Fei-Fei Li'nin "World Labs" Startapı "Marble" Adlı İlk Kommersiya Məhsulu ilə 3D Dünya Modelləri Yarışında Öndədir

12.11.2025 14:00 7 baxış sayı 5 dəq. oxuma TechCrunch
Fei-Fei Li'nin "World Labs" Startapı "Marble" Adlı İlk Kommersiya Məhsulu ilə 3D Dünya Modelləri Yarışında Öndədir

Süni zəka sahəsinin tanınmış siması Fei-Fei Li tərəfindən qurulan "World Labs" startapı ilk kommersiya 3D dünya modelini - "Marble"ı təqdim edir. Bu platforma istifadəçilərə mətn əmrləri, fotolar, videolar, 3D planlar və ya panoramlar vasitəsilə redaktə edilə bilən, yüklənə bilən 3D mühitlər yaratmağa imkan verir. İki ay əvvəl məhdud beta versiyası çıxan bu generativ dünya modelinin tam buraxılışı "World Labs"ın 230 milyon dollar sərmayə ilə fəaliyyətə başlamasından bir il sonra baş verir. Bu addım startapı dünya modelləri hazırlayan rəqiblərindən fərqləndirir.


Dünya modelləri gələcək nəticələri proqnozlaşdırmaq və hərəkətləri planlamaq üçün istifadə edilə bilən, mühitin daxili təsvirini yaradan süni intellekt sistemləridir. Decart, Odyssey və hələ də məhdud sınaqda olan Google Genie kimi startaplar pulsuz demo versiyalar buraxsa da, "Marble"ın əsas üstünlüyü fərqli işləmə üsulundadır. Rəqiblər mühitləri siz araşdırdıqca anında yaratsa da, Marble daimi və yüklənə bilən 3D mühitlər yaradır. Şirkət bildirir ki, bu metod hərəkət zamanı obyektlərin deformasiyasını və ya qeyri-ardıcıllığını azaldır. Bu xüsusiyyət sayəsində istifadəçilər yaradılan dünyaları müxtəlif formatlarda ixrac edə bilirlər. Bundan əlavə, Marble süni zəka üçün nəzərdə tutulmuş redaktə alətlərini və hibrid 3D redaktorunu təqdim edən ilk modeldir. Bu redaktor vizual detalları süni zəkanın doldurmasından əvvəl, istifadəçilərə məkan strukturlarını əvvəlcədən qurmağa imkan verir.


"World Labs"ın həmtəsisçisi Castin Conson qeyd edir ki, bu, 3D dünyalar yaradan tamamilə yeni bir model kateqoriyasıdır və zaman keçdikcə daha da inkişaf edəcək. Tam buraxılışda, beta versiyasından fərqli olaraq, giriş çevikliyi artırılıb. Əvvəl yalnız tək şəkil qəbul edilirdisə, indi istifadəçilər mühiti müxtəlif bucaqlardan göstərən çoxlu şəkillər və ya qısa kliplər yükləyə bilərlər. Bu, daha real rəqəmsal əkizlər yaratmağa kömək edir. Yeni əlavə olunan "Chisel" adlı sınaq 3D redaktoru istifadəçilərə kobud məkan planları (məsələn, divarlar və qutular) qurmağa və sonra vizual stili istiqamətləndirmək üçün mətn əmrləri daxil etməyə imkan verir. Bu proses strukturu stildən ayırır. Consonun sözlərinə görə, bu, yaradıcılıq üzərində daha çox nəzarəti təmin edir, çünki istifadəçi maşının hər şeyi idarə etməsini istəmir. Həmçinin, istifadəçilər tək bir dünyanı bir dəfə genişləndirə və ya "kompozitor rejimi" (composer mode) ilə bir neçə kiçik dünyanı birləşdirərək çox böyük məkanlar yarada bilərlər.


Consonun fikrincə, "Marble" üçün ilkin istifadə sahələri oyun sənayesi, filmlər üçün vizual effektlər (VFX) və virtual reallıq (VR) layihələri olacaq. Oyun tərtibatçıları "Marble"dan arxa plan mühitlərini yaratmaq və sonra bu aktivləri Unity və ya Unreal Engine kimi oyun mühitlərinə daxil etmək üçün istifadə edə bilərlər. VFX işlərində isə, 3D aktivlər sayəsində model AI video generatorlarının qeyri-ardıcıllıq problemlərini aradan qaldırır. VR sənayesi məzmun çatışmazlığı yaşadığı üçün "Marble" böyük maraqla qarşılanıb və artıq Vision Pro və Quest 3 VR dəstəkləyiciləri ilə uyğun gəlir. Hətta robototexnika sahəsində də tətbiqlər ola bilər, çünki "Marble" kimi generatorlar robot təlimləri üçün simulyasiya mühitlərinin yaradılmasını asanlaşdırır.


Fei-Fei Li tərəfindən yazılan son manifestdə deyilir ki, "Marble" həqiqi məkan intellektinə nail olmaq yolunda ilk addımdır. Li əmindir ki, böyük dil modelləri maşınlara oxumağı və yazmağı öyrətdiyi kimi, "Marble" kimi sistemlər də onlara görməyi və qurmağı öyrədə bilər. O, üçölçülü məkanlarda obyektlərin mövcudluğunu və qarşılıqlı əlaqəsini anlamağın süni intellektə gələcəkdə oyun və robototexnikadan kənarda, hətta elm və tibb sahələrində də böyük sıçrayışlar etməyə kömək edəcəyini düşünür. Li vurğulayır ki, həqiqi intellektual maşınlar xəyalı məkan intellekti olmadan natamam qalacaq.


R
Oyun və VR/AR müxbiri

Oyun sənayesi və virtual reallıq texnologiyaları haqqında yazıram. Gaming mədəniyyətinin Azərbaycanda inkişafını izləmək maraq doğurur.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: