Trendyol 15 Ölkədə Eyni Vaxtda Kampaniya Başladır: 6-cı İş Tərəfdaşları Zirvəsindən Əsas Məsələlər

23.10.2025 08:15 16 baxış sayı 4 dəq. oxuma Haberler
Trendyol 15 Ölkədə Eyni Vaxtda Kampaniya Başladır: 6-cı İş Tərəfdaşları Zirvəsindən Əsas Məsələlər

Ənənəvi Trendyol İş Tərəfdaşları Zirvəsi bu il altıncı dəfə yüzlərlə tərəfdaşın iştirakı ilə keçirilib. Trendyol Qrupunun baş icraçı direktoru (CEO) Erdem İnanın da qatıldığı tədbirdə, platformanın noyabr ayında 15 ölkədə eyni vaxtda təşkil edəcəyi kampaniyalar, türk istehsalçılarının qlobal bazarlara e-ixrac hərəkətləri və süni zəka ilə dəstəklənən texnoloji yeniliklər müzakirə olunub. Trendyol bu il də noyabr kampaniyalarını Türkiyə ilə yanaşı, 15 ölkədə eyni anda həyata keçirəcək. Şirkət, bu kampaniya dövründə 20 milyonu xaricdən olmaqla, ümumilikdə 130 milyon məhsulu müştərilərə çatdırmağı hədəfləyir. Bu genişlənmə *e-ticarət nəhənginin beynəlxalq genişlənmə strategiyası* üçün nə qədər əhəmiyyətli olduğunu göstərir. Trendyol, satıcı ekosistemini gücləndirmək üçün tərəfdaşlarına marketinq dəstəyi, erkən ödəniş üstünlükləri, xüsusi kredit imkanları və Trendyol tərəfindən maliyyələşdirilən kampaniyalar təqdim etməyə davam edəcək.


Tədbirdə çıxış edən Erdem İnan, Trendyolun iş tərəfdaşları ilə birlikdə qurduğu ekosistemin gücünü vurğulayıb. O bildirib ki, yüz minlərlə satıcının bir kliklə dünyanın bir çox nöqtəsinə çatdığı böyük bir ekosistemi birlikdə qururlar. Türkiyədə başlayan Trendyol hekayəsi indi *40 milyondan çox müştəriyə və 250 mindən artıq iş tərəfdaşına* uzanır. İnan qürurla qeyd edib ki, bu gün onlar təkcə Türkiyənin deyil, həm də Avropa, Körfəz ölkələri və Azərbaycanı əhatə edən 35 ölkənin ən böyük e-ticarət ekosistemidir. CEO, noyabr kampaniyaları vasitəsilə türk istehsalçılarının məhsullarını dünya sərgisinə çıxaracaqlarını deyib. O əlavə edib ki, hər sifariş ölkə üçün əlavə dəyər deməkdir və bu noyabr ayında rekordlar qırmaqla yanaşı, dayanıqlı e-ixrac böyüməsini birlikdə qurmaq əsas məqsəddir.


E-ixrac Trendyolun strategiyasında mühüm yer tutur. Şirkət bu yolda iş tərəfdaşlarının rəqəmsallaşma sürətini artırmaq üçün süni zəka dəstəkli texnoloji həllərdən istifadə edir. Trendyolun inkişaf etdirdiyi yerli süni zəka modelləri məhsul məlumatlarını avtomatik olaraq müxtəlif dillərə tərcümə edir və kampaniyaları mədəni xüsusiyyətlərə uyğun dizayn edir. “Ortak” adlanan yeni süni zəka məhsulu isə satıcıların məlumatlarını analiz edərək tövsiyələr verir, icazələri daxilində avtomatik hərəkətlər edə bilir və hesabat hazırlayır. Bu sistem iş tərəfdaşlarının *rəqəmsallaşma proseslərini sürətləndirir*. Trendyol bu yaxınlarda Türkiyə İxracatçılar Məclisi (TİM) ilə strateji iş birliyi müqaviləsi imzalayaraq, "Made in Turkey" imzalı məhsulların qlobal bazarlarda təmsilçiliyini gücləndirmək üçün addım atıb. Son üç ildə türk satıcıların məhsullarını xarici bazarlara çatdırmaq üçün böyük yatırımlar edən Trendyolun Berlin, Bakı, Riyad və Dubayda ofisləri, Rumıniya, Riyad və Dubayda anbarları mövcuddur. İGA İstanbul Hava Limanında açılacaq yeni E-İxrac Logistika Mərkəzi Türkiyənin qlobal ticarətdəki rəqabət gücünü daha da yüksəldəcək.


K
Bank sektoru müxbiri

Bank sektoru və maliyyə xidmətləri haqqında yazıram. Əvvəllər bankda işləmişəm, indi isə bu təcrübəmi jurnalistikada istifadə edirəm.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: