Amazon Music "Spotify Wrapped" ilə rəqabətə başlayır: "2025 Delivered" xüsusiyyəti təqdim edildi

02.12.2025 13:10 12 baxış sayı 3 dəq. oxuma TechCrunch
Amazon Music "Spotify Wrapped" ilə rəqabətə başlayır: "2025 Delivered" xüsusiyyəti təqdim edildi

Amazon Music platforması, populyar Spotify Wrapped təcrübəsinə rəqib olaraq hazırladığı "2025 Delivered" adlı yeni illik xülasə xüsusiyyətini təqdim etdiyini elan etdi. Çərşənbə axşamı istifadəyə verilən bu xüsusiyyət, platforma istifadəçilərinə il ərzindəki musiqi dinləmə vərdişlərinin fərdi illik yekununu təqdim edir. "2025 Delivered" sayəsində dinləyicilər özlərinin ən çox sevdikləri sənətçiləri, ən çox dinlədikləri mahnıları və üstünlük verdikləri janrları asanlıqla görə bilərlər. Bu addım Amazon Music-in rəqəmsal musiqi bazarında mövqeyini gücləndirmək məqsədini daşıyır və istifadəçilərə məzmunla əlaqə qurmağın maraqlı bir yolunu təqdim edir.


Təqdim edilən xülasə təkcə musiqi ilə məhdudlaşmır. O, həmçinin istifadəçilərin səsli kitablar və podkastlar üzrə statistikalarını da əhatə edir. Amazon Music bu illik hesabatı bir fərqli cəhəti ilə ayırır: o, xüsusilə Alexa dəstəkli cihazı olan müştərilər üçün hazırlanmış bir funksiyaya sahibdir. Bu cihazlardan istifadə edənlər, il ərzində səsli köməkçidən oxumasını ən çox xahiş etdikləri mahnının adını xüsusi olaraq görə bilərlər. Bu əlavə detallar istifadəçi təcrübəsini daha dərindən fərdiləşdirir və Amazon-un cihaz ekosisteminə bağlılığını nümayiş etdirir.


Bu il Amazon Music dinləyicilərin nümayiş etdirməsi üçün yeni nişanlar sistemini də işə salıb. Məsələn, "Trendsetter" (Trend Yaradan) nişanı populyarlaşmaqda olan albomları ilk dinləyənlərə verilir. Şirkət izah edir ki, "Headliner" (Əsas İfaçı) nişanı isə müəyyən bir sənətçinin dinləyicilərinin ən yüksək faiz daxilində olan pərəstişkarlarını tanıyır. Rəqib platformalar kimi, Amazon Music də unikal musiqi statistikalarını əks etdirən hərəkətli, paylaşıla bilən kartlar təklif edir. Bu, statistikaların sosial mediada dostlar və izləyicilərlə paylaşılmasını çox sadələşdirir. Yeni 2025-ci il kartlarının dizaynı hər bir dinləyici üçün fərdiləşdirilmiş "musiqi festivalı" mövzusundadır. Məsələn, Keti adlı bir istifadəçi Bad Bunny, Charli XCX və Chappell Roan kimi böyük sənətçilərin yer aldığı öz "Keti Fest" kartını alır.


"2025 Delivered" xüsusiyyəti ABŞ, Böyük Britaniya, Almaniya, Fransa, İtaliya, İspaniya, Yaponiya, Meksika, Braziliya, Hindistan, Kanada və Avstraliya daxil olmaqla, bir çox ölkədə Amazon Music tətbiqində istifadəyə verilib. Bu xülasəni görmək üçün Amazon Music istifadəçilərinin minimum bir neçə saatlıq dinləmə tarixçəsi olmalıdır. Bu məhsulun bazara çıxarılması, rəqiblərin oxşar xüsusiyyətləri təqdim etdiyi dövrə düşür. Bu hadisə YouTube-un 2025-ci il Xülasələrinin təqdimatından bir həftə sonra və Apple Music-in illik xülasə xüsusiyyətini elan etdiyi gün baş verir. Həmçinin, bazar ertəsi günü Deezer də istifadəçilərin musiqi zövqlərinin nə dərəcədə uyğun olduğunu görmək üçün viktorina daxil edən öz Spotify Wrapped bənzəri funksiyasını təqdim etmişdi.


R
Oyun və VR/AR müxbiri

Oyun sənayesi və virtual reallıq texnologiyaları haqqında yazıram. Gaming mədəniyyətinin Azərbaycanda inkişafını izləmək maraq doğurur.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: