Amazon Web Services (AWS) Xətası 1000-dən Çox Şirkəti Niyə Çökdürdü?

20.10.2025 16:41 6 baxış sayı 3 dəq. oxuma BBC News
Amazon Web Services (AWS) Xətası 1000-dən Çox Şirkəti Niyə Çökdürdü?

Amazon Web Services (AWS) üçün bu gün heç də yaxşı bir gün olmadı. Qısa müddətli kəsilmə 1000-dən çox şirkətə təsir etdi və milyonlarla internet istifadəçisinin işinə mane oldu. Bu səbəbdən, başqa bir böyük ABŞ texnologiya firması olan Cloudflare-in rəhbəri, hadisənin onlarla əlaqəsi olmadığı üçün çox rahatladığını bildirdi.


Xətanın vurduğu zərər çox müxtəlif sahələri əhatə etdi. Populyar sosial media platformaları olan Snapchat və Reddit, həmçinin Lloyds və Halifax kimi böyük banklar, üstəlik Roblox və Fortnite kimi məşhur oyunlar da sıradan çıxdı. Müxtəlif sektorlardan olan bu qədər qurumun eyni anda bağlanması AWS-in qlobal internet infrastrukturundakı mərkəzi rolunu göstərir.


ABŞ nəhəngi olan AWS, özünü internetin əsas təməli kimi təsdiqləyib. Onun təmin etdiyi alətlər və kompüter xidmətləri internetin təxminən üçdə birinin işləməsinə şərait yaradır. Şirkət müəssisələrə yaddaş sahəsi, verilənlər bazasının idarə edilməsi kimi xidmətlər təklif edir və bununla da firmaları öz bahalı daxili sistemlərini saxlamaq ehtiyacından qurtarır. AWS, həmçinin internet trafikinin həmin platformalara yönləndirilməsini həyata keçirir. Onlar xidmətlərini məhz belə satırlar: "Biz sizin biznesinizin hesablama ehtiyaclarına nəzarət edək." Lakin bu gün, çox sadə görünən bir səhv bütün sistemi iflic etdi.


Genişmiqyaslı kəsintiyə səbəb olan texniki nasazlıq mürəkkəb bir hadisə deyildi: bu, Domain Name System (DNS) xətası kimi tanınan ümumi bir problem idi. Texnologiya sənayesində çalışanlar "Həmişə DNS-dir!" deyə çox tez-tez eşidilən fikri təsdiqləyirlər, çünki bu cür adi səhv belə böyük xaosa səbəb ola bilər. İstifadəçi bir proqrama daxil olduqda və ya bir linkə kliklədikdə, cihaz həmin xidmətə qoşulmaq üçün sorğu göndərir. DNS isə burada xəritə kimi işləyir. Bu kəsilmə zamanı AWS xəritəsi azdı – Snapchat, Canva və hətta HMRC kimi platformalar işlək vəziyyətdə olsa da, sistem trafikin onlara yönləndirilməsi üçün harada olduqlarını müəyyən edə bilmədi. Bu növ sadə, lakin zərərli texniki nasazlıq qlobal miqyasda böyük təsirlərə yol açır.


R
Oyun və VR/AR müxbiri

Oyun sənayesi və virtual reallıq texnologiyaları haqqında yazıram. Gaming mədəniyyətinin Azərbaycanda inkişafını izləmək maraq doğurur.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: