Rashad Mirza
Rashad Mirza

29.09.2024 11:01

4 abunə

11

Sosial media alqoritma problemi

YouTube və Facebook kimi platformalar alqoritmləri ilə yaradıcıları aşağı keyfiyyətli məzmun yaratmağa məcbur edir.
İzləyici qazanmaq, daha çox baxış toplamaq və reklamdan pul qazanmaq üçün yaradıcılar məcbur olur ki, clickbait istifadə etsinlər, videoları lazımsız uzatsınlar və diqqət cəlb etmək üçün sürətli, göz oxşayan montajlar etsinlər.
Məsələn, 1 dəqiqəyə izah oluna bilən bir mövzu 10 dəqiqəyə uzadılır, çünki uzun videolar daha çox gəlir gətirir. Həddən artıq sürətli kadr dəyişiklikləri və lazımsız montajlar diqqət çəkmək üçün edilir, amma bir çox halda iyrənc görünür. Hər saniyə kadr dəyişmək lap ağ olub.
Məncə məzmunun məqsədi sistemlə oynamaq deyil, keyfiyyət olmalıdır - Vikipediya kimi, yəni əsas dəyər verilməli olan uzunluq yox, məzmundur.