
OpenAI və Perplexity Süni İntellekt Alış-veriş Köməkçilərini Təqdim Etdi, Lakin İxtisaslaşmış Startaplar Təşvişə Düşmür

Bayram alış-verişi mövsümü yaxınlaşarkən, texnologiya nəhəngləri OpenAI və Perplexity bu həftə öz çatbotlarına inteqrasiya olunmuş yeni süni intellekt (Sİ) alış-veriş funksiyalarını elan etdilər. Bu yeni vasitələr istifadəçilərə potensial alışları haqqında məlumat toplamağa kömək edir və hər iki platformada təqdim olunan xüsusiyyətlər olduqca oxşardır. Məsələn, istifadəçilər ChatGPT-dən 1000 dollardan aşağı qiymətə, 15 düymdən böyük ekrana malik oyun noutbuku tapmaq üçün kömək istəyə bilərlər. Həmçinin, bahalı geyimlərin fotolarını paylaşaraq oxşar, lakin daha ucuz variantları soruşmaq mümkündür.
Perplexity isə öz növbəsində, çatbotun yaddaşından istifadə edərək fərdi tövsiyələr verməyə, məsələn, istifadəçinin yaşadığı yerə və ya işinə əsaslanan məhsullar təklif etməyə diqqət yetirir. Bu sahənin böyümə sürəti heyrətamizdir: Adobe proqnozlaşdırır ki, bu bayram mövsümündə Sİ dəstəyi ilə onlayn alış-veriş 520% artacaq. Bu böyük artım Phia, Cherry və Deft kimi mövcud Sİ alış-veriş startapları üçün fürsətdir, lakin eyni zamanda ChatGPT və Perplexity kimi nəhənglərin bazara girməsi bu ixtisaslaşmış şirkətlərə təhlükə yaradıb-yaratmaması sual doğurur.
Bununla belə, sənaye mütəxəssisləri universal məqsədli Sİ vasitələrindən narahat deyillər. Onton interyer dizayn alış-veriş vasitəsinin icraçı direktoru Zach Hudson hesab edir ki, ixtisaslaşmış nişlərə sahib Sİ alış-veriş startapları, ChatGPT və Perplexity kimi universal alətlərə nisbətən istifadəçilərə daha yaxşı təcrübə təqdim etməyə davam edəcəklər. Hudsonun sözlərinə görə, istənilən model yalnız öz məlumat mənbələri qədər yaxşı nəticə verir. Hazırda ChatGPT və böyük dil modellərinə (LLM) əsaslanan Perplexity kimi alətlər mövcud axtarış indekslərindən – məsələn, Bing və ya Google-dan gələn nəticələrdən istifadə edirlər. Bu vəziyyət onların keyfiyyətini yalnız həmin indekslərdən qayıdan ilk bir neçə cavabla məhdudlaşdırır.
Daydream şirkətinin rəhbəri və uzun müddət e-ticarət sahəsində çalışmış Julie Bornstein də bu fikirlə razılaşır. O qeyd edir ki, moda sənayesində axtarış həmişə çox yaxşı işləmədiyi üçün "unudulmuş uşaq" rolunda qalıb. Bornsteinə görə, geyim kimi sahə benzərsiz incəliklərə və emosional çalarlara malikdir – sevdiyiniz bir paltarı tapmaq televizor tapmaqla eyni təcrübə deyil. Belə bir səviyyədə anlama qabiliyyəti isə yalnız sahəyə xas məlumatlara və siluetləri, parçaları, tədbirləri və insanların geyimləri necə seçdiyini dərk edən merchandising məntiqinə əsaslanan sistemlərdən gəlir.
Bu səbəbdən ixtisaslaşmış startaplar rəqabətdə geri qalmamaq üçün fərqli bir yol seçirlər: onlar xüsusi məlumat dəstləri yaradırlar. Məsələn, Onton yüz minlərlə interyer dizayn məhsulunu daha dəqiq şəkildə kataloglaşdıran xüsusi məlumat boru kəməri yaratmışdır. Hudson xəbərdarlıq edir ki, əgər startaplar bu səviyyədə ixtisaslaşmağa can atmasalar, yalnız hazır LLM-lərdən istifadə edərək böyük şirkətlərlə rəqabət aparmaq çox çətin olacaq. Lakin OpenAI və Perplexity-nin əsas üstünlüyü isə onların artıq mövcud olan geniş istifadəçi bazası və böyük pərakəndə satıcılarla əməkdaşlıq sazişləri imzalamaq bacarığıdır. Bu nəhənglər, Daydream və Phia-dan fərqli olaraq, istifadəçilərə çat interfeysi daxilində ödənişi tamamlamağa imkan verən Shopify və PayPal ilə tərəfdaşlıq qurublar. Şirkətlər gəlirlilik əldə etmək üçün e-ticarətə yönəldikdə, pərakəndə satıcılardan axtarış nəticələrində yer almaq üçün ödəniş almağa başlaya bilərlər. Lakin Bornstein vurğulayır ki, nəticədə, istər moda, istər səyahət, istərsə də ev əşyaları olsun, şaquli modellər (sahəyə xüsusi) həqiqi istehlakçı qərar qəbul etmə prosesinə uyğunlaşdırıldığı üçün universal alətlərdən daha yaxşı nəticələr göstərəcək.
Daşınmaz əmlak bazarı və tikinti sektoru üzrə yazıram. Bakının necə dəyişdiyini izləmək maraqlıdır.
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər

"Perplexity" Süni İntellekt (AI) Şəxsi Alıcı Kömək...
Texnologiya xəbərləri

ChatGPT, Google'ın Onlayn Alış-Veriş Bazarında Rəq...
Texnologiya xəbərləri

Amazon "Comet" Süni İntellekt Robotuna Qarşı Hüquq...
Texnologiya xəbərləri

Amazon Səsli Məlumatla Alış-veriş Təcrübəsini Yaxş...
Texnologiya xəbərləri

ChatGPT və PayPal birgəliyi: Süni intellekt vasitə...
Texnologiya xəbərləri
Shopify Süni İntellektlə Sifarişləri 11 Dəfə Artır...
Texnologiya xəbərləri


