Dota 2: Server Problemləri Varmı? Milyonların Oynadığı MOBA Oyununun Tarixçəsi

31.10.2025 17:45 5 baxış sayı 3 dəq. oxuma Haberler
Dota 2: Server Problemləri Varmı? Milyonların Oynadığı MOBA Oyununun Tarixçəsi

Dota 2 bütün dünyada milyonlarla oyunçu tərəfindən oynanılan, "Valve Corporation" tərəfindən yaradılmış bir onlayn çox-oyunçulu döyüş arenası (MOBA) oyunudur. Bu oyun strategiya, reflekslər və komanda işini birləşdirir. Oyunçular tez-tez "Dota 2 çökdü?" və ya "Oyunda əlaqə problemləri varmı?" kimi suallar verirlər. Bu cür hallar əksərən serverdə aparılan texniki işlər, yenilənmələr və ya müəyyən bölgələrdə yaranan əlaqə nasazlıqlarından irəli gəlir. Dota 2-nin kökləri, 2002-ci ildə buraxılan "Warcraft III: Reign of Chaos" və onun genişləndirmə paketi olan "The Frozen Throne" üçün hazırlanan "Defense of the Ancients (DotA)" adlı fanat modifikasiyasının müstəqil davamına dayanır. Bu, oyuna xüsusi bir tarixi dəyər qatır.


Dota 2-nin testləri 2011-ci ildə, yalnız Microsoft Windows platformasında qapalı beta versiyası ilə başladı. İki il sonra, 2013-cü ilin iyulunda isə Windows, macOS və Linux üçün tam versiyası yayımlandı. Oyunun Steam platformasındakı böyük populyarlığı danılmazdır. O, eyni anda bir milyondan çox insanın oynaması ilə mühüm bir rekorda imza atmış və bu gün də Steam-də ən çox oynanılan layihələrdən biri olaraq qalır. Oyunun sürətli yayılmasında türk dili dəstəyinin olması da əhəmiyyətli rol oynamışdır.


Dota 2 matçları xəritənin sol alt və sağ üst künclərində yerləşən iki komanda mərkəzinin olduğu döyüş sahəsində keçirilir. Hər komandada beş oyunçu olur və əsas məqsəd rəqibin "Qədim" (Ancient) adlanan ana binasını məhv etməkdir. Oyunçular matça başlamazdan əvvəl mövcud 122 fərqli Qəhrəmandan (Hero) birini seçirlər. Hər qəhrəmanın özünəməxsus bacarıqları, gücləri və oyun tərzi var ki, bu da oyuna çox böyük strateji dərinlik qatır. Oyunun rəsmi inkişaf prosesi 2009-cu ildə başlamışdı. Orijinal DotA modunun yaradıcısı olan IceFrog, elə həmin vəzifə ilə "Valve" tərəfindən komandaya daxil edildi. Bu əməkdaşlıq sayəsində Dota 2 orijinal ruhunu qoruyaraq müasir qrafika ilə yenidən dizayn edildi.


Oyun buraxıldıqdan sonra tənqidçilərdən yüksək qiymətlər aldı; xüsusilə oynanılma keyfiyyəti, texniki göstəriciləri və orijinal DotA-ya olan sadiqliyi yüksək qiymətləndirildi. Ancaq oyunun mürəkkəb mexanikaları və öyrənmə əyrisinin nisbətən dik olması bəzi yeni oyunçular üçün maneə yaratmışdır. 2015-ci ilə qədər Source oyun mühərriki ilə hazırlanan bu layihə, həmin tarixdən sonra "Valve"-nin yeni nəsil Source 2 mühərrikinə keçid etdi. Bu keçid sayəsində oyun həm vizual keyfiyyət, həm də ümumi performans baxımından ciddi irəliləyiş əldə etdi.


T
Baş texnologiya şərhçisi

Texnologiya jurnalistikası ilə məşğulam. Əvvəllər İT şirkətində işləyirdim, amma yazmaq daha çox xoşuma gəldi. İndi hər iki dünyamı birləşdirə bilirəm...

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: