
Vodafone Müştəri Təcrübəsi Gününü Qeyd Etdi: 8 Mükafat, Şəbəkə Rekordu və 800 Min Müştəriyə Kompensasiya
“Dünya Müştəri Təcrübəsi Günü” münasibətilə Vodafone, müştəri məmnuniyyətinə yönəlmiş fəaliyyətini və “hər gün daha yaxşı təcrübə” hədəfini paydaşları ilə qeyd etdi. Hər il oktyabr ayının ilk çərşənbə axşamı qeyd olunan bu əlamətdar gündə şirkət, keçən il ərzində həyata keçirdiyi müştəri yönümlü layihələri və mədəni transformasiya addımlarını qiymətləndirdi. Məmnuniyyəti əsas prioritet sayan və bu yanaşmasını “Vodafone'la Oldu Bilin” şüarı ilə müştəriləri ilə bölüşən Vodafone, həm daxili fəaliyyətlərini dəyərləndirdi, həm də müştərilərə hədiyyələr təqdim etdi.
Şirkətin müştəri təcrübəsinə olan fəal yanaşması sektorda yüksək qiymətləndirildi: Vodafone, Awards International'ın Türkiyə Müştəri Təcrübəsi Mükafatlarında bu il 8 fərqli mükafat qazandı. Qazanılan mükafatlar arasında “Hər Şeyin Mərkəzində Müştəri” və “Ən Yaxşı Müştəri Yönümlü Mədəniyyət” kimi kateqoriyalar yer alır. Bu mükafatlar şirkətin müştəri təcrübəsi strategiyasının uğurunu təsdiqləyir. Xidmət keyfiyyəti baxımından isə Almaniyada yerləşən müstəqil araşdırma şirkəti umlaut tərəfindən aparılan son şəbəkə performans qiymətləndirməsində, Vodafone İstanbulda və bütün Türkiyədə 4.5G üzrə ən yüksək performans nəticəsini göstərən mobil şəbəkə elan edildi. Vodafone, xidmətlərini həm xərclərə nəzarəti, həm də 7/24 xidmət təminatını gücləndirmək məqsədi ilə davam etdirir.
Müştərilərin gözlənilməz xərclərdən qorunması məqsədilə şirkət fəaliyyətlərini davam etdirir. İstifadəçilərin yerli istifadəsi tarifin 80% və 100%-nə çatdıqda, onlara dərhal “ASIMUYARI” (Aşım Xəbərdarlığı) başlıqlı məlumat mesajları göndərilir. Tarif tam istifadə edildikdə isə telefon ekranını bütünlüklə əhatə edən xəbərdarlıq bildirimi verilir. Bundan əlavə, “Vodafone Yanımda” mobil tətbiqindəki fərdi rəqəmsal köməkçi TOBi istifadəçilərə qalan istifadələr barədə proaktiv xatırlatmalar edir. Bütün xəbərdarlıqlara baxmayaraq, əgər müştəri bilmədən aşırı xərc edərsə, 1000 lirəyə qədər olan aşım haqqı bir dəfəlik geri qaytarılır. Bu geri ödəmə tətbiqindən indiyə qədər 800 min müştəri faydalanıb. Həmçinin, xaricə səyahət edən müştərilərin ilk ünsiyyət ehtiyaclarını ödəmək üçün Red abunəçilərinə 50 MB internet, 5 dəqiqə danışıq və 2 SMS daxil olan “Yurt Dışına Xoş Gəldin Hədiyyəsi” paketi təqdim edilir ki, bu paketi artıq 1.7 milyon müştəri istifadə edib.
Şirkət, müştəri məmnuniyyəti işlərini “Vodafone'la Oldu Bilin” çətiri altında apararkən, müştəri loyallığını artırmaq üçün yeni “Vodafone Happy” platformasını istifadəyə verdi. Bu platformda müştərilər sevdikləri brendlərdə endirimlər qazanır və Vodafone-da qaldıqları hər ilə görə xüsusi hədiyyələr əldə edirlər. Platformun işə salınmasından bəri müştərilərə ümumilikdə 28 milyon lirə dəyərində fayda təmin olunub. Qeyd etmək lazımdır ki, şirkət bu xüsusi günü qeyd etmək üçün fərdi müştərilərinə “Vodafone Yanımda” tətbiqi vasitəsilə aktivləşdirilə bilən 1 günlük 7 GB internet hədiyyə etdi.
Vodafone Türkiyə İcraiyyə Heyəti Başqanının Müavini Meltem Bakiler Şahin bildirdi ki, müştəri yönümlü mədəniyyət onlar üçün sadəcə bir məqsəd deyil, bütün işlərinin başlanğıc nöqtəsidir. Şahin qeyd etdi ki, Dünya Müştəri Təcrübəsi Günü yalnız bir bayram deyil, həm də müştərilərə və bütün ekosistemə təşəkkür etməyin bir yoludur. “Bizim əsas prioritetimiz müştərilərin xoşbəxtliyidir və onları hər gün daha yaxşı bir təcrübə ilə təmin etməyə davam edəcəyik,” deyə Şahin vurğuladı.
Daşınmaz əmlak bazarı və tikinti sektoru üzrə yazıram. Bakının necə dəyişdiyini izləmək maraqlıdır.
Bütün məqalələrə baxınOxşar xəbərlər

Vodafone Bakı, İstanbula Ən Sürətli İnterneti Gəti...
Texnologiya xəbərləri

Satış koordinatoru vakansiyası
Edumap.az Təhsil Portalı

Apple $1 Milyon Mükafatla Yeni Proqram Təqdim Edib...
Texnologiya xəbərləri

Ərdoğan Putinin Doğum Gününə Nə Hədiyyə Etdi?
Bugun.az

"Rahat market"də müştəri aldadıldı
Bugun.az

Emin Atalar Gününü bu fotolarla qeyd etdi
Bugun.az


