
OpenAI-ın tətbiq tövsiyələri reklam kimi qəbul edildi: Ödənişli müştərilərdən sərt reaksiya

ChatGPT söhbətlər zamanı gözlənilməz şəkildə "Peloton" tətbiqini tövsiyə etməyə başlayanda, OpenAI müştəriləri arasında böyük narazılıq yarandı. İstifadəçilər, xüsusən də ödənişli xidmətlərdən faydalananlar, platformaya reklamların sızdığından narahat idilər. Lakin OpenAI qısa zamanda açıqlama verərək, bu tövsiyələrin heç bir maliyyə qazancı daşımadığını bildirdi. Şirkət, bunun reklam deyil, söhbətlərə tətbiq kəşfiyyatı funksiyasını daxil etmək üçün edilən pis bir cəhd olduğunu iddia etdi. Söhbətin kontekstinə uyğun gəlməyən bu müdaxilələr, istifadəçilərin fikrincə, istifadəçi təcrübəsini kəskin şəkildə pisləşdirdi.
Bu problem, "Hyberbolic" startapının həmtəsisçisi Yuçen Cinin X (keçmiş Twitter) platformasında paylaşdığı bir skrinşotla ortaya çıxdı. Şəkil göstərirdi ki, ChatGPT, Cin İlon Maskın xAI podkastı haqqında danışarkən, tamamilə əlaqəsiz bir mövzu olan Peloton tətbiqini quraşdırmağı təklif edir. Daha da qıcıqlandırıcı olan isə, Cinin ayda 200 dollar ödəyərək ChatGPT-nin ən bahalı xidməti olan Pro Planına abunə olması idi. Belə bir qiymət səviyyəsində, abunəçilərin hər hansı bir reklam tipli təkliflə qarşılaşmaması gözlənilir. Bu paylaşım sürətlə yayıldı və insanlar OpenAI-ın ödənişli məhsullarında gizli sınaqlar apardığına dair şübhələrini dilə gətirdilər. Bəzi istifadəçilər isə Apple Music abunəçisi olsalar belə, ChatGPT-nin onlara davamlı olaraq Spotify tətbiqini tövsiyə etməsindən şikayət edirdilər.
Məsələ ictimai diqqət mərkəzinə çevriləndən sonra, OpenAI-ın ChatGPT üzrə məlumatlar şöbəsinin rəhbəri Daniel Makoli açıqlama verərək vəziyyətə aydınlıq gətirdi. Makoli, Peloton yerləşdirməsinin maliyyə tərkibi olmadığını və "yalnız Peloton tətbiqini quraşdırmaq üçün bir təklif" olduğunu təkid etdi. O, şirkətin məqsədinin reklam etmək olmadığını bildirsə də, tövsiyənin söhbətin mövzusu ilə əlaqəsizliyinin pis və çaşdırıcı bir təcrübə yaratdığını etiraf etdi. Şirkət sözçüsü də "TechCrunch"a təsdiqlədi ki, istifadəçilərin gördükləri, OpenAI-ın ChatGPT söhbətlərində tətbiqləri təklif etməyi test etdiyi yollardan biridir. Onlar Oktyabr ayında yeni tətbiq platformasını elan edərkən tətbiqlərin istifadəçi söhbətlərinə təbii şəkildə uyğunlaşacağını vurğulamışdılar.
Lakin, xAI və İlon Maskın müzakirə edildiyi bir söhbətə Peloton tətbiqinin daxil edilməsi, bu tətbiqlərin heç də "təbii" uyğunlaşmadığını göstərdi. Hətta tövsiyə əlaqəli olsa belə, bu təkliflər istifadəçilərə pulsuz olmayan bir biznes məhsuluna yönləndirdiyindən, onlar bunu reklam kimi qəbul edə bilərlər. Əlavə olaraq, bu tətbiq tövsiyələrini söndürmək imkanının olmaması, onları daha çox müdaxiləçi edir. Bu narazılıq, OpenAI-ın mobil tətbiq mağazası təcrübəsini əvəz etmək istəyinə potensial təsir göstərə bilər. İstifadəçilər bu cür məcburi təkliflərdən yayınmaq üçün rəqib çatbotlara keçməyi seçə bilərlər. Hazırda ChatGPT tətbiqləri yalnız AB, İsveçrə və Birləşmiş Krallıqdan kənarda olan qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər üçün pilot sınaq mərhələsindədir. OpenAI Booking.com, Canva, Expedia və digər bir sıra tətbiq istehsalçıları ilə tərəfdaşlıq edir.
Oyun sənayesi və virtual reallıq texnologiyaları haqqında yazıram. Gaming mədəniyyətinin Azərbaycanda inkişafını izləmək maraq doğurur.
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər
Ödənişli Abunəçilər Gözləntini Doğrultmadı: OpenAI...
Texnologiya xəbərləri

YouTube-un Reklam Bloklayıcılarına Qarşı Yeni Təca...
Texnologiya xəbərləri

“OpenAI” illik gəlirini 10 milyard dollara çatdırd...
Bugun.az

OpenAI Sora Platforması Əlavə Süni İntellekt Video...
Texnologiya xəbərləri

OpenAI böyük riskə gedir: 1 trilyon dollar yatırım...
Texnologiya xəbərləri

ChatGPT-də Ciddi Dəyişiklik: Tibbi, Hüquqi və Mali...
Son Xeberler


