
Forethought AI-in Uğur Sirləri: Quruculuq Strategiyası Müştərilərlə Necə Başladı?
“Build Mode” podkastının ilk buraxılışında Forethought AI-ın həmtəsisçisi Deon Nikolas qonaq olub. O, müştərilərlə birlikdə və onlar üçün sıfırdan davamlı bir şirkət qurmağın əslində nə tələb etdiyini açıqlayıb. TechCrunch-un bu yeni podkastı startapların necə yaradıldığını, prosesin taktiki və bəzən qarışıq tərəflərini göstərir. Podkastın "Məhsul, Bazarla Tanış Ol" başlıqlı ilk mövsümü isə sadəcə məhsul-bazar uyğunluğundan kənara çıxaraq, məhsulu müştəriyə çatdırmağın hər tərəfini araşdırır. Bu, düzgün auditoriyanı tapmaqdan, onların etibarını qazanmaqdan və erkən marağı davamlı inkişaf enerjisinə çevirməkdən bəhs edir.
Nikolas başlanğıcdan şişirdilmiş qiymətləndirmələrin və ya səs-küyün arxasınca qaçmaq əvəzinə, real problemlərin həllinə diqqət yetirdiyini bildirir. O, qəti şəkildə inanır ki, şirkətə inam VC-lərdən yox, müştərilərdən gəlməlidir. Forethought real istifadəçilərə gözlə görülən dəyər təqdim etdikdən sonra, həm səs-küy, həm də şirkətin qiymətləndirilməsi öz-özünə yüksəlib. Nikolasın “7 Uğursuzluq Qaydası” qurucuları mükəmməllik yerinə təkrarlamağa təşviq edir, çünki doğru yolu tapmazdan əvvəl bir neçə səhv etmək təbiidir. Bu qayda startapların dayanmadan yenilənməsinin vacibliyini vurğulayır.
Forethought kollektivi az sayda işçi ilə işləməyə davam etdi, ideal müştəri profilini dəqiq müəyyənləşdirdi və parlaq funksiyalar əvəzinə, müştərilərin əsl ağrı nöqtələrinə fokuslandı. Nikolas qeyd edir ki, erkən istifadəçilər bəzən nəyin işləmədiyini birbaşa demirlər; buna görə də, şirkət qurucuları sətiraltı mənaları öyrənməyi bacarmalıdırlar. Bu düşüncə tərzi Forethought-un 2018-ci ildə TechCrunch Disrupt tədbirində böyük uğur qazanmasına səbəb oldu. Şirkət orada Startup Battlefield yarışmasının qalibi oldu. Yarışdan əvvəl onlar qısa müddətdə ödəniş edən müştərilərin loqotiplərini toplamaq üçün gərgin işləyiblər. Bu diqqətli fokus, investorların marağını artıraraq $9 milyon dəyərində "Series A" investisiyasına yol açdı və süni intellekt dalğasının erkən mərhələlərini müəyyən etməyə kömək etdi.
İnvestorların marağı sürətlə artsa da, Nikolas şirkətin uzunömürlülüyünün həvəsdən və ya çaxnaşmadan deyil, dəqiq fokusdan qaynaqlandığını iddia edir. Onun fikrincə, startapın uğuru şöhrətdən və ya səs-küydən asılı deyil. Uğur müştərilərin o qədər bəyəndiyi bir məhsul yaratmaqdır ki, onlar bu məhsuldan ayrılmaq istəməsinlər. Qurucular üçün nəticə sadədir: İlk gündən müştərilərlə birlikdə işləyin, hər addımı rəylərlə təsdiqləyin və qiymətləndirmə rəqəmləri və ya mediadakı səs-küy sizi yayındırmasın. Məhsul-bazar uyğunluğu mükəmməlliklə deyil, ən vacib insanlara - müştərilərə davamlı dəyər sübut etməklə tapılır.
İqtisadiyyat sahəsində 10 ildir analitik işləyirəm. Maliyyə bazarları və investisiya mövzuları mənim ixtisasımdır. BSU-nun İqtisadiyyat fakültəsini bi...
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər

“Meqa Həyat Sığorta” ASC Fərdi müştərilərlə iş böl...
Edumap.az Təhsil Portalı

Satış Koordinatoru vakansiyası
Edumap.az Təhsil Portalı

Samsung, Məşhur Orta Səviyyəli Modelində One UI 7...
Texnologiya xəbərləri

Azərbaycanda Vaksinasiya Strategiyası təsdiqləndi
Son Xeberler
Kiçik Yarasanın Heyrətamiz Ov Taktikası: Şirləri B...
Elm Xəbərləri

Bakı aeroportunda "Qarabağın Dirçəlişi: Azərbaycan...
Azəri Xəbər


