
Lotus Emeya və Eletre Modellərini Yenilədi!

Lotus, tamamilə elektrikli avtomobillərə olan səfərini Emeya sedan və Eletre SUV modellərindəki yeniliklərlə davam etdirir. Avtomobil istehsalçısı xarici və daxili dizaynda kiçik, lakin əhəmiyyətli dəyişikliklər, həmçinin bəzi əsas komponentlərdə təkmilləşdirmələr əlavə edərək yenilənmiş modelləri rəsmi olaraq təqdim etdi. Ətraflı məlumatlar belədir:
Yenilənmiş Lotus Eletre SUV daha iddialı və lüksdür. Yenilənmiş Lotus Eletre SUV əvvəlki modelinin cəsarətli və ardıcıl dizaynını qoruyub saxlayır. Ən diqqətəlayiq xarici dəyişiklik brend loqolarının qara rəngə qaytarılmasıdır. Bütün Eletre versiyalarında standart olaraq 22 düymlük 10 şpalkalı boz tökmə disklər təklif olunur ki, bu da avtomobilə daha iddialı görünüş verir. Eletre 600 və 600 SE modellərində 6 pistonlu ön əyləc kaliperləri, ən yüksək səviyyəli 900 modelində isə yüksək performanslı 10 pistonlu karbon-keramik əyləc sistemi mövcuddur. Daxili dizayn əsasən dəyişməz qalıb. Lakin, Lotus müxtəlif versiyalarda xüsusiyyətlər siyahısını genişləndirib. 600 və 600 SE modellərində artıq standart olaraq 12 istiqamətli tənzimlənən, isitmə və soyutma funksiyalı ön oturacaqlar və 15 dinamikli KEF Premium səs sistemi mövcuddur. 600 SE modelinə ağıllı panoramik günəş tavanı, 20 istiqamətli tənzimlənən ön oturacaqlar, masaj funksiyası və aktiv arxa təkər sükan sistemi kimi əlavə lüks xüsusiyyətləri daxildir. Bayraqman 900 modeli isə ağıllı aktiv sürüşmə əleyhinə idarəetmə sistemi ilə daha da yüksək səviyyəyə qalxır. Güc ötürücü baxımından Eletrenin variantları hələ də təsir edicidir. 600 və 600 SE modelləri cəmi 603 at gücü (450 kVt) və 710 Nm fırlanma anı istehsal edən iki mühərrikli tam ötürücü sistemə malikdir. Bu versiyalar 0-dan 100 km/s sürətə 4,5 saniyədə çata bilir. 112 kVt saatlıq batareya ilə təchiz olunan bu modellər CLTC standartlarına görə 650 km məsafə qət edə bilir. Ən güclü Eletre 900 modeli isə daha güclü, 905 at gücü (675 kVt) və 985 Nm fırlanma anı istehsal edən iki mühərrikli quruluşa malikdir. İki pilləli ötürücü ilə birlikdə bu versiya 0-dan 100 km/s sürətə cəmi 2,95 saniyədə çatır və 112 kVt saatlıq batareyası ilə 560 km CLTC məsafəsi təmin edir.
Lotus Emeya Sedanı daha güclüdür. SUV qardaşı kimi, Emeya sedan da əsasən özünün cəlbedici xarici dizaynını qoruyub saxlayır. Bütün Emeya modellərində artıq standart olaraq 21 düymlük 10 şpalkalı boz tökmə disklər təklif olunur. Əyləc sistemləri Eletre ilə oxşardır: 600 və 600 SE modellərində 6 pistonlu sabit ön kaliperlər, 900 modelində isə 10 pistonlu karbon-keramik əyləclər mövcuddur. Daxili hissədə 15,1 düymlük OLED mərkəzi ekran və sürücülərin önündə yol məlumatları və naviqasiya kimi vacib məlumatları göstərən 55 düymlük artırılmış reallıq proyeksiya ekranı (HUD) qalır. Güc ötürücü variantları da ardıcıl olaraq qalır. Bütün Emeya modelləri iki mühərrikli tam ötürücü sistemdən istifadə edir. 600 və 600 SE versiyaları 603 at gücü (450 kVt) və 710 Nm fırlanma anı istehsal edir və 0-dan 100 km/s sürətə 4,15 saniyədə çata bilir. 102 kVt saatlıq batareya ilə təchiz olunan bu modellərin CLTC məsafəsi 585 km-dir. Ən yüksək səviyyəli 900 modeli 905 at gücü (675 kVt) və 985 Nm fırlanma anı istehsal edir və 0-dan 100 km/s sürətə cəmi 2,78 saniyədə çata bilir. Bu versiya 102 kVt saatlıq batareya ilə 530 km CLTC məsafəsi təklif edir. Çin bazarında yenilənmiş elektrikli avtomobillərin başlanğıc qiymətləri Emeya 600 üçün 63.800 avro, Eletre 600 üçün isə 66.200 avro elan edilib. Digər bazarlar üçün qiymət məlumatları hələ açıqlanmayıb.
Oxşar xəbərlər

Google Logosu Yeniləndi: Yeni Dizayn!
Texnologiya xəbərləri

Samsung Good Lock tətbiqini yenilədi
Texnologiya xəbərləri

Adobe Firefly Artıq Mobil Cihazlarda!
Texnologiya xəbərləri

Meta, Ray-Ban Smart Eynəklərdən Topladığı Şəkillər...
Texnologiya xəbərləri

Apple M5 Çipli Mac-lər Nə Vaxt Gələcək?
Texnologiya xəbərləri

Microsoft İlk Süni Zəka Modellərini Təqdim Etdi
Texnologiya xəbərləri