
Cities: Skylines 2-nin inkişaf etdiriciləri dəyişdirildi: Paradox nəzarəti başqa studiyaya verdi

Paradox Interactive aylarla davam edən şikayətlərdən, gözlənilən nəticələrin əldə edilməməsindən və yavaş təmir işlərindən sonra gözləməkdən yoruldu. Nəticədə, nəşriyyat "Cities: Skylines 2" üzərində Colossal Order studiyasının işinə son qoydu və oyunun idarəetməsini Iceflake Studios-a həvalə etdi. Bu, "Cities: Skylines 2"nin buraxılışından bəri davam edən böhrana birbaşa cavabdır və Paradox-un proqramlaşdırma komandasını tamamilə dəyişdirmə qərarı bu addımın nə qədər zəruri olduğunu göstərir.
Colossal Order 2015-ci ildə orijinal "Cities: Skylines" ilə böyük uğur qazanmışdı; bu oyun şəhərsalma simulyatorları sahəsində bir standart olaraq qəbul edilirdi. Lakin 2023-cü ildə çıxan davamı bu mirasa layiq ola bilmədi. "Cities: Skylines 2" bazara çıxarkən ciddi texniki problemlərlə, həddən artıq yüksək sistem tələbləri ilə və vəd edilən, lakin heç vaxt tam çatdırılmayan xüsusiyyətlərlə zədələnmişdi. Bir il keçməsinə baxmayaraq, bu problemlərin çoxu hələ də qalmaqdadır. Oyunun Metacritic xalı 74 olsa da, istifadəçi reytinqi cəmi 4.3 təşkil edir. Bu, oyunçuların gözləntiləri ilə reallıq arasındakı kəskin fərqi göstərir. Performans şikayətləri yayğın olaraq qalır, lakin mənalı düzəlişlərin sürəti çox yavaş idi.
Paradox rəsmi forumunda etdiyi son paylaşımda Colossal Order-ın inkişaf prosesindən çəkildiyini təsdiqlədi. Françayzinqlə onillik əlaqəsi olan Colossal Order-ın yerinə, oyunun növbəti mərhələsinə Paradox-a məxsus Finlandiya komandası olan Iceflake Studios rəhbərlik edəcək. Bu kadr dəyişikliyi şirkətin oyunun gələcəyi ilə bağlı böyük bir risk götürdüyünü bildirir. Qeyd olunur ki, Colossal Order yekun bir neçə performans yamasını buraxacaq. Uzun müddətdir vəd edilən velosiped xüsusiyyəti hələ də inkişaf yol xəritəsindədir. Lakin bütün gələcək pulsuz yeniləmələr və ödənişli əlavə paketlər artıq Iceflake Studios tərəfindən idarə olunacaq.
Iceflake Studios Paradox fanatları üçün naməlum deyil; onlar post-apokaliptik koloniya qurucusu olan "Surviving the Aftermath" oyununa görə tanınırlar. Lakin bu oyundan başqa, onların portfeli əsasən kiçik miqyaslı layihələrdən ibarətdir. Bu vəziyyət oyunçular arasında narahatlıq yaradıb, çünki bir çoxları studiya dəyişikliyinin oyunu xilas etmək əvəzinə, onun keyfiyyətini aşağı sala biləcəyini düşünür. Colossal Order-a olan inam tamamilə sarsılmışdı. Yamaqların gecikməsi və problemlər davam edərkən pullu məzmunun bazara çıxarılması prioritetlərin səhv qurulduğu təəssüratını gücləndirmişdi. Tərtibatçıların dəyişdirilməsi bu çətinlik çəkən davamçı oyuna yeni nəfəs verə bilər, ya da sadəcə qaçılmaz sonu gecikdirə bilər. Necə olursa olsun, Paradox öz qərarını verdi: Colossal Order şəhəri qurdu, indi isə kiminsə bu qarışıqlığı idarə etməsi lazımdır.
Texnologiya sahəsində 8 ildir yazıram. Bakıda keçirilən ilk startap müsabiqələrinin birində iştirak edib, o vaxtdan bu mövzuya marağım daha da artıb....
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər

Steam-də Dörd Məşhur Oyun Pulsuz!
Texnologiya xəbərləri

Europa Universalis V Rəsmi Olaraq Elan Edildi!
Texnologiya xəbərləri

Assassin’s Creed seriyası böyük bir transformasiya...
Texnologiya xəbərləri

McDonald's-ın işə qəbul sistemində təhlükəsizlik a...
Texnologiya xəbərləri

Xbox Game Pass-a Yeni Oyunlar Əlavə Ediləcək
Texnologiya xəbərləri

AMD İlk Özəl İnkişaf Etdirilmiş Süni Zəka Modelini...
Son Xeberler


