Adobe, 1.9 Milyard Dollara Semrush Şirkətini Satın Alır: Rəqəmsal Marketinqdə Süni İntellekt Strategiyası

19.11.2025 15:49 7 baxış sayı 3 dəq. oxuma TechCrunch
Adobe, 1.9 Milyard Dollara Semrush Şirkətini Satın Alır: Rəqəmsal Marketinqdə Süni İntellekt Strategiyası

Proqram təminatı nəhəngi "Adobe" axtarış motorlarının optimallaşdırılması (SEO) sahəsində çalışan "Semrush" şirkətini təxminən 1.9 milyard dollar nağd pula satın almağa razılaşdığını elan edib. "Photoshop" kimi məşhur məhsulların istehsalçısı olan "Adobe" bu əməliyyatı öz rəqəmsal marketinq xidmətləri portfelini genişləndirmək məqsədi ilə həyata keçirir. Çərşənbə günü ictimaiyyətə açıqlanan bu böyük sövdələşməyə əsasən, "Adobe" "Semrush"un hər səhmi üçün 12 dollar təklif edəcək. Bu məbləğ, razılaşma xəbəri yayılmamışdan bir gün əvvəl, çərşənbə axşamı günü səhmin 6.89 dollarlıq bağlanış qiymətindən təxminən iki dəfə çoxdur. Satınalma elan olunana qədər "Semrush"un bazar kapitallaşması təxminən 1 milyard dollar idi. Bu strateji alış "Adobe" üçün rəqəmsal təcrübə bazarında yeni böyümə imkanları yaradır.


"Semrush"u əldə etməklə "Adobe" şirkətlərin məzmunlarını və veb səhifələrini Süni İntellekt (Sİ) alətləri üçün daha görünən etmək məqsədilə optimallaşdırmaya daha çox sərmayə qoyacağına inanır. İnsanlar xəbər almaqdan tutmuş resept tapmağa, alış-veriş etməyə və səyahət sifariş etməyə qədər hər şeyi yerinə yetirmək üçün Sİ çatbotlarından və Sİ brauzerlərindən getdikcə daha fəal istifadə edirlər. İstehlakçı davranışındakı bu ciddi dəyişiklik generativ Sİ alətlərindən veb-saytlara doğru artan trafikə səbəb olur. Bu, "Semrush" kimi axtarış motoru optimallaşdırılması sahəsində fəaliyyət göstərən oyunçular üçün geniş və yeni bir bazardır. "Adobe Analytics"in məlumatları bu tendensiyanı təsdiqləyir: ötən ilin oktyabr ayı ilə müqayisədə, generativ Sİ çatbotlarından pərakəndə satış veb-saytlarına gələn trafik 1200% artım göstərib. Bu rəqəmlər göstərir ki, marketinqin gələcəyi Sİ ilə bağlı optimallaşdırmadan keçir.


"Semrush" şirkəti uzun müddətdir ki, "generativ mühərrik optimallaşdırılması" (GMO) adlandırdığı sahəyə ciddi investisiyalar edir. Şirkət bu yaxınlarda həm ənənəvi SEO texnikalarından, həm də ChatGPT, Claude, Copilot, Grok və Perplexity kimi Sİ mühərrikləri üçün optimallaşdırmadan istifadə edərək veb-saytın fəaliyyətini izləmək üçün xüsusi bir alət bazara çıxarıb. "Adobe"un Rəqəmsal Təcrübə Biznesi üzrə prezidenti Anil Çakravarthi qeyd edib ki, generativ Sİ brendlərin görünürlük strategiyasını tamamilə dəyişir. O vurğulayıb ki, bu yeni imkandan istifadə etməyən brendlər bazar aktuallığını və gəlirlərini itirmək riskini daşıyırlar. "Semrush"un alınması ilə "Adobe" marketoloqlar üçün SEO ilə yanaşı, yeni bir böyümə kanalı olan GMO-nu açır. Bu addım ekosistem daxilində daha çox görünürlük, müştəri ilə qarşılıqlı əlaqə və konversiyaların təmin edilməsinə kömək edəcək.


R
Əmlak bazarı müxbiri

Daşınmaz əmlak bazarı və tikinti sektoru üzrə yazıram. Bakının necə dəyişdiyini izləmək maraqlıdır.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: