"Call of Duty: Black Ops 7" Satışları Gözləntilərdən Aşağı Düşdü - "Battlefield 6" Rəqibini Geridə Qoydu

18.11.2025 11:31 3 baxış sayı 3 dəq. oxuma
"Call of Duty: Black Ops 7" Satışları Gözləntilərdən Aşağı Düşdü - "Battlefield 6" Rəqibini Geridə Qoydu

Activision şirkətinin ən yeni atıcılıq oyunu olan Call of Duty: Black Ops 7, Böyük Britaniyada satışa çıxarıldığı ilk həftədə gözlənilən uğuru qazana bilmədi. Oyun fiziki nüsxələrin satışında rəqibi Battlefield 6-dan geri qaldı və əvvəlki Call of Duty seriyası buraxılışlarının nəticələrindən çox zəif performans göstərdi. Bu erkən göstəricilər, franşizanın uzun illər davam edən bazar dominantlığını itirməyə başladığı barədə ciddi suallar doğurur.


Böyük Britaniya pərakəndə satış cədvəlləri əvvəldən vəziyyətin nə qədər acınacaqlı olduğunu əks etdirdi. GfK məlumatlarına əsaslanaraq, Black Ops 7-nin ilk həftəlik satışları, Call of Duty 6 ilə müqayisədə kəskin şəkildə 61% azalıb. Bu, adətən mağaza rəflərində hökmranlıq edən bir oyun seriyası üçün böyük bir eniş deməkdir. Daha pisi, Call of Duty-nin köhnə rəqibi olan Battlefield 6 həmin müddət ərzində fiziki satışlarda irəli keçməyi bacardı ki, bu da illərdir davam edən rəqabətdə qeyri-adi bir haldır.


Oyunçu göstəriciləri də Activision üçün vəziyyəti çətinləşdirir. Buraxılışdan bir neçə gün sonra Call of Duty Steam platformasında eyni vaxtda oynayan maksimum oyunçu sayında təxminən 100,000 nəfərlə zirvəyə çatdı. Müqayisə üçün, Battlefield 6 illər əvvəl 747,000 nəfərlik göstərici ilə gözləntiləri aşmışdı. Call of Duty-nin adətən bütün platformalarda böyük buraxılış rəqəmlərinə sahib olduğu nəzərə alınarsa, bu fərq çox böyükdür. Bəzi azarkeşlər Xbox Game Pass xidmətinin pərakəndə satışlara təsir etdiyini düşünsələr də, rəqəmlər hələ də sarsıntılı görünür. Böyük Britaniyada Black Ops 7-nin təxminən 40,000 fiziki nüsxəsi satılıb, halbuki Black Ops 6 üçün bu rəqəm 105,000 idi. Rəqəmsal satışlar daxil olmaqla ümumi göstərici 170,000-ə çatsa da, bu da əvvəlki oyunun 450,000-lik ümumi satışından xeyli geri qalır. Bu fərq göstərir ki, satışlarda ümumi geriləmə narahatlıq doğurur.


Oyunçular bu zəif nəticələrin arxasında yatan səbəblərlə bağlı bir neçə nəzəriyyə irəli sürüblər. Bəziləri Microsoft və Activision tərəfindən aparılan marketinq kampaniyasının yumşaq olmasını qeyd edirlər. Digərləri isə kampaniyanın ruhsuz olmasını və oyun mexanikasında az irəliləyişin olmasını əsas səbəb kimi görürlər. Eyni zamanda, "Arc Raiders" kimi yeni rəqib oyunların gözləniləndən daha çox diqqət çəkməsi, oyunçuların vaxtı və pulu uğrunda mübarizəni gərginləşdirib. Beynəlxalq satış rəqəmləri ümumi vəziyyəti bir qədər yaxşılaşdıra bilər, lakin Böyük Britaniyada Activision-un nəhəng oyunu artıq bazar lideri deyil. Hazırda liderlik “Battlefield”-in əlindədir və Call of Duty rəqibinin arxasınca gedir.


N
Sosial media redaktoru

Sosial media və rəqəmsal trendlər haqqında yazıram. Platformaların alqoritmləri necə dəyişir və bu bizə necə təsir edir - mənim əsas mövzularım.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: