Apple-ın 230 Dollarlıq Parça Aksessuarı: Miyake İmzalı "iPhone Cibi" Niyə Bu Qədər Bahadır?

13.11.2025 17:40 9 baxış sayı 4 dəq. oxuma TechCrunch
Apple-ın 230 Dollarlıq Parça Aksessuarı: Miyake İmzalı "iPhone Cibi" Niyə Bu Qədər Bahadır?

Apple şirkəti tərəfindən təqdim edilən məhsulların qiymətləri hər zaman cəmiyyətdə geniş müzakirələrə səbəb olur. Əgər 19 dollarlıq parça silgi (polishing cloth) sizə qəribə gəlirdisə, indi şirkətin limitli sayda çıxardığı yeni aksessuarı – "iPhone Cibi" (iPhone Pocket) adlı parça asqını eşitməlisiniz. Bu məhsul qısa ölçüsü üçün 149.95 dollar, uzun, çarpaz asılan (crossbody) ölçüsü üçün isə 229.95 dollara pərakəndə satışa çıxarılıb. Bu aksesuarın dizaynı sadəcə bir parça parçadan ibarət olan bütöv bir dizayn ideyasından ilham alınıb. Bir çoxları ilk baxışdan bu məhsulun hədsiz qiymətinə görə insanların qəzəbini qazanmaq məqsədilə ortaya atılmış bir marketinq hiyləsi olduğunu düşünə bilər. Lakin bu parça cib, yüksək moda dünyasının kontekstində nəzərə alındıqda, gözləniləndən daha məntiqli görünür.


"iPhone Cibi"nin arxasında duran Yaponiya brendi Issey Miyake ilə tanış olanlar üçün bu dizayn üslubu əslində çox tanışdır. Mərhum və hörmətli dizayner Miyake hələ 1997-ci ildə tullantıları azaltmaq məqsədi güdən "APOC" ("A Piece of Cloth" - Bir Parça Parça) konsepsiyasının pioneri idi. Miyake modaya texnologiyanın imkanlarından istifadə edərək yeni yanaşma gətirmişdi. Apple bu məhsulu təsvir edərkən bildirir ki, Issey Miyake-nin orijinal büzmələri kimi xüsusiyyətləri olan, qabırğalı tor quruluşu sayəsində "iPhone Cibi" telefonu gəzdirməyin zərif bir yoludur. Parça uzadıldığı zaman, toxunmuş tekstil telefonun içərisini incə şəkildə açır və istifadəçiyə ekrana nəzər salmağa imkan verir.


Miyake-nin sakit zəka və yaradıcılığı, yaradıcılığı ilə məşhur olan digər bir iş adamı olan Stiv Cobsun diqqətini cəlb etmişdi. Onlar yaxın dost olmuşdular və Cobs hələ 90-cı illərdə Miyake-dən Yaponiya Sony şirkətində gördüyü kimi, Apple işçiləri üçün vahid forma hazırlamasını xahiş etmişdi. Cobsun komandası hər gün eyni geyinmək fikrini bəyənməsə də, Cobs bu ideyanı tərk etmədi. Beləliklə, o, öz şəxsi geyim tərzini yaratmaq üçün Miyake ilə əməkdaşlıq etdi. Məhz Stiv Cobsun ikonik qara yaxa köynəyinin arxasında duran Issey Miyake brendi, indi də bu bahalı "iPhone Cibi"ni təqdim edir. (Qeyd edək ki, Miyake özü 2022-ci ildə vəfat etdiyi üçün bu aksessuarın dizaynında birbaşa iştirak etməyib). Miyake markası Cobsun Apple-ın zərif estetikasını formalaşdırdığı üçün bu yeni əməkdaşlıq illərdir gözlənilən bir hadisə kimi qəbul edilir.


Uzun, çarpaz asılan ölçüsü ilə "iPhone Cibi" bazarda geniş yayılan telefonlar üçün çarpaz asqı aksessuarları meylinə əsaslanır. Hətta Apple özü də bu il 59 dollarlıq çarpaz asqı təqdim etmişdi. Lakin qiymətinin aşağı olması və geniş rəng seçiminə görə qısa ölçünün daha çox maraq cəlb edəcəyi gözlənilir. Qısa "iPhone Cibi"nin populyarlığı, Labubu kuklaları kimi "aksesuarlara aksessuar" əlavə etmək meyli ilə müqayisə edilə bilər. Bu Labubu açarlıqları bəzi istehlakçılar üçün mənasız görünməsinə baxmayaraq, böyük maraq görürdü və nadir növləri 10.000 dollara qədər satıla bilirdi. Müasir dövrdə, "Tap to Pay" texnologiyası və ya telefona qoşulan cüzdanlar sayəsində insanlar evdən çıxarkən yalnız telefonlarını götürə bilirlər. Bu vəziyyət telefonlar üçün nəzərdə tutulmuş kiçik çantaların populyarlaşmasına yol açır. Kiçik "Trader Joe’s" çantaları və ya mini ölçülü "Telfar" çantaları buna ən yaxşı nümunədir. Bir çox böyük markalar, o cümlədən Free People, Baggu, Lululemon və hətta IKEA belə mövcud çantalarının kiçik versiyalarını - açarlıqları satışa çıxarır. Bu meyllər fonunda, Apple-ın bahalı parça cibinin də bazarda yer tutması, bəlkə də, heç kəsi təəccübləndirməməlidir.


A
Gənclik və trendiər müxbiri

Gənclik mədəniyyəti və trendiər haqqında yazıram. Y və Z nəsli nə düşünür, nə istəyir - bunları araşdırıram.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: