🎉 Son Yeniliklər: Yeni dizaynımızı istifadəyə verdik.

Axtar

Məşhur kanallar

Bugun.az
Bugun.az
8 abunə
Son Xeberler
Son Xeberler
7 abunə
Anar Türkeş
Anar Türkeş
6 abunə
SON Xəbər
SON Xəbər
4 abunə

İnstaqramın Çoxdan Gözlənən Xüsusiyyəti: "Uzun Müddət Gözləyəcəksiniz!"

30.09.2024 08:03 26 baxış sayı 3 dəq. oxuma
İnstaqramın Çoxdan Gözlənən Xüsusiyyəti: "Uzun Müddət Gözləyəcəksiniz!"

İnstaqram istifadəçilərinin uzun müddətdir istədiyi "yalnız izlənilən hesabları göstər" xüsusiyyətinin yaxın zamanda tətbiq olunmayacağı görünür. İnstaqramın baş icraçı direktoru Adam Mosseri ötən həftə keçirilən sual-cavab sessiyası zamanı bu məsələni aydınlaşdıraraq istifadəçiləri məyus etdi. Mosseri: "Bu Xüsusiyyət İnstaqram İstifadəsini Azaldır"


Mosseri bildirdi ki, şirkət bu xüsusiyyəti bir neçə dəfə test etmişdir, lakin nəticələr gözlənilən kimi olmamışdır. "Hər cəhdimizdə kiçik bir qrup sevinmiş olsa da, əksəriyyət zaman keçdikcə İnstaqramdan daha az istifadə etməyə başladı," dedi o.


Mosseri iddia etdi ki, istifadəçilər bu xüsusiyyət əlavə edildikdən sonra İnstaqram təcrübələrindən daha çox narazı qalmışlar. İnstaqramın hazırkı alqoritmi istifadəçilərə gördükləri məzmunun 50%-ni süni intellekt əsaslı tövsiyələr vasitəsilə təqdim edir. Bu yanaşma TikTok-un uğuruna əsaslanaraq qəbul edilmişdir, çünki TikTok istifadəçi davranışlarını analiz edərək ən cəlbedici məzmunu vurğulayır və bununla da istifadəçiləri tətbiqdə daha çox vaxt keçirməyə təşviq edir.


İnstaqram 18 Yaşdan Kiçik İstifadəçilər Üçün Yeni Məhdudiyyətlər Tətbiq Edəcək


İnstaqram 18 yaşdan kiçik istifadəçilər üçün yeni məhdudiyyətlər tətbiq edəcəyini və "Gənclər Hesabları" adlı bir xüsusiyyət təqdim edəcəyini açıqladı.


Mosseri izlənilən hesablardan məzmuna sürətli çıxışın zəruriliyini etiraf etsə də, hazırda heç bir dəyişiklik nəzərdə tutmadıqlarını qeyd etdi. Sosial media platformasının baş icraçı direktoru bildirdi: "Biz izlənilən hesabların bir qidalanması yaratdıq, bir ay təklifləri yatırmaq imkanını təklif etdik və Seçilmişlər xüsusiyyətini əlavə etdik. Lakin əminəm ki, bu sahədə daha çox şey edə bilərik və araşdırmalarımıza davam edəcəyik."


Sosial media platformaları istifadəçiləri daha çox reklam göstərmək və gəlirini artırmaq üçün tətbiqdə daha uzun müddət saxlamağı hədəfləyir. Buna görə də hazırkı alqoritmik yanaşmanın yaxın gələcəkdə dəyişməsi ehtimalı azdır.


Paylaş: