
800 Volt Platformalı 598 At Gücünə Malik Leapmotor C10 AWD Avropada Təqdim Edilir

Çinin elektrik avtomobili istehsalçısı "Leapmotor"un ən son modeli olan C10 AWD, 30 oktyabr - 2 noyabr 2025-ci il tarixlərində keçiriləcək Sürix Avtosalonunda (Auto Zurich Motor Show) Avropada debüt etməyə hazırlaşır. Bu iki mühərrikli, tam ötürücülü (AWD) nəqliyyat vasitəsi yüksək texnologiyalı 800-voltluq platforma üzərində qurulub. "Leapmotor" bu güc və texnologiya birləşməsi ilə Avropalı alıcıların diqqətini çəkməyi hədəfləyir.
Şirkət bildirir ki, C10 AWD həm texnologiyanı qiymətləndirən, həm də yüksək performansa üstünlük verən sürücülər üçün nəzərdə tutulub. Lakin onlar eyni zamanda ekoloji cəhətdən şüurlu ailələri və peşəkarları da hədəfləyir, nəqliyyat vasitəsinin təhlükəsizliyini, ağıllı xüsusiyyətlərini və bu auditoriya üçün kifayət qədər yük sahəsini vurğulayırlar. C10 AWD, danılmaz şəkildə sürətli bir krossoverdir. 800-voltluq sistem iki elektrik mühərrikini qidalandırır və tam ötürücü təmin edir. Leapmotor iddia edir ki, pik güc 598 at gücünə (HP) çatır. Bu güc, 720 Nm fırlanma anı ilə birləşərək, elektrik avtomobilləri üçün məşhur olan ani sürətlənməni təmin edir. Bütün bu avadanlıqlar C10 AWD-yə 0-dan 100 km/saata cəmi 4.0 saniyəyə sürətlənməyə imkan verir.
Bu göstəricilər, 627 HP, 741 Nm fırlanma anı və 0-100 km/saat sürətlənmə üçün 3.5 saniyə vaxtı olan yeni Tesla Model Y Performance spesifikasiyalarına olduqca bənzəyir. Ölçüləri oxşar olan C10-un hansı rəqibi hədəf aldığı asanlıqla başa düşülür. Leapmotor C10 AWD 81.9 kVt/saat həcmli LFP (Litium Dəmir Fosfat) batareyasından istifadə edir. 800-voltluq arxitekturasının çox sürətli şarj edilməsi gözlənilir, şirkət iddia edir ki, DC sürətli şarj cihazına qoşulduqda batareya 30%-dən 80%-ə 22 dəqiqəyə enerji yığa bilər. Bununla belə, C10-un pik şarj gücü bir qədər məyusedici şəkildə 180 kVt təşkil etdi. Müqayisə üçün, "Tesla" daha köhnə 400 V arxitekturası ilə 250 kVt-a qədər sürəti dəstəkləyir və batareyanı təxminən eyni müddətdə doldura bilir. Lakin Leapmotor iddia edir ki, sistem batareyanı qızdırmadan belə şaxtalı hava şəraitində yaxşı işləyir. Bu, soyuq iqlimlərdəki sürücülərin şübhəsiz qiymətləndirəcəyi bir xüsusiyyətdir.
C10-un interyeri texnologiya və genişliyə diqqət yetirir. Ön paneldə 2K ayırdetmə qabiliyyətinə malik böyük 14.6-düym ölçülü məlumat-əyləncə ekranı dominantlıq edir. Sürət və enerji ehtiyatı haqqında məlumat üçün sürücüyə 10.25-düym ölçülü rəqəmsal cihazlar paneli kömək edir. Musiqi sevərlər 840 vatt gücündə, 12 dinamikli səs sistemindən həzz alacaqlar. Böyük panoramik şüşə damcı kabinəni açıq və geniş hiss etdirir, ailəyə yönəldilmiş bu krossover 1,410 litrə qədər yük sahəsi təklif edir ki, bu da onu səyahət və alış-veriş üçün olduqca əlverişli edir. "Leapmotor" həmçinin bildirir ki, avtomobilin ömrü boyu yenilənə bilən "AI Ağıllı Elektrik Ötürücü" sisteminə malikdir. Şirkət C10 AWD modelini Avropanın əsas ticarət sərgilərindən biri olan 39-cu Sürix Avtosalonunda təqdim etsə də, yeni elektrik krossoverinin qiymətini hələ elan etməyib.
Formula 1, avtomobil yarışları və motor idmanları üzrə yazıram. Bakıda Formula 1 yarışları keçirilməyə başlayandan bəri bu maraq daha da böyüyüb.
Bütün məqalələrə baxınOxşar xəbərlər

Yeni Jeep Compass Rəsmi Olaraq Təqdim Edildi!
Texnologiya xəbərləri

DualSense Nəzarətçisi Yenidən Doğulur
Texnologiya xəbərləri

Terror Avropada qırğınlara səbəb olacaq -Mask
Bugun.az

Yaponlar sürücüsüz traktor icad etdi
Texnologiya xəbərləri

Avropada Populyar Samsung Modelləri One UI 7 Yenil...
Texnologiya xəbərləri

Bugatti-nin Ən Bahalı Maşını Yolda
Texnologiya xəbərləri


