CRM Bazarının Yeni Nəhəngi Brevo: 583 Milyon Dollarlıq İnvestisiya ilə Salesforce və Hubspot-a Qarşı Mübarizə

04.12.2025 04:11 11 baxış sayı 4 dəq. oxuma TechCrunch
CRM Bazarının Yeni Nəhəngi Brevo: 583 Milyon Dollarlıq İnvestisiya ilə Salesforce və Hubspot-a Qarşı Mübarizə

Parisdə yerləşən müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi (CRM) şirkəti olan Brevo artıq dəyəri 1 milyard dollardan çox olan “unicorn” (təkbuynuz) startap statusunu qazanıb. Şirkət bu böyük uğura çatmaq üçün səhm maliyyəsi şəklində 500 milyon avro (təxminən 583 milyon dollar) vəsait cəlb etdi. Bu maliyyə Brevo-nun əsas hədəfini reallaşdırmasına xidmət edəcək: Hubspot və Salesforce kimi sənaye nəhəngləri ilə təkcə Avropa bazarında deyil, həm də onların əsas vətəni olan ABŞ-da ciddi rəqabət aparmaq. Şirkət yeni unicorn statusundan istifadə edərək tanınmışlığını artırmağa və bu səhm maliyyələşməsini əvvəllər təmin edilmiş borc vəsaitlərinə əlavə etməklə mövqeyini möhkəmləndirməyə çalışır.


Əvvəllər "Sendinblue" kimi tanınan Brevo 2012-ci ildə kiçik müəssisələr üçün e-poçt marketinq həlləri təklif edən bir platforma kimi fəaliyyətə başladı. Daha sonra şirkət fəaliyyət dairəsini genişləndirdi və orta bazar seqmentinə yönəldi, məhsul çeşidini əks etdirən yeni ad qəbul etdi. Bu strateji dəyişiklik faydalı oldu. Hazırda Brevo-nun 600 mindən çox müştərisi var ki, bunlara kiçik biznes sahibləri ilə yanaşı, Carrefour, eBay və H&M kimi böyük korporasiyalar da daxildir. Brevo indi təkcə e-poçt marketinqi ilə məhdudlaşmır; şirkət marketinq avtomatlaşdırması, CRM, müştəri məlumatlarının idarə edilməsi və e-poçt, SMS, WhatsApp, canlı söhbət, habelə inteqrasiya olunmuş satış zəngləri vasitəsilə rabitə xidmətləri təklif edən tam bir platformaya çevrilib.


Hazırda Brevo-nun gəlirlərinin 15%-i ABŞ bazarından gəlir. Bu göstərici Fransa və Almaniya ilə birlikdə şirkətin üç ən böyük bazarından biridir. Lakin baş direktor Armand Thiberge bunun kifayət olmadığını düşünür. Fransalı sahibkar bildirir ki, ABŞ qlobal bazarın 50%-ni təşkil etdiyi üçün, Brevo-nun da gəlirlərinin yarısı bu ölkədən gəlməlidir. Bu hədəfə çatmaq üçün şirkət cəlb edilmiş maliyyənin 100 milyon avrodan çoxunu ABŞ-da böyüməyə sərf etməyi planlaşdırır. Şirkətin maliyyə göstəriciləri müsbət istiqamətdədir. 2023-cü ildə illik təkrarlanan gəliri (ARR) 100 milyon dolları keçən Brevo, 2025-ci il üçün nəzərdə tutulan 200 milyon avro ARR hədəfini vaxtından əvvəl aşmağı planlaşdırır. Thiberge-nin açıqlamasına əsasən, şirkətin ən uzaq hədəfi isə 2030-cu ildə 1 milyard avro gəlir səviyyəsinə çatmaqdır.


Bu böyük hədəflərə çatmaq üçün Brevo bir neçə strategiyanı birlikdə həyata keçirir. Şirkət beş il ərzində süni intellekt (AI) texnologiyalarına 50 milyon avro yatırım etməyi, eyni zamanda satın almaları (indiyədək 11 şirkəti alıb) əsas böyümə vasitələrindən biri kimi istifadə etməyi planlaşdırır. Satın almaların 2030-cu il üçün nəzərdə tutulan gəlir hədəfinin 45%-ni təmin edəcəyi gözlənilir. Brevo son maliyyələşmə raundundan sonra dəqiq bazar dəyərini açıqlamasa da, səhmdar cədvəlindəki vəziyyəti bildirdi. Rəhbərlik və işçilər hələ də ən böyük paya (26%) sahibdirlər. Yeni investorlar, General Atlantic və Oakley Capital, hər biri 25% pay əldə etdi. Mövcud investorlar Bpifrance və Bridgepoint isə hər biri 24% payı qoruyub. Bu cədvəl Brevo-nun “məhsul keyfiyyəti vasitəsilə ABŞ oyunçuları ilə rəqabət apara bilən qlobal Avropa CRM lideri” yaratmaq iddiasını gücləndirir. Thiberge-nin fikrincə, qalibiyyət ən tam və eyni zamanda istifadəsi ən asan məhsulu təklif edən şirkətin olacaq.


S
İqtisadi analitik

İqtisadiyyat sahəsində 10 ildir analitik işləyirəm. Maliyyə bazarları və investisiya mövzuları mənim ixtisasımdır. BSU-nun İqtisadiyyat fakültəsini bi...

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: