul olan törəmə şirkətini ixtisar etmək qərarına gəldi. Artıq öz akkumulyatorlarını istehsal etmək əvəzinə, akkumulyator hüceyrələrinin tədqiqat və inkişafına yönəlib. Bu qərar, avtomobil sektorunda elektrikli avtomobillərə keçidin gözlənildiyi qədər sürətlə getmədiyini göstərir.
Porsche-nin baş direktoru Oliver Blume, istehsal həcminin azlığı və miqyas iqtisadiyyatından məhrum olmağın şirkət üçün öz hüceyrə istehsalını davam etdirməyi iqtisadi cəhətdən əlverişsiz etdiyini bildirib. Bu addım Alman avtomobil istehsalçısının akkumulyator strategiyasında əhəmiyyətli bir dəyişiklikdir. Əvvəllər Porsche, ildə 1 gigavat-saat gücündə bir istehsal müəssisəsi tikməyi və daha böyük bir fabrik inşa etməyi planlaşdırırdı. Lakin bu hədəflərdən imtina edilib.
İmtina olunmasına baxmayaraq, Porsche-nin elektrikli avtomobil satışları artmaqdadır. Hibrid və elektrik modelləri 2025-ci ilin ilk yarısında qlobal satışlarının 36 faizini təşkil edib. Elektrikli Macan avtomobillərinin satışı ümumi Macan satışlarının 60 faizinə, təxminən 26.000 ədədə çatmışdır. ABŞ-da Taycan satışları da ikinci rübdə illik 31% artaraq 1064 ədədə yüksəlib.
Porsche bu qərarda tək deyil. Elektrikli avtomobillərə tələbatın azalması, ABŞ və Çin bazarlarındakı çətin şərtlərlə birlikdə bir çox şirkəti elektrikli avtomobillərə keçid planlarını yenidən nəzərdən keçirməyə məcbur edir. Bu, daxili yanma mühərrikli avtomobillərin gözləniləndən daha uzun müddət yollarda qalacağını göstərir. Bu inkişaf Avropadakı akkumulyator istehsalçıları qarşısında duran çətinlikləri vurğulayır. Çin istehsalçıları həm təchizat zəncirlərində dominantdır, həm də daha ucuz akkumulyatorlar təklif edirlər. Hətta, əvvəllər Çin rəqiblərinə meydan oxumağı gözlənilən İsveçin Northvolt şirkəti iflas etmişdir.
Porsche-nin bu addımı ilə Cellforce şirkətində çalışan təxminən 300 işçidən 200-ünün işdən azad edilməsi gözlənilir. Qalan işçilərin isə Volkswagen Group-un akkumulyator istehsalı ilə məşğul olan törəmə şirkəti PowerCo-da işə düzəldilməsi bildirilir. PowerCo özünün genişmiqyaslı akkumulyator investisiyalarını davam etdirir və Cellforce-un tədqiqat və inkişaf müəssisəsindən istifadə edəcək.
Oxşar xəbərlər

2027-ci il Porsche 718 Cayman'ın ilk baxışı!
Texnologiya xəbərləri

CATL Şirkəti 5 Dəqiqədə 520 km Yürüş Məsafəsi Təmi...
Texnologiya xəbərləri

Yeni Porsche Taycan modelləri daha güclü və səmərə...
Texnologiya xəbərləri

Avtomobil Brendləri: Qazancın Sirri
Texnologiya xəbərləri

Gran Turismo 7-nin 1.54 Yenilənməsi Yayımlandı
Texnologiya xəbərləri

Nissan Nəhəng Akkumulyator Zavodundan Imtina Etdi
Texnologiya xəbərləri