Ali Təhsildə Yeni Fırıldaqçı Metod: Viral Süni İntellekt Qələmi Niyə İşə Yaramadı?

19.11.2025 15:21 6 baxış sayı 2 dəq. oxuma The Verge
Ali Təhsildə Yeni Fırıldaqçı Metod: Viral Süni İntellekt Qələmi Niyə İşə Yaramadı?

Bu yaxınlarda bir universitet tələbəsi mənə tələbələrə imtahanlarda fırıldaqçılıq etməyə kömək etmək üçün yaradılmış ən son texnologiyadan bəhs etdi. Maraqlısı odur ki, bu cihaz ChatGPT deyildi. Söhbət fiziki, əldə tutulan bir qadcetdən gedirdi. Bu cihaz YouTube reklamlarında yayılaraq, ali təhsil müəssisələrində yenidən aktuallaşmış yazılı, sərt sınaqlardan yan keçməyin yolu kimi təqdim edilirdi. Süni intellekt texnologiyaları ali təhsil müəssisələri arasında qasırğa kimi yayıldığı üçün (məsələn, süni intellekt agentləri onlayn tapşırıqlar üçün dayandırıla bilməyən fırıldaqçı maşınlardır), müəllimlər ənənəvi imtahan metodlarına qayıdırlar.


Onlayn tapşırıqların AI tərəfindən asanlıqla həll edilə bilməsi fonunda, köhnə üsul olan fiziki testlərin istifadəsi artır. Bu cür testlər tələbələri yeni fırıldaqçılıq metodları axtarmağa sövq edir. Məhz bu tələbatı görən marketinqçilər "AI qələm" adlanan bu yeni fiziki qadceti irəli sürdülər. Bu cihazın əsas məqsədi fiziki imtahan kağızlarında müəyyən funksiyaları yerinə yetirməklə tələbələrin yazılı sınaqları asanlıqla keçməsini təmin etmək idi.


Lakin, bütün bu böyük reklam kampaniyasına və sosial mediadakı viral yayılmasına baxmayaraq, bu yeni süni intellekt aləti gözlənilən effekti vermədi. Yazarın şəxsi təcrübəsindən aydın olur ki, bu iddia edilən viral AI qələmi imtahanlarda fırıldaqçılığa heç bir kömək etmədi. Görünür, bəzi köhnə imtahan metodları hələ də ən müasir texnoloji "köməkçilərə" qarşı müqavimət göstərə bilir.


G
Beynəlxalq təhsil müxbiri

Xaricdə təhsil imkanları və beynəlxalq proqramlar haqqında yazıram. Özüm Almaniyada magistratura oxumuşam.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: