
Avtomobil İstehsalçıları Niyə Təslanın FSD Sistemini Rədd Edir: İlona Mask Lisenziya İstəyənin Olmadığını Təsdiqlədi

İllərdir başqa avtomobil istehsalçılarının Təslanın Tam Özünüidarəetmə (FSD) sisteminə lisenziya alacağı barədə gedən fərziyyələrdən sonra, İlona Mask nəhayət etiraf etdi ki, heç bir avtomobil istehsalçısı bunu istəmir. Mask qısa şəkildə “Onlar bunu istəmir!” deyə bildirdi. Uzun müddət Təslanın (TSLA) əsas dəyəri onun sadəcə avtomobil istehsalçısı deyil, ilk robot məhsulu avtonom avtomobil olan bir “Süni İntellekt və Robotexnika şirkəti” olması ideyasına əsaslanırdı. Baş direktor İlona Mask bu nəzəriyyəni gücləndirərək iddia edirdi ki, Təslanın avtonomluq sahəsindəki üstünlüyü o qədər əhəmiyyətlidir ki, ənənəvi avtomobil istehsalçıları sağ qalmaq üçün gec-tez FSD lisenziyası almaq məcburiyyətində qalacaqlar.
2021-ci ilin əvvəllərində, dördüncü rübün gəlirləri ilə bağlı konfrans zəngi zamanı, Mask ilk dəfə olaraq Təslanın proqram təminatının lisenziyalaşdırılması ilə bağlı digər istehsalçılarla “ilkin danışıqlar” apardığını söyləmişdi. Mask bu “açıqlığı” tez-tez vurğulayırdı və 2023-cü ilin iyununda məşhur olaraq Təslanın rəqiblərinə “Avtopilot/FSD və ya digər Təsla texnologiyalarını lisenziyalaşdırmaqdan məmnun” olacağını tvitləmişdi. 2024-cü ilin aprelində fərziyyələr zirvəyə çatdı; Mask açıq şəkildə Təslanın “böyük bir avtomobil istehsalçısı ilə danışıqlar apardığını” və həmin il bir müqavilənin imzalanmasının mümkün olduğunu demişdi. Lakin bu danışıqlar heç bir nəticə vermədi və heç bir razılaşma yekunlaşmadı.
Mask, X platformasında paylaşdığı gecə statusunda FSD lisenziyası ideyasından əl çəkdiyini göstərdi. O, digər istehsalçılarla danışıqların dayandığını qəbul edərək, onların Təsla üçün “tətbiq edilməsi mümkün olmayan tələblər” qoyduğunu iddia etdi. Mask yazdı ki: “Mən onları xəbərdar etməyə çalışdım və hətta Təsla FSD-ni lisenziyalaşdırmağı təklif etdim, lakin onlar bunu istəmirlər! Bu dəlilikdir... Ənənəvi avtomobil istehsalçıları mənə bəzən müraciət etdikdə, onlar utana-utana FSD-nin cəmi beş il ərzində çox kiçik bir proqram daxilində tətbiqi barədə danışırlar ki, bu tələblər Təsla üçün qeyri-işləkdir, yəni mənasızdır.”
Ənənəvi avtomobil şirkətlərinin FSD-yə maraq göstərməməsinin əsas səbəbi onların təhlükəsizliyə dair fərqli yanaşmasıdır. Tipik olaraq, ənənəvi istehsalçılar “V-nümunəli” yoxlama prosesinə əməl edirlər. Onlar tələbləri müəyyənləşdirir, onları ciddi şəkildə sınaqdan keçirir və satışa çıxarmazdan əvvəl təhlükəsizliyi təsdiqləyirlər. Məsələn, “Mercedes-Benz” həqiqi Səviyyə 3 sistemi olan “Drive Pilot”u təqdim edərkən, sistem aktiv olduğu müddətdə avtomobil üçün bütün hüquqi məsuliyyəti tam şəkildə öz üzərinə götürdü. Bunun əksinə olaraq, Təslanın “aqressiv yayılma” strategiyası “beta” proqram təminatını müştərilərə buraxmağa və sistemi təsdiqləmək üçün onlardan istifadə etməyə əsaslanır. Bu yanaşma illərdir federal istintaqlara və məhkəmə iddialarına səbəb olur. Nəticədə, Toyota kimi böyük istehsalçılar, Təsla ilə danışıqlar aparmaq əvəzinə, avtonom idarəetmə texnologiyalarını “Waymo” kimi firmalarla əməkdaşlıq çərçivəsində öz avtomobillərinə tətbiq etməyə başladılar.
ADA Universitetində kompüter elmləri üzrə təhsil almışam. Texnologiya xəbərlərini sadə dillə yazmağı bacarıram, çünki özüm də kod yazıram. Xüsusilə mo...
Bütün məqalələrə baxınOxşar xəbərlər

ABŞ-da Təyyarə Eniş Edərkən Təslanın Yoluna Çıxdı:...
Texnologiya xəbərləri

AMB Ödəniş Təşkilatlarına Lisenziya Xəbərdarlığı E...
Bugun.az

İlon Maskın Qətiyyətli Addımı: Tesla ABŞ-da İstehs...
Texnologiya xəbərləri
İlon Mask 1 Trilyon Dolları Niyə Tələb Edir? Səsve...
Texnologiya xəbərləri

Tesla Səhmdarları 1 Trilyon Dollarlıq Maaş Paketin...
Son Xeberler

Mask "Path of Exile 2"-dən uzaqlaşdırıldı
Texnologiya xəbərləri


